//

Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic

Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bdr Je hebt gelijk, ik moest zeggen 'elke iPhone die door de automatische officiele updates van iTunes firmware 4.3 bevat is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #341  
Oud 14-04-11, 14:26
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 12.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Nieuwe markt
Berichten: 413
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bdr Bekijk bericht
Je hebt gelijk, ik moest zeggen 'elke iPhone die door de automatische officiele updates van iTunes firmware 4.3 bevat is niet te unlocken op dit moment'
Er is nog 1 extra oplossing voor de iPhone 3G en de 3GS die een nieuwe baseband hebben:
- iPhone 3G: baseband 05.14.02 (iOS 4.2 / iOS 4.2.1)
- iPhone 3GS baseband 05.14.02 (iOS 4.2 / iOS 4.2.1), 05.16.01 (iOS 4.3) en 05.16.02 (4.3.1).

Deze basebands kunnen wel geupdate naar 06.15.00 (is oorspronkelijk een iPad iOS 3.2 / 3.2.1 / 3.2.2 baseband) en vervolgens geunlockt worden met ultrasn0w 1.2.1.

Er zijn echter 2 nadelen:
1) De GPS doet het mogelijk niet, uitkomsten kunnen verschillen.
2) De mogelijkheid om de baseband te downgraden naar een oudere, originele iPhone baseband bijvoorbeeld 05.13.04 (iOS 4.1) = de laatste baseband die ook te unlocken is met ultrasn0w 1.2.1 is er op dit moment alleen voor de iPhone 3G met bootloader versie 5.08. Voor de iPhone 3GS is er vooralsnog geen oplossing om de baseband te downgraden. Dit is bijvoorbeeld handig als je je iPhone weer terug wil brengen naar de oorspronkelijke staat, voor bijvoorbeeld verkoop of reparatie door Apple.

Hoop dat het een beetje duidelijk is, volgens mij wordt het alleen maar ingewikkelder te begrijpen.
__________________
Hacking the iPhone since 07-09-'07

Laatst gewijzigd door bluevoice; 14-04-11 om 14:32.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #342  
Oud 14-04-11, 14:31
robvangenderen robvangenderen is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 36
Standaard

batterij duur is niet al te best met een 3Gs. Sinds gister is ie gejailbreakt en unlocked (dankzij bluevoice)
vanmorgen 7 uur is de stekker er uit gegaan en nu 6,5 uur later is de batterij op 60% met 3 telefoontjes van 5 minuten, wat surfen op het net en 3 apps gedownload en geinstalleerd zonder Wi-Fi, dus de download duurt dan ook wat langer uiteraard en af en toe even wat contacten toegevoegd. Ik zal nog een update van mn batterij rond half 6 geven.
  #343  
Oud 14-04-11, 14:34
Timmy89 Timmy89 is offline
• iOS 6.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 143
Stuur een bericht via MSN naar Timmy89
Standaard

laadt je batterij volledig op en laat hem dan volledig tot 0% gaan en dan weer volledig opladen dit moet je een aantal x uitvoeren dan zal je batterij iets sterker worden
  #344  
Oud 14-04-11, 15:59
Flugeltje89's schermafbeelding
Flugeltje89 Flugeltje89 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 68
Standaard

Alle stappen gevolgd om te jailbreaken, blijf ik gewoon op versie 4.1 staan. Poging 2 dan maar...
__________________
Met je rechteroog dicht over je linkerschouder kijken is niet grappig.
  #345  
Oud 14-04-11, 16:43
robvangenderen robvangenderen is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robvangenderen Bekijk bericht
batterij duur is niet al te best met een 3Gs. Sinds gister is ie gejailbreakt en unlocked (dankzij bluevoice)
vanmorgen 7 uur is de stekker er uit gegaan en nu 6,5 uur later is de batterij op 60% met 3 telefoontjes van 5 minuten, wat surfen op het net en 3 apps gedownload en geinstalleerd zonder Wi-Fi, dus de download duurt dan ook wat langer uiteraard en af en toe even wat contacten toegevoegd. Ik zal nog een update van mn batterij rond half 6 geven.
Wat ik dus zeggen wilde wou mn batterij is in 2 uur tijd weer 15% gezakt met gebruik van cidia. Zoals eerder aangegeven, half 6 volgende batterij update

