//

Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic

Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi luitjes allemaal hier. Ik raad een ieder aan om van Redsn0w af te blijven. Had ook mijn iPad daarmee gejailbreakt , maar ondervind teveel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #181  
Oud 06-04-11, 22:23
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Hoi luitjes allemaal hier. Ik raad een ieder aan om van Redsn0w af te blijven. Had ook mijn iPad daarmee gejailbreakt , maar ondervind teveel problemen door die jak break : vastlopen on lockscreen,flikkerende scherm met ineens Apple logo in beeld , apps die na herstart heel klein ware en als je ze aanraakt de iPad crachte enz enz.
Ik raad aan sn0wbreeze 2.5 te gebruiken.
Duurt iets langer met het proces , maar wel de moeite waard.
Nu loopt de iPad als een trein en heb dus nergens last van en YouTube was weer mijn beste vriend.

Laatst gewijzigd door floa1512; 06-04-11 om 22:26.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 06-04-11, 23:15
iMacR iMacR is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 4
Standaard

Nog iemand die vindt dat de levensduur van de batterij na de JB van 4.3.1 achteruit is gegaan?
  #183  
Oud 06-04-11, 23:37
jordenvogel jordenvogel is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 10
Standaard

ik probeerde nu net te jailbreaken, ik was bijna klaar reboot em zo met shift indrukken ding selcteren, ik krijg dat snowbreeze logotje en ineens zegt ie could not restore this device iemand iets?
  #184  
Oud 06-04-11, 23:59
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMacR Bekijk bericht
Nog iemand die vindt dat de levensduur van de batterij na de JB van 4.3.1 achteruit is gegaan?
Ik stel voor dat je de zoekfunctie van dit forum eens gebruikt...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #185  
Oud 07-04-11, 00:23
24uur 24uur is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 51
Standaard

ok doe net een JB met mijn 3gs 16 gig en werkt perfect met redsnow knipperende logo had ik ook maar was na ene nieuwe opstart weg.

Direct erna mijn iphone 4 willen jb maar bij de stap dat ik de home button moet indrukken en daarna loslaten komt mijn apple logo in beeld en start hij normaal op. Iemand een tipje?
  #186  
Oud 07-04-11, 10:19
squadrabim squadrabim is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 5
Standaard

Hi all, ik ben over mijn koud-water-vrees heen gestapt en heb een JB uitgevoerd op mijn 3GS-16GB. Ik heb hem eerst door T-Mobile laten unlocken en heb vervolgens een halve dag later met redsn0w een de JB uitgevoerd. Heeeeel veeeeel nieuwe kreten gehoord en gelezen maar goed, het leek gelukt. Als ik echter Cydia opstart krijg ik in de groene letters de This device is in the pending TSS queue melding en er gebeurt dus niets met de packages die ik geprobeerd heb te installeren. Ik heb gegoogled en op dit forum lopen zoeken maar ik kan de oplossing niet vinden. Dat Cydia druk is lijkt me niet de oorzaak, want het is nu al pakweg 14hr het geval. Ik las ergens dat je een refresh (of zoiets) moet doen in Cydia, maar die optie kan ik nergens vinden. Verder kwam ik Tiny Umbrella opties tegen, maar daarmee kom ik ook niet ver, want die applicatie start niet op mijn mac, hij meldt dat ik iTunes moet installeren (wat ik uiteraard allang heb draaien).
Kan iemand mij een beetje op weg helpen ... ? BVD!!
  #187  
Oud 07-04-11, 10:27
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door squadrabim Bekijk bericht
Hi all, ik ben over mijn koud-water-vrees heen gestapt en heb een JB uitgevoerd op mijn 3GS-16GB. Ik heb hem eerst door T-Mobile laten unlocken en heb vervolgens een halve dag later met redsn0w een de JB uitgevoerd. Heeeeel veeeeel nieuwe kreten gehoord en gelezen maar goed, het leek gelukt. Als ik echter Cydia opstart krijg ik in de groene letters de This device is in the pending TSS queue melding en er gebeurt dus niets met de packages die ik geprobeerd heb te installeren. Ik heb gegoogled en op dit forum lopen zoeken maar ik kan de oplossing niet vinden. Dat Cydia druk is lijkt me niet de oorzaak, want het is nu al pakweg 14hr het geval. Ik las ergens dat je een refresh (of zoiets) moet doen in Cydia, maar die optie kan ik nergens vinden. Verder kwam ik Tiny Umbrella opties tegen, maar daarmee kom ik ook niet ver, want die applicatie start niet op mijn mac, hij meldt dat ik iTunes moet installeren (wat ik uiteraard allang heb draaien).
Kan iemand mij een beetje op weg helpen ... ? BVD!!
Heeft helaas toch met de drukte op de Cydia server te maken.
Niet alleen in NL wil men jailbreaken. Amerika ontploft bijna, aangezien daar een rechter heeft bepaald dat een jb legaal is!
Al goegelend zie ik dat sommigen 4, 5 tot bijna een week hebben gewacht, dus geduld is het device uh devies
  #188  
Oud 07-04-11, 10:27
WinG WinG is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 5
Standaard

Oke dan maar even afwachten ik heb namelijk ook "This Device is in the pending TSS queue" bovenin staan en krijg het met geen mogelijkheid verholpen.


