//

Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic

Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat zijn dingen die je misschien een keer of 2/3 moet proberen te installeren. Dit wordt veroorzaakt door de tig mensen die nu bezig zijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #121  
Oud 04-04-11, 23:51
Jampie Jampie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Houten
Berichten: 148
Standaard

Dat zijn dingen die je misschien een keer of 2/3 moet proberen te installeren. Dit wordt veroorzaakt door de tig mensen die nu bezig zijn met updaten en herstellen van cydia apps etc
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 04-04-11, 23:52
Rowinvd Rowinvd is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Haarlem
Berichten: 78
Standaard

Hier inmiddels ook weer een jailbreak ervaring rijker, al hoe wel het niet op de beste manier is gegaan...

Had eerst nog 4.1, dus via iTunes geupdate naar 4.3.1 en vervolgens met redsn0w gejailbreakt. Ging allemaal prima, niks aan de hand. Op het laatst dacht ik nog even via AptBackup een Cydia backup terug te zetten... echter liep dat wat anders dan gepland.
Alles was weg, en een backup via iTunes terugplaatsen lukte niet omdat ie al overschreven was (is dat nou echt niet mogelijk om te kiezen of je een oudere backup terugzet?)

Uiteindelijk na een hoop gevloek maar volledig schoon begonnen, en nu nog steeds bezig om alle apps/tweaks te installeren/configureren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gangster2 Bekijk bericht
ik kreeg net apple logo door me beeld heen WTF is dat
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fienepien Bekijk bericht
Dat heb ik ook gekregen en ging niet vanzelf weg. Cydia heb ik toen afgesloten iphone opnieuw opgestart, herladen en toen werkte alles prima en was het cydia icoontje ook niet meer wit.
Dat gebeurde hier ook de 1e keer ja!
  #123  
Oud 05-04-11, 00:02
ronihd ronihd is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 11
Standaard

Vandaag een iphone 4 2e hands gekocht , toestel was simlockvrij volgens de verkoper , ik kon het niet controleren daar het toestel nog niet was geactiveerd.
Je begrijpt het al........volgens itunes voorzien van een sim kaart die niet bedoeld is voor het toestel ( hi Kaartje )......

Ik heb redelijk ervaring met jailbreaken en zo.
Ik weet dus niet welke versie op het toestel staat , en kan daar in de nood oproep status ook niet achterkomen ?

Wat ik me nu afvraag is als je de procedure volgt zoals beschreven in de handleiding je het toestel kan voorzien van 4.3.1 ? en dan jailbreaken en ook simlock vrij maken ?

Ik weet niet welke versie er op het toestel staat , maar ik denk dat het 4.2.1 is.
  #124  
Oud 05-04-11, 00:03
dkawa dkawa is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 167
Standaard

JB ging heel snel moet ik zeggen. En dat voor de eerste keer..

Maar Cydia doet het niet zo goed. Ik krijg in het groen het volgende te zien:

This Device is in the pending TSS queue

Wat wordt hiermee bedoelt?
  #125  
Oud 05-04-11, 00:13
kolthofj kolthofj is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dkawa Bekijk bericht
JB ging heel snel moet ik zeggen. En dat voor de eerste keer..

Maar Cydia doet het niet zo goed. Ik krijg in het groen het volgende te zien:

This Device is in the pending TSS queue

Wat wordt hiermee bedoelt?
dat het druk is op cydia
  #126  
Oud 05-04-11, 01:02
libbes libbes is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 41
Standaard