Laatst gewijzigd door XIII; 14-04-11 om 16:55. Reden: Opschonen
  #346  
Oud 14-04-11, 17:27
Timmy89 Timmy89 is offline
• iOS 6.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 143
Stuur een bericht via MSN naar Timmy89
Standaard

iphone 3gs CFW 4.3.1 jailbreaked met snowbreeze 2.5.1
batterijduur
stand-by 1dag 0 uur
Gebruik 3uur 3 minuten
batterij 44%
eerst had ik met redsnow gejailbreakt en had toen ook het idee dat batterij sneller leeg ging.
heb een clean instal met snowbreeze gedaan zonder mijn bacup terug te zetten en batterij volledig opgeladen en volledig leeg laten gaan .
3 uur gebruik is cydia wat games bellen en sms's en beetje in instellingen prutsen etc.
Mn ex iphone 3g volledig standby kwartier bellen
6a 7 dagen met 1 batterij :| gsm was 2 jaar oud
  #347  
Oud 14-04-11, 18:27
robvangenderen robvangenderen is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robvangenderen Bekijk bericht
Wat ik dus zeggen wilde wou mn batterij is in 2 uur tijd weer 15% gezakt met gebruik van cidia. Zoals eerder aangegeven, half 6 volgende batterij update
Gezien mn reacties afgekort worden...

batterij na 4x gebeld 5 min gebeld te hebben, veel geprutsel en downloads van cidia...
resultaat: na 10,5 uur staat de batterij op een 30%

gemiddeld 6% per uur...
  #348  
Oud 14-04-11, 22:06
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 12.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Nieuwe markt
Berichten: 413
Standaard

Een afname van 6% per uur is niet slecht, bij mijn oude 3G was het ongeveer 10% per uur.
  #349  
Oud 14-04-11, 23:13
leenders.f leenders.f is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik heb hem gejailbreaked op deze manier en per ongeluk op bijwerken geklikt in iTunes... Resultaat: iPhone bevriest steeds in herstelmodus... Loopt vast in iTunes, DFU, Tinyumbrella enz... Geen idee hoe ik hem weer uit zijn coma krijg...
  #350  
Oud 15-04-11, 09:06
Corekiller001 Corekiller001 is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Arnhem
Berichten: 10
Standaard

Mensen er is nu 4.3.2 uit maar mn iphone heeft een JB via sn0wbreeze, kan ik deze dan gewoon updaten naar 4.3.2 of ?

Thankx alvast.
  #351  
Oud 15-04-11, 10:27
robvangenderen robvangenderen is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leenders.f Bekijk bericht
Ik heb hem gejailbreaked op deze manier en per ongeluk op bijwerken geklikt in iTunes... Resultaat: iPhone bevriest steeds in herstelmodus... Loopt vast in iTunes, DFU, Tinyumbrella enz... Geen idee hoe ik hem weer uit zijn coma krijg...
heb ik ook gehad, het enige wat ik nu doe met itunes is muziek er op zetten en voor de rest niets. Ik heb er van geleerd!
Wachten op de ungetetterde 4.3.2 en dan nog eens proberen. Als dat niet lukt, zoek een expert!!
Stuur hem vooral niet op naar reparatiedienst... je bent hem heel lang kwijt en vervolgens zeggen ze dat ze het niet kunnen fixen.
  #352  
Oud 15-04-11, 10:35
Timmy89 Timmy89 is offline
• iOS 6.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 143
Stuur een bericht via MSN naar Timmy89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leenders.f Bekijk bericht
Ik heb hem gejailbreaked op deze manier en per ongeluk op bijwerken geklikt in iTunes... Resultaat: iPhone bevriest steeds in herstelmodus... Loopt vast in iTunes, DFU, Tinyumbrella enz... Geen idee hoe ik hem weer uit zijn coma krijg...
Vanwaar ben je ? wil eventueel er wel eens naar kijken
ik kreeg mijn originele FW ook nietgeupdate bleef telekens hangen in restore met foutcode 1015
mag via pm
  #353  
Oud 15-04-11, 10:48
kokkie44 kokkie44 is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robvangenderen Bekijk bericht
heb ik ook gehad, het enige wat ik nu doe met itunes is muziek er op zetten en voor de rest niets. Ik heb er van geleerd!
Wachten op de ungetetterde 4.3.2 en dan nog eens proberen. Als dat niet lukt, zoek een expert!!
Stuur hem vooral niet op naar reparatiedienst... je bent hem heel lang kwijt en vervolgens zeggen ze dat ze het niet kunnen fixen.
Als je een Mac hebt, of iemand kent die er 1 heeft, kun je gewoon herstellen via Itunes, heeft bij mij gewerkt.
Ben daarvoor ff naar een Apple reseller in DH geweest.
  #354  
Oud 15-04-11, 12:22
robvangenderen robvangenderen is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kokkie44 Bekijk bericht
Als je een Mac hebt, of iemand kent die er 1 heeft, kun je gewoon herstellen via Itunes, heeft bij mij gewerkt.
Ben daarvoor ff naar een Apple reseller in DH geweest.
Dat werkte niet bij mij, elke gaf iTunes een andere error code aan...
maar nu heb ik ein neue von die Deutse Telekom
Hij doet het nu prima...
  #355  
Oud 15-04-11, 18:00
Possimpible Possimpible is offline
• iOS 10.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 109
Standaard

