iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Jailbreak 4.1 en 4.3.1 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/88177-jailbreak-4-1-4-3-1-a.html)

iMafia75 03-04-11 15:06

Jailbreak 4.1 en 4.3.1
 
Ik had een vraagje wat is het verschil tussen de jailbreak van 4.1 en 4.3.1 een jailbreak is toch gwn een jailbreak?

DarkMessiah 03-04-11 15:54

Gelukkig is je vraagje al opgelost aangezien je een vraagje HAD :clown:.

Overigens even het antwoord: de jailbreaks verschillen niet als je bedoeld wat je er meer of minder mee kan. Het verschil zit hem natuurlijk in de apple firmware 4.3.1 is de nieuwste versie uiteraard.

iMafia75 07-04-11 16:36

Ja maar is de 4.3.1 versie beter dan de 4.2.1 en de 4.1 jailbreak? bug fix ofzo?Want ik snap nie waarom mensen dan updaten

leontjuh1 07-04-11 17:07

De meeste mensen die toch updaten naar 4.3.1 o.i.d. terwijl ze al jailbroken op 4.2.1 zitten doen dit waarschijnlijk omdat ze gebruik willen maken van de nieuwe functies in iOS 4.3.1 (voor de iPhone 3GS bijna geen, voor de iPhone 4 de o zo leuke Hotspot functie die je wel werkend kan krijgen d.m.v. een jailbreak tweak).

frenk.koelmans 07-04-11 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMafia75 (Bericht 661382)
Ja maar is de 4.3.1 versie beter dan de 4.2.1 en de 4.1 jailbreak? bug fix ofzo?Want ik snap nie waarom mensen dan updaten

:rolleyes: Kwaliteit van de Jailbreak!?:confused:

Lijkt me naast al het "how to" geweld toch ook een héél relevante vraag.

Zelf merk ik bv. dat m'n 3GS én m'n Ipad na de 4.2.1, echt duidelijk trager in gebruik zijn geworden, (in voorgaande JB's heb ik dit niet gemerkt).

Vooral het regeren op de sensoren ed.;
- bewegingssensor -> erg traag/laat roteren v scherm (duurt bijna 'n seconde)
- openen sluiten van mapjes na aantikken op scherm (duurt bijna 'n seconde)
etc.

Is deze traagheid bijvoorbeeld niet aanwezig in deze Jailbreak?
Dit zou voor mij bv. een reden zijn om te upgraden én opnieuw JB-en.

Lees tot nog toe echter ook vrij veel over "mindere" ervaringen bij deze 4.3.1 JB.
- verbindings poblemen na JB,
- hangende i-devices na JB poging
ed.

Das dan weer een reden om het niet te doen'.

Kortom wat zijn de ervaringen, wat zijn de meningen?
Ik lees daar tot nu toe weinig over, iemand?

Gr
Frenk

foetsie 08-04-11 10:09

Waarom naar 4.3.1 JB
 
Ik draai al een tijd probleemloos een 4.1 JB 4G iphone
Daar ik nu 2 versies achterloop wil ik eigenlijk even een opinie.
Omdat er van die batterij problemen zijn en nog een aantal kleine andere hick-ups in 4.3.1

Is het de moeite waard om naar een 4.3.1 JB over te gaan?

Wat naast de safari snelheid, zijn de daadwerkelijke voordelen van deze upgrade voor de iphone 4?

Ook las ik dat aptbackupproblemen gaf, klopt dit?

Gebruikerservaringen?


dank

Tibor66 08-04-11 18:18

Ik heb mijn iPhone al bijna een jaar en ben zeer tevreden over.
Mijn iPhone is gisteren gejailbreakt, heb versie 4.3.1. En het valt mij op dat het niet zo goed functioneert.
Smssmiley (Emoij) en Secretsms maakt geen link met toetsenbord en geeft ook geen secretberichten naar sms applicatie.
Heb de instructie nauwkeurig opgevolgd en ook een paar keer herhaald.
Heb zelfs andere applicatie van smssmiley en secretsms uitgeprobeerd. Allemaal hetzelfde probleem. Dus ik vermoed dat er een bugs inzit in de laatste nieuwe jailbreak.
Ben toch eens benieuwd of iemand anders daar ook problemen mee heeft


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:36.