kan iemand me aub helpen, heb geupdate naar 4.3.1 en bb 6.15 maar kan nog steeds niet unlocken. Ben radeloos :-(
  #127  
Oud 05-04-11, 01:12
kolthofj kolthofj is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door libbes Bekijk bericht
hoe bedoel je unlock is nog niet uit? ultrasnow voor 6.15 bb?
OPGELET! Ben je afhankelijk van een softwarematige unlock, dan is het aangeraden met Pwnagetool 4.3 te jailbreaken aan de hand van een custom firmware
  #128  
Oud 05-04-11, 01:27
Jampie Jampie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Houten
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kolthofj Bekijk bericht
ja gelijk heb je,, doe ik ook maar heb namelijk op deze wijze nog nooit problemen gehad
En dat, en vind het gewone prettig dat het een complete clean install is weer. Wat ik zei der sluipen toch altijd bugjes in met wat voor kleine dingen dan ook, via cydia of appstore maar ze zijn er helaas.
Na een clean install en jailbreak weet je zeker dat alles weer lekker loopt en zo optimaal mogelijk. Het kost iets meer moeite omdat je handmatig cydia moet doen ( zeker als half iPhone land in cydia bezig is ) maar 100% fijner gevoel ( al kan dat ook puur het gevoel zijn hoor hahaha )
Enige wat ik tot nu toe ff tegen kwam wat minder is is dat Multiiconmover nog niet 4.3.1 compatibel is. De rest draait weer als een treintje
  #129  
Oud 05-04-11, 10:33
menno85 menno85 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Steenwijk
Berichten: 44
Standaard

Hallo Mensen,

ik had mijn iphone ge jailbreakt met greenpoison op fw4.2.1
nu wil ik hem op nieuw jailbreaken op 4.3.1 met redsnow
maar ik begrijp niet goed waar ik Pwnagetool of Snowbreez voor zou moeten gebruiken.

ik heb de handleiding voor dummie gelezen en deze link maar kom er niet echt uit.
kan ik redsnow gewoon gebruiken zonder Pwnagetool of Snowbreez voor een unteth jb of kan ik dan niet meer terug naar de orginele fw.

bvd
Menno
__________________
Apple iphone 3GS
  #130  
Oud 05-04-11, 10:49
SneakymanNL SneakymanNL is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 17
Standaard

Bij mij wil het maar niet lukken, redsn0w blijft crashen bij "downloading jailbreak data", net na de reboot. Ik had het met een clean install geprobeerd maar werkte ook niet, dus had mn backup teruggezet maar werkt nog steeds niet. Ook heb ik geprobeerd hem op 1 core te laten werken en compabiliteitsmode veranderd..werkte ook niet.
En ja, ik run hem als administrator. Wat kan het nog meer zijn? Moet ik hem weer restoren nu? Ik gebruik dezelfde IPSW als waarmee hij geupdate is. (kom van 4.2.1).
Hopelijk hebben jullie raad.
  #131  
Oud 05-04-11, 10:51
Timmy89 Timmy89 is offline
• iOS 6.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 143
Stuur een bericht via MSN naar Timmy89
Standaard

heb BB 6.15 gistere via snowbreeze 2.4 CFW gemaakt en unlocked
toen erna met snowbreewe 2.5 CFW gemaakt en unlocked maar krijg dan geen netwerkverbinding :/ iemand enig idee waarom ?
heb hem maar terug op de CFW van de 2.4 gezet enige nadeel is nu dat ik hem aan pc moet hangen voor op te starten als iemand oplossing heeft mag het mij zeggen mag ook via pm voor topic overzichtelijk te houden
had gedacht aan nog een JB uit te voeren via redsnow zodat deze unthetered is
maar werkt men bb dan nog of niet ?
thx alvast
  #132  
Oud 05-04-11, 11:25
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmy89 Bekijk bericht
iemand enig idee waarom ?
De unlocktool ultrasn0w is nog niet compatibel met iOS 4.3.1.

Deze had ook gisteren uit moeten komen, maar is blijkbaar vertraagd...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #133  
Oud 05-04-11, 11:46
Timmy89 Timmy89 is offline
• iOS 6.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 143
Stuur een bericht via MSN naar Timmy89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
De unlocktool ultrasn0w is nog niet compatibel met iOS 4.3.1.

Deze had ook gisteren uit moeten komen, maar is blijkbaar vertraagd...
oke bedankt dan werk ik zo even voort maakt voor mij niet zoveel uit zet gsm toch nooit uit en met originele FW kan ik niet herstellen dus was verplicht een CFW te maken
Snowbreeze 2.5 zorgt voor unthetered maar daar kreeg ik geen verbinding en met de 2.4 wel vindt het maar vreemd wacht wel even op de nieuwe ultrasnow of greenpoison zal in de loop van de week wel verschijnen
  #134  
Oud 05-04-11, 11:52
duck304 duck304 is offline
• iOS 3.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 14
Standaard

Ik ben gister hele middag bezig geweest om m'n iPhone te jailbreaken.
Eerst met iOS 4.3.1 en toen met 4.2.1.

