//

Jailbreaken voor dummies :-)

Jailbreaken voor dummies :-) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Heb dan nu eindelijk besluit genomen om mijn iPad en iPhone 4 te jailbreaken. De stap genomen (zag er nogal tegenop, totaal onterecht) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-04-11, 11:45
aeh aeh is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 70
Standaard Jailbreaken voor dummies :-)

Beste mensen,

Heb dan nu eindelijk besluit genomen om mijn iPad en iPhone 4 te jailbreaken. De stap genomen (zag er nogal tegenop, totaal onterecht) en heb nu de iPad gedaan en wat dingen gedownload (zoals sbsettings, winterboard, removebg, lockinfo, cydelete etc) maar heb toch wel wat vraagjes.....en kan het niet vinden hier op het forum/

1. heb nu op lockscreen mijn agenda en mail staan. Mijn agenda geeft ie weer maar weer over de eerste 3 dagen, zou dit een week willen, waar kan ik dit instellen ?
2. als ik nu synchroniseer in Itunes en er zouden problemen ontstaan kan ik dan terug naar de gewone niet gejailbreakte versie ? Oftewel synchroniseert Itunes ook iets van die jailbreak (neem aan van niet), maar is na synchroniseren (omdat je dan nieuwe backup hebt) nog wel te herstellen naar origineel ?
3. heb iPad keer opgestart en toen stond er op plaats van de klok "it safe mode" ? Na weer opnieuw opstarten was het weg, wat was dit ?
4. Als scherm gelocked is en druk even op home knop wordt lockscherm zichtbaar en dus mijn agenda en mail, echter binnen paar seconde wordt het beeld weer zwart, kun je instellen dat dit langer duurt? en volgorde van agenda, mail en weer, zodat weer bijvoorbeeld in plaats van de klok komt te staan
5. Extra sources instellen in Cydia, gevonden waar, geeft meer apps ? en welke zijn dan handige sources om te installeren ?
6. Is er een app voor mijn apple magic mouse zodat ik die op iPad kan gebruiken ?
7. als je in hoek veegt bij batterij percentage krijg je snelkeuze om je 3G Wi-Fi bluetooth etc snel aan en uit te zetten (welke app zorgt daar nou voor de ik heb geïnstalleerd ?), kan ik op een andere manier zorgen dat dat tevoorschijn komt, ipv in de hoek swipen ?

Sorry voor de hoeveelheid vragen, maar ben een beginner en kan de antwoorden niet vinden hier!
__________________
iPad Pro 32gb, iPhone 6s 64gb, iPhone 6 64gb, Macbook Retina 2016
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-04-11, 11:55
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

1. Moet je in de app (die je via cydia hebt geïnstalleerd) zelf instellen. Waarschijnlijk via instellingen als je geen icoon hebt op je springboard.

2. Herstellen geeft je weer een iPhone zonder jailbreak. Dus gewoon origineel.

3. Dat komt omdat er een conflict is ontstaan en mobilesubstrate (staat erop via cydia) zorgt ervoor dat je iPad/iPhone in safemode komt. een herstart lost het meestal op.

4. Dat is een standaard instelling van de iPhone/iPad. De rest (volgorde en weergave van mail en agenda, ... enz) moet je waarschijnlijk via de app zelf instellen

5. Een onervaren gebruiker heeft meer dan genoeg met de standaard repo's (sources).

6. Geen idee

7. Dat is SBsettings. Kan alleen via de statusbalk bovenaan.

En probeer eens de zoekfunctie te gebruiken op het forum. Al je vragen zijn reeds meermaals beantwoord.
  #3  
Oud 11-04-11, 12:27
leontjuh1's schermafbeelding
leontjuh1 leontjuh1 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Goes, Zeeland
Berichten: 173
Standaard

Antwoord op vraag 6: http://www.ipadclub.nl/5072/ipad-bed...uis-jailbreak/
Die wist ik nog toevallig
  #4  
Oud 11-04-11, 21:30
aeh aeh is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 70
Standaard

@ Bomans, Dus kan nu weer gewoon synchroniseren met Itunes, en ondanks dat altijd weer herstellen naar een niet gejailbreakte versie ?
  #5  
Oud 12-04-11, 10:21
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Kan perfect.
  #6  
Oud 19-04-11, 20:40
aeh aeh is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 70
Standaard

Heb dus nu jailbreak met redsnow op 4.3.1
Moet ik nu die zogenaamde handtekening opslaan wat ik nu lees om ooit te kunnen herstellen als ik jailbreak niet meer wil?
  #7  
Oud 19-04-11, 20:47
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aeh Bekijk bericht
Heb dus nu jailbreak met redsnow op 4.3.1
Moet ik nu die zogenaamde handtekening opslaan wat ik nu lees om ooit te kunnen herstellen als ik jailbreak niet meer wil?
Ja, en dan moet je snel zijn, want binnenkort zal Apple 4.3.1 niet meer signeren (als ze het nu wel nog doen)!
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #8  
Oud 19-04-11, 20:51
aeh aeh is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 70
Standaard

Ik snap er nog steeds weinig van als ik dat niet doe kan ik niet meer van mijn jailbreak afkomen ?
En het kan via cydia, maar ik kan het niet vinden en snap ook niet hoe.

Of kan ik zonder handtekening wel altijd herstellen naar nieuwste firmware ?
  #9  
Oud 19-04-11, 20:57
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aeh Bekijk bericht
Of kan ik zonder handtekening wel altijd herstellen naar nieuwste firmware ?
Dat kan inderdaad.
  #10  
Oud 21-04-11, 20:49
aeh aeh is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 70
Standaard

Ik vind de jailbreak op mij iphone niet zo staboel draaien en okm wat trager geworden. Bij Ipad wel tevreden over.

Als ik op mijn Iphone terug wil zondr jailbreak moet ik dan herstellen kiezen in Itunes, of bijwerken met nieuwe software 4.3.2 ?
  #11  
Oud 21-04-11, 20:57
DJxReventon's schermafbeelding
DJxReventon DJxReventon is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Deventer
Berichten: 143
Standaard

Kan allebij bij alle bij verlies je de de jailbreak
Maar als je hersteld haal je ook alle apps en muziek etc weg dus ik zou upgraden als ik jou was
__________________
Without Having An Apple Your Live Is Not Complete
  #12  
Oud 21-04-11, 21:11
aeh aeh is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 70
Standaard

Thanks! Behouden apps is wel zo lekker
  #13  
Oud 21-04-11, 23:00
gufra gufra is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: nederland
Berichten: 125
Standaard

7. Is SBSettings, je kan via activator(zit standaard op met SBSettings) andere methodes om te activeren instellen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:18.