iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Hoelang blijft de melding "in the pending TSS queue (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/88796-hoelang-blijft-de-melding-the-pending-tss-queue.html)

jordy a te c 10-04-11 21:36

Hoelang blijft de melding "in the pending TSS queue
 
Goedeavond,

Al een aantal uren aan het surfen hier in het forum en op internet (google) maar ik kan het antwoord niet vinden dus vandaar dan toch mijn vraag.

Gisteren een JB uitgevoerd (voor de eerste keer en zowaar het is gelukt!).

Ik bezit een Iphone 4 16 GB zwart met de laatste IOS.
De Iphone 4 is een originele simlock vrije versie (UK) meerdere simkaarten van provider doen het gewoon.

De JB is van Redsnow en zoals gezegt alles ging uitermate prima.
Nu staat er al sinds gisteren "This device is in the pending TSS qeue".
Nu las ik het jailbreaken voor dummis over deze laatste jaibreak van redsnow dat het SHSH's asap moest gebeuren anders kon je in toekomst problemen krijgen met updaten van Iphone.

Hoe lang zal dit gaan duren want anders ga ik weer terug naar de originele IOS voordat ik straks in de problemen zit en een niet werkende Iphone 4 heb

Ik hoop dat jullie mij duidelijkheid willen/kunnen geven.

M.vr.gr.

Jordy

XIII 10-04-11 22:39

Het kan weken duren voor je hier ziet dat er een SHSH blob is opgeslagen.

Vervelend, maar geen groot probleem. Je kunt als test TinyUmbrella die blob bij Cydia laten downloaden. Als dat lukt weet je dat het (nu al) OK is.

jordy a te c 10-04-11 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 662503)
Het kan weken duren voor je hier ziet dat er een SHSH blob is opgeslagen.

Vervelend, maar geen groot probleem. Je kunt als test TinyUmbrella die blob bij Cydia laten downloaden. Als dat lukt weet je dat het (nu al) OK is.

Okee, ga ik dat eens proberen, dat TinyUmbrella heb ik al gedownload alleen kon ik er geen handige beschrijving van vinden welke stappen ik moet doorlopen.

Iemand misschien met een heldere uitleg?

M.vr.gr.

Jordy

dkawa 13-04-11 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jordy a te c (Bericht 662522)
Okee, ga ik dat eens proberen, dat TinyUmbrella heb ik al gedownload alleen kon ik er geen handige beschrijving van vinden welke stappen ik moet doorlopen.

Iemand misschien met een heldere uitleg?

M.vr.gr.

Jordy


Hi Jordy

Ben je al wat wijzer geworden wbt TinyUmbrella?

Ik had mijn Iphone 4 vorige week maandag geJailbreaked en heb nog steeds de 'pending' melding staan...

Maar had voor het JB al via TinyUmbrella de SHSH file gesaved op mijn PC..

jordy a te c 14-04-11 22:44

Nou in zoverre dat ik vorige week het Spaans benauwd kreeg nadat ik met tinyumbrella bezig ben geweest ik niets meer met mij iPhone 4 kon. Na veel gehannes en gezoek de hostfile aangepas en toen kon ik weer terug naar origineel. Dus nee het is niet echt gelukt met tinyumbrella. Omdat ik simpel weg niet echt wijs kan worden in de verscillende uitleg file op internet Nu wel weer de jailbreak erop voor 4.3.1. Twijfel of ik weer origineel terug ga en update naar 4.3.2 of dat ik jailbreak erop laat staan voorlopig

dkawa 15-04-11 14:18

De PENDING melding is nu verdwenen.. als je nu op de Cydia homepage naar onderen scrollt dan zie je Iphone 4 GSM, iOS 4.3.1, Cydia 1.1.1 en dan 3d0a....... .........

Guest-20180925190238 15-04-11 14:25

Er stond blijkbaar, volgens een tweet, 48 GB (GigaByte) aan SHSH blobs te wachten om opgeslagen te worden.

Bij mij is die melding nu ook na drie (3) weken weg. "Alles sal reg kom" zei Paul Krüger ;)

XIII 15-04-11 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dkawa (Bericht 664460)
De PENDING melding is nu verdwenen.. als je nu op de Cydia homepage naar onderen scrollt dan zie je Iphone 4 GSM, iOS 4.3.1, Cydia 1.1.1 en dan 3d0a....... .........

Wat onder staat is minder relevant.

Het gaat om de SHSH blobs die bovenin staan.

jordy a te c 15-04-11 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dkawa (Bericht 664460)
De PENDING melding is nu verdwenen.. als je nu op de Cydia homepage naar onderen scrollt dan zie je Iphone 4 GSM, iOS 4.3.1, Cydia 1.1.1 en dan 3d0a....... .........

Dat staat er bij inderdaad ook, "Iphone 4 GSM, iOS 4.3.1., Cydia 1.1.1. en dan 16c29e etcetcetc" en nu je het zegt ook al een paar dagen eigelijk. Alleen boven in de Cydia app, staat nog steeds "This device is in the pending TSS qeue".

In ieder geval het werkt, de JB dan. Was er best een beetje benauwd voor om te doen maar met de heldere uitleg dacht ik dat ik dat eigelijk wel moest kunnen.

M.vr.gr.

Jordy

XIII 15-04-11 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jordy a te c (Bericht 664571)
Dat staat er bij inderdaad ook, "Iphone 4 GSM, iOS 4.3.1., Cydia 1.1.1. en dan 16c29e etcetcetc" en nu je het zegt ook al een paar dagen eigelijk. Alleen boven in de Cydia app, staat nog steeds "This device is in the pending TSS qeue".

Zoals ik al zei: "Wat onder staat is minder relevant. Het gaat om de SHSH blobs die bovenin staan."

Onderin staan je iPhone model, je firmware versie, je Cydia versie en je UDID.

dkawa 20-04-11 12:49

Mn Iphone 4 staat nog steeds in de Pending TSS Queu.. (met 4.3.1).. Een kennis van mijn heeft 4.3.2 al gejailbreaked en daar staat de Blobs al netjes bovenaan weergegeven ipv pending...

GTFO 20-04-11 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dkawa (Bericht 666213)
Mn Iphone 4 staat nog steeds in de Pending TSS Queu.. (met 4.3.1).. Een kennis van mijn heeft 4.3.2 al gejailbreaked en daar staat de Blobs al netjes bovenaan weergegeven ipv pending...

Ik snap het probleem niet.. Als het gewoon gejailbreakt is, dan is het toch goed lijkt me. :confused:

dkawa 21-04-11 12:57

ik vind het wel belangrijk.. toestel werkt gewoon, maar de melding dat je Blobs bekend is bij Cydia lijkt me ook belangrijk..

Vandaag heb ik geen pending melding.. er staat helemaal niets in het groen bovenaan Welkom bij Cydia....

XIII 21-04-11 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dkawa (Bericht 666546)
ik vind het wel belangrijk.. toestel werkt gewoon, maar de melding dat je Blobs bekend is bij Cydia lijkt me ook belangrijk..

Dat is die melding niet.

Belangrijk is dat Cydia je SHSH blobs heeft opgeslagen (dat controleer je meteen met TinyUmbrella), niet dat Cydia dat meldt (dat duurt enkele weken).

jordy a te c 21-04-11 13:25

Dat is hier ook het geval. Geen tss qeue meer maar de cydia store reageert ook helemaal niet meer.

Guest-20180925190238 21-04-11 13:27

Tweet @Saurik

Citaat:

Amazon EC2 (which does host the primary Cydia website, purchasing, etc.) is currently experiencing severe issues: nothing I can do but wait.

jimspeed1998 25-04-11 10:35

Ik heb op mijn ipad 1g Wi-Fi in Tiny Umbrella ios 4.3.1 en 4.3.2 opgeslagen maar er staat in cydia nog steeds in tss queue

XIII 25-04-11 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jimspeed1998 (Bericht 667714)
Ik heb op mijn ipad 1g Wi-Fi in Tiny Umbrella ios 4.3.1 en 4.3.2 opgeslagen maar er staat in cydia nog steeds in tss queue

Geduld hebben dan. Het kan weken/maanden duren.

Bij mij staat 4.3.2 er ook nog niet bij.

jordy a te c 25-04-11 14:54

Ik heb (nadat ik dat ergens gelezen heb op het forum) dat gedaan met ISHSHit.
Alleen vraag ik me af of ik dat dan goed heb gedaan. Dowloaden die dingen en heb dat gedownloade vervolgens naar me eigen gemaild.

Alleen vraag ik me af of dat dan goed is wat ik gedaan mbt het saven van SHSH?

iemand een idee?

M.vr.gr.

Jordy

(ook de nieuwe FW 4.3.2. erop gezet en met redsnow gebreakt. Eerste x ging niet helemaal goed, alleen maar witte icoontjes. Na herstellen en opnieuw gebreakt te hebben werkt alles naar behoren!)

dora95 04-05-11 21:12

Hallo,

hoe kan je het controleren met TinyUmbrella? Ik heb het opgeslagen ergens, maar ik krijg wel een foutcode ofso. Maar volgens mij was die niet zo belangrijk. Hij staat immers wel in mijn map.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:11.