Laatst gewijzigd door WinG; 07-04-11 om 10:30.
  #189  
Oud 07-04-11, 10:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WinG Bekijk bericht
Oke dan maar even afwachten ik heb namelijk ook "This Device is in the pending TSS queue" bovenin staan en krijg het met geen mogelijkheid verholpen.

Dat kan jij ook niet verhelpen, Saurik gaat dat verhelpen. Bij een iPad heeft dat er bij mij twee weken gestaan en dan was het weg.

Dus, even geduld.
  #190  
Oud 07-04-11, 10:39
WinG WinG is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 5
Standaard

Ik heb er vertrouwen in ! maar zolang dit er staat is de JB nog niet gereed toch?
  #191  
Oud 07-04-11, 10:48
squadrabim squadrabim is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rav3n Bekijk bericht
dus geduld is het device uh devies
LOL

Thanks, ik wacht af .... (na 1,5 jaar netjes volgens de Apple regeltjes gewerkt te hebben kan dat er ook nog wel bij )
  #192  
Oud 07-04-11, 11:03
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WinG Bekijk bericht
Ik heb er vertrouwen in ! maar zolang dit er staat is de JB nog niet gereed toch?
Ja zeker wel. Als Cydia er staat, is de jailbreak gelukt. Hij wacht gewoon op bevestiging dat je SHSH is opgeslagen op Sauriks server.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #193  
Oud 07-04-11, 11:58
robvangenderen robvangenderen is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 36
Standaard

Ik ben niet handig genoeg voor dit soort dingen, dus als er iemand is in de buurt van Gorinchem die wel handig is met jailbreaken en unlocken hoor ik het graag
mail even naar rbvangenderen@hotmail.com
  #194  
Oud 07-04-11, 12:02
WinG WinG is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 5
Standaard

Mooi dan is er verder dus niets aan de hand dank je
  #195  
Oud 07-04-11, 12:07
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robvangenderen Bekijk bericht
Ik ben niet handig genoeg voor dit soort dingen, dus als er iemand is in de buurt van Gorinchem die wel handig is met jailbreaken en unlocken hoor ik het graag
mail even naar rbvangenderen@hotmail.com
Ultrasn0w is nog niet geüpdatet voor iOS 4.3.1. En heb je een baseband die te unlocken is?

Laatst gewijzigd door wouter1981; 07-04-11 om 12:13.
  #196  
Oud 07-04-11, 12:57
dkawa dkawa is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 167
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Ja zeker wel. Als Cydia er staat, is de jailbreak gelukt. Hij wacht gewoon op bevestiging dat je SHSH is opgeslagen op Sauriks server.
Ik wacht ook al sinds maandag op de 'pending device.....'..

Maar dat komt wel goed lees ik hier...
  #197  
Oud 07-04-11, 13:51
Timmy89 Timmy89 is offline
• iOS 6.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 143
Stuur een bericht via MSN naar Timmy89
Standaard

nieuwe update van redsnow rc 10 is uitgekomen maar ondertussen al offline en sinds een 50 tal minuten is de rc11 uit
linkje https://sites.google.com/a/iphone-dev.com/files/
hier zitten bugfixes in en booted animate logo's zijn weer mogelijk
misschien in eerste post neerzetten
  #198  
Oud 07-04-11, 13:57
robvangenderen robvangenderen is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Ultrasn0w is nog niet geüpdatet voor iOS 4.3.1. En heb je een baseband die te unlocken is?
Daar kom ik vanavond even op terug
Heb mn iPhone nu niet bij de hand namelijk, gezien ik hem nog niet kan gebruiken vanwege de duitse simlock
  #199  
Oud 07-04-11, 14:05
vinkdtp vinkdtp is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 11
Standaard iPhone doet niks meer

De jailbreak heb ik uitgevoerd. Daarna geprobeerd te unlocken. Dat lukte niet.

Nu krijg ik de iPhone niet meer opgestart. Het witte appeltje staat hier al een half uur op m'n scherm. De home-knop en de uit-knop tegelijk indrukken helpt ook niet. Dan komt het appeltje terug en blijf het op het scherm staan.

iTunes herkent de telefoon zo niet.

Wat kan ik doen?

Update: inmiddels is mijn telefoon even uit en aan gegaan. iTunes gaf even een melding over het herstellen van de software maar daarna verdween de iPhone uit iTunes. Het appeltje staat nu ruim een uur op m'n scherm en er is geen beweging in te krijgen. Dit alles nadat ik heb geprobeerd m'n iPhone te unlocken.

Laatst gewijzigd door XIII; 07-04-11 om 14:24. Reden: Berichten samengevoegd
  #200  
Oud 07-04-11, 14:33
WinG WinG is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 5
Standaard

Hoe moet je de update uitvoeren van de redsnow rc 10 zodat je niet alles opnieuw moet installeren of herstellen ?
Reageren



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 22:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 17:31
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 981 09-08-11 15:25
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 905 19-12-10 22:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:25.