Iphone loopt vast discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal heb maandag ijn iphone gejailbreakt en heb de android lock en instaleer net de ilock hij vraagt om tweede wachtwoord voor als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone loopt vast
Hallo allemaal heb maandag ijn iphone gejailbreakt en heb de android lock
en instaleer net de ilock hij vraagt om tweede wachtwoord voor als ik mijn pattern vergeet en typ het in daarna unlock mijn iphone nog met de oude androidlock en kom op het springboard druk op instellingen en mijn iphone reageert niet na 5 sec respring en kom ik op het lockscreen wat het prima doet unlock ng een keer en er gebeurd het zelfde alsjeblieft sta echt bijna te janken help mijn iphone 4 is nog maar tweed maanden oud
Without Having An Apple Your Live Is Not Complete Laatst gewijzigd door DJxReventon; 07-04-11 om 18:21. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Inmiddels opgelost na de 5 de keer respringen deed het weer direct ilock verwijdert was wel even sckrikken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast | JosephTekort | iPhone algemeen | 5 | 21-05-10 15:33 |
IPhone loopt vast | jufmarloes | iPhone algemeen | 0 | 03-10-09 11:53 |
Iphone loopt vast. | ducky | Unlock [archief] | 27 | 04-03-08 16:38 |
iphone loopt vast | joey28_8 | Unlock [archief] | 2 | 24-02-08 16:21 |
|
|