Beide keren is de custom ipsw wel aangemaakt en in iTunes kan ik hem selecteren als ik de alt en dan herstel doe, maar dan wilt iTunes connecten met Apple voor controle maar dat wil ik niet want dan doet hij het niet. Met little snitch iTunes geblokkeerd voor internettoegang maar dat heeft geen effect.

Iemand ervaring hiermee?
  #135  
Oud 05-04-11, 12:05
Timmy89 Timmy89 is offline
• iOS 6.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 143
Stuur een bericht via MSN naar Timmy89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duck304 Bekijk bericht
Ik ben gister hele middag bezig geweest om m'n iPhone te jailbreaken.
Eerst met iOS 4.3.1 en toen met 4.2.1.

Beide keren is de custom ipsw wel aangemaakt en in iTunes kan ik hem selecteren als ik de alt en dan herstel doe, maar dan wilt iTunes connecten met Apple voor controle maar dat wil ik niet want dan doet hij het niet. Met little snitch iTunes geblokkeerd voor internettoegang maar dat heeft geen effect.

Iemand ervaring hiermee?
welke foutcode geeft hij ? 1600?
heb dit ook al meegemaakt probeer eens te herstarten en eventueel andere pc te gebruiken.
weet niet hoe ik het toen heb opgelost maar een tijd erna deed hij het wel goed
ikzelf zit nu met het probleem dat als ik een OFW wil updaten dat die foutcode 1015 geeft daarna met een CFW geprobeerd en toen deed die het wel
had wel op dat moment tinyumbrella draaien maar dit maakt niets uit volgens mij.
  #136  
Oud 05-04-11, 12:05
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Ehm, de handtekening voor je firmware moet toch echt gevalideerd worden (door Apple of via Cydia), dus iTunes moet net wel internettoegang hebben.

(je zou ook nog lokaal de server van TinyUmbrella kunnen proberen; voor gevorderden)
  #137  
Oud 05-04-11, 12:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb het gevoel dat Redsn0w onder Windows toch iets moeizamer werkt dan onder OS X. Gisteren twee iPhones en twee iPads van een JB voorzien op mijn MacBook zonder de minste problemen.

Deze ochtend vraagt mijn buurman om zijn iPhone 3GS ook te jailbreaken op zijn Windows laptop. Dat is mij niet echt gelukt, ook niet in Win XP SP3 compatibilteitsmodus. Dan maar de 3GS op mijn MacBook gejailbreakt, was in twee minuten gedaan zonder ook maar één probleem.
  #138  
Oud 05-04-11, 12:40
SneakymanNL SneakymanNL is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 17
Standaard

Volgens mij is dit ook zo, want ik krijg het met geen mogelijkheid voor mekaar met Windows en heb al vanalles geprobeerd (zie mijn reactie wat meer naar boven). Ik hoop dan ook dat iemand mij kan helpen, help?
---------------------

FIXED!
Ik had de affinity (ofzoiets) aangepast op core 1, dit moest dus core 0 zijn, toen deed hij het wel! Jeetje dat het zoiets kleins kan zijn. Hopelijk hebben anderen hier ook wat aan! Hij staat nu op "moving applications"

Laatst gewijzigd door SneakymanNL; 05-04-11 om 12:55.
  #139  
Oud 05-04-11, 12:53
marcellie marcellie is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Zwijndrecht
Berichten: 129
Standaard

Bij mij heel vreemd, jailbreak was gelukt. Toen had ik een wit cydia icoon, even later was deze opeens de normale kleur. Toen kon ik een hele tijd niet downloaden uit cydia, daarna kreeg ik het eindelijk voor elkaar pgtbackup te downloaden en alles er weer op te zetten. Als ik cydia nu open en update geeft hij deze foutmelding:

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

iemand enig idee?
  #140  
Oud 05-04-11, 13:24
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcellie Bekijk bericht
iemand enig idee?
Cydia wordt zwaar belast omdat "de hele wereld" tegelijk bezig is met een jailbreak...

Later nog eens proberen...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 22:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 17:31
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 981 09-08-11 15:25
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 905 19-12-10 22:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:04.