//

De simkaart in deze iphone wordt niet ondersteund

De simkaart in deze iphone wordt niet ondersteund discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik krijg dit bericht Bestelling voltooid Uw bestelling is in goede orde ontvangen. U krijgt bericht zodra uw unlock code gegenereerd is. Met vriendelijke groet, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 12-04-11, 19:28
agbulut agbulut is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 33
Standaard

ik krijg dit bericht

Bestelling voltooid
Uw bestelling is in goede orde ontvangen. U krijgt bericht zodra uw unlock code gegenereerd is.

Met vriendelijke groet,
Het imei unlock team

Ik heb zonet gebeld met imeiunlock en ik moest een mailtje sturen en ze gaan het oplossen als het goed is.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 13-04-11, 11:45
GTFO GTFO is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 80
Standaard

Het is dus een tweedehands iphone en niet nieuw. Nieuwe iphones hebben een simlock, waarbij je een prepaid kaartje erbij krijgt. Die kan je dus ook simlockvrij maken via desbetreffende provider wat je erbij hebt gekregen.
Probeer eens een tmobile simcard van iemand te lenen en probeer het eens uit. Doe dat ook eens met andere profiders zoals vodafone & kpn. Mocht er 1 van die simkaarten werken... Dan weet je bij welke provider je het kan unlocken. Als het een gestolen toestel is, dan heb een probleem..... Zodra IMEI word geblokkeerd, dan zal geen 1 simcard werken. Dus dan zal ik eens bij de verkoper langsgaan of bij de politie melden, zodat je je geld terug krijgt.
  #23  
Oud 13-04-11, 12:51
Nisei Nisei is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 42
Standaard

Bij de politie melden?
Hij heeft toch bewust een toestel gekocht waarvan hij wist dat hij gejailbreakt en ge-unlocked was?
Waarschijnlijk was hij lekker goedkoop anders had hij er wel eentje in de Applestore gekocht.
  #24  
Oud 13-04-11, 13:52
GTFO GTFO is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nisei Bekijk bericht
Bij de politie melden?
Hij heeft toch bewust een toestel gekocht waarvan hij wist dat hij gejailbreakt en ge-unlocked was?
Waarschijnlijk was hij lekker goedkoop anders had hij er wel eentje in de Applestore gekocht.

Ja bij de politie melden. Als jij een product koopt bij een particulier, waarvan er vantevoren niet word vermeld dat het een gestolen product is, heb jij de recht om je geld terug te krijgen. Het valt onder category "Oplichting".
  #25  
Oud 13-04-11, 14:17
Nisei Nisei is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 42
Standaard

Het kan toch ook gewoon een iPhone zijn die in het buitenland is gekocht en hier wordt doorverkocht?
  #26  
Oud 14-04-11, 15:34
agbulut agbulut is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 33
Standaard

even voor de duidelijkheid. toen ik de iphone had gekocht was hij gejailbreakt. dit om hem simlockvrij te krijgen. ik heb hem daarna dus in de laptop gedaan. toen ik itunes opstartte zei hij dat er een nieuwe update beschikbaar is. Die heb ik dus gedownload en toen ging hij opnieuw opstarten. Ondertussen dacht ik zelf van shit als die nu een update gaat doen is hij niet meer gejailbreakt en ook niet meer simlockvrij dus ik heb er niks meer aan. Maar het was al te laat. Toen ging hij dus opieuw opstarten en nou kan ik niet meer verder. Het antwoord van imeiunlock.nl is:

Beste Tolga,

Hierbij de toestelinformatie, doordat de telefoon nog nooit eerder is geactiveerd door het netwerk of door de 1ste gebruiker is niet te achterhalen waarop deze gesimlocked is.

Hierbij de informatie tot zover beschikbaar:
iPhone 4 32GB Black Serial number: 84033K51A4T Status: Not activated Limited Warranty: 2011-09-11 Sold to country: Spain

Helaas hebben wij geen optie om Spaanse iPhones simlockvrij te maken.

Met vriendelijke groet,
Imeiunlock.nl
Hein

edit: en mijn simkaart is van t-mobile met een 2 jarig abonnement. is nog van mijn vorige iphone die ik had verkocht. het is dus geen t-mobile simlock. kan ik wat er hierboven ook wordt gezegd die simkaartjes een voor een proberen en dan naar de juiste provider gaan zodat zij het unlocken? of moet ik een spaanse simcard erin doen ofzo. Is het dan wel mogelijk om een imeiunlock te doen?

Laatst gewijzigd door agbulut; 14-04-11 om 16:30. Reden: Berichten samengevoegd
  #27  
Oud 14-04-11, 18:51
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Ne hoor je kan niet een voor een proberen. Je moet een unlock aanvragen voor die betreffende provider. Aan de hand van je Serie nummer is hij van :
France Telecom Espana. Dus een unlock aanvragen voor die provider , kun je kijken wie het aanbiedt. ALs je een beetje zin hebt kun je zelf achteraan gaan en hun bellen. De spanjaarden zijn meestal wat soepler, maar ja wel een frans bedrijf dus dat wordt lastig...aangezien de fransen zo hardnekkig zijn als hun stokbrood !
__________________
Revenge of the nerd..
  #28  
Oud 16-04-11, 22:19
agbulut agbulut is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 33
Standaard

ok via delocker moet ik dus deze selecteren: Orange France iPhone 4 Unlock. €92,50. art. nr 0011. is dit de juiste of niet?
  #29  
Oud 20-04-11, 21:15
agbulut agbulut is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 33
Standaard

ik heb gevonden dat je met een phonebook card je iphone kunt activeren en hem dan kunt jailbreaken en vervolgens je eigen simkaart kunt gebruiken. Dat zegt ook niemand he!! Maar ja, effe proberen
  #30  
Oud 21-04-11, 09:21
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Nee, je kunt dus GEEN Orange France aanvragen want het is een SPAANSE iPhone? Dat is nu al meerdere keren uitgelegd! Je moet Orange Spain hebben, NIET France!

Met die PhