iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Jailbreakme.com proces onderbroken HELP (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/88502-jailbreakme-com-proces-onderbroken-help.html)

cmdnl 06-04-11 17:28

Jailbreakme.com proces onderbroken HELP
 
Ik had nog een iphone 3G liggen en dacht laat ik die eens unlocken zodat ik een andere sim er in kan doen. Toen ben ik naar jailbreakme.com gegaan en heb ik de jailbreak gestart, echter kwam ik er snel achter dat dit dus niet de phone unlocked en wou ik het proces cancellen.

Dit lukte echter niet, dus toen heb ik (met mijn stomme hoofd) de telefoon snel uitgezet. Nu krijg ik echter bij het aandoen van de telefoon alleen het appel boot logootje te zien. Wat nu?

GwnEtienne 06-04-11 17:39

Dat is idd niet al te slim, nu kun je herstellen naar de firmware waar je nu op zit door de SHSH blobs te gebruiken als je die hebt opgeslagen, heb je die niet dan kun je er ook niet meer aankomen en zul je naar de nieuwste firmware voor jou toestel moeten updaten, dat is in jouw geval met een 3G iOS 4.2.1.

nickholtus 06-04-11 18:38

Download een firmware (ff zoeken in wiki) zet de iPhone in dfu (zie YouTube) en dan shift herstel in iTunes. Ik zou geen firmware nieuwer dan 4.01 gebruiken want hoger is moeilijker te unlocken dan jailbreaken met jailbreakme en in cydia zoeken naar ultrasn0w en installeren

GwnEtienne 06-04-11 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nickholtus (Bericht 660936)
Download een firmware (ff zoeken in wiki) zet de iPhone in dfu (zie YouTube) en dan shift herstel in iTunes. Ik zou geen firmware nieuwer dan 4.01 gebruiken want hoger is moeilijker te unlocken dan jailbreaken met jailbreakme en in cydia zoeken naar ultrasn0w en installeren

Dat is leuk en aardig maar dan moet hij wel in het bezit zijn van de SHSH blobs van firmware 4.0.1 en als die die niet heeft is het dus onmogelijk :rolleyes:
Daarom zette ik erbij in mijn bericht dat hij die SHSH dus opgeslagen moet hebben want anders moet hij automatisch naar de nieuwste firmware die beschikbaar is voor de 3G en dat is 4.2.1 ;)

mykie 06-04-11 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GwnEtienne (Bericht 660942)
Dat is leuk en aardig maar dan moet hij wel in het bezit zijn van de SHSH blobs van firmware 4.0.1 en als die die niet heeft is het dus onmogelijk :rolleyes:
Daarom zette ik erbij in mijn bericht dat hij die SHSH dus opgeslagen moet hebben want anders moet hij automatisch naar de nieuwste firmware die beschikbaar is voor de 3G en dat is 4.2.1 ;)

Als het goed is heeft een 3G hier geen last van. Deze kun je elke firmware opzetten die er voor verkrijgbaar is zonder last te hebben van SHSH blobs.
Dus zou een 4.01 downloaden en jailbreak via jailbreakme. Ik zou daarna wel de PDF exploit via cydia downloaden.

cmdnl 06-04-11 20:30

unlock
 
Bedankt mensen. Ben nu 4.2.1 aant unlocken met redsn0w inclusief die ipad broadband.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:36.