Vraagje: net de JB uitgevoerd.
Mn computer gaf foutmelding tijdens Uploading ramdisk, zie bijgevoegde screenshot:
Printscreen
Mijn iphone heeft echter gewoon Cydia, en is 4.3.1
Moet ik nog iets aanpassen? Niet dat hij morgen ontploft ofzo? Uit de foutmelding op mijn computer concludeer ik dat hij niet volledig is uitgevoerd?
  #356  
Oud 15-04-11, 18:32
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Als je twijfelt opnieuw doen.

Windows7 of niet? In XP SP3 compatibility mode uitgevoerd
  #357  
Oud 15-04-11, 18:48
Possimpible Possimpible is offline
• iOS 10.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen Bekijk bericht
Als je twijfelt opnieuw doen.

Windows7 of niet? In XP SP3 compatibility mode uitgevoerd
Windows vista, maar liep blijkbaar tegen hetzelfde aan (eroverheen gelezen!).
Alles werkt goed, denk niet dat ik het nog een keer ga uitvoeren
  #358  
Oud 16-04-11, 16:37
timmys timmys is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 48
Stuur een bericht via MSN naar timmys
Standaard

Hallo,

ik heb een groot probleem denk ik, het zit namenlijk zo: ik heb een iPad1 software 4.3.1 met een jailbreak. ik zat deze week allemaal cydia ''apps'' te downloaden, zo ook lockinfo. Dat is een app dat je vast wel kent met info op je lockscreen over agenda en mail etc. maar deze app gaf mij de mogelijkheid om via -> instellingen -> lockinfo iets te weizigen waardoor ik geen balkje meer had om mijn lockscreen te ontgrendelen. nu was dat het probleem niet omdat het schuifje/ balkje er nog wel zat maar alleen onzichtbaar werd.

Nu komt het want ik heb ook ''Android Lock'' gedownload via cydia - dat is dat je net als bij een android-telefoon een wachtwoord kan invoeren door middel van te ''swipen'' - en toen had ik mijn wachtwoord ingevoerd zeg maar door middel van 'swipen' en toen had ik op de power-knop gedrukt zodat ik het kon uitproberen maar nu kan ik mijn beeldscherm niet meer ontgrendelen...?!

Ik denk eerlijk gezegd dat het komt omdat ik in Lockinfo aangevinkt heb dat je je ontgrendelaar niet ziet, maar ik heb het ook al blind geprobeert, meerdere malen maar hij doet het gewoon echt niet.

Wie helpt mij? Alvast bedankt
T.
  #359  
Oud 16-04-11, 17:21
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 12.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Nieuwe markt
Berichten: 413
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timmys Bekijk bericht
Hallo,

ik heb een groot probleem denk ik, het zit namenlijk zo: ik heb een iPad1 software 4.3.1 met een jailbreak. ik zat deze week allemaal cydia ''apps'' te downloaden, zo ook lockinfo. Dat is een app dat je vast wel kent met info op je lockscreen over agenda en mail etc. maar deze app gaf mij de mogelijkheid om via -> instellingen -> lockinfo iets te weizigen waardoor ik geen balkje meer had om mijn lockscreen te ontgrendelen. nu was dat het probleem niet omdat het schuifje/ balkje er nog wel zat maar alleen onzichtbaar werd.

Nu komt het want ik heb ook ''Android Lock'' gedownload via cydia - dat is dat je net als bij een android-telefoon een wachtwoord kan invoeren door middel van te ''swipen'' - en toen had ik mijn wachtwoord ingevoerd zeg maar door middel van 'swipen' en toen had ik op de power-knop gedrukt zodat ik het kon uitproberen maar nu kan ik mijn beeldscherm niet meer ontgrendelen...?!

Ik denk eerlijk gezegd dat het komt omdat ik in Lockinfo aangevinkt heb dat je je ontgrendelaar niet ziet, maar ik heb het ook al blind geprobeert, meerdere malen maar hij doet het gewoon echt niet.

Wie helpt mij? Alvast bedankt
T.
Restoren en je backup terugzetten is de enige mogelijkheid vrees ik.
  #360  
Oud 16-04-11, 17:36
timmys timmys is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 48
Stuur een bericht via MSN naar timmys
Exclamation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice Bekijk bericht
Restoren en je backup terugzetten is de enige mogelijkheid vrees ik.
Ja vrees ik ook maar ben dat echt niet van plan ben ik alles weer kwijt!!?!?!
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 22:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 17:31
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 981 09-08-11 15:25
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 905 19-12-10 22:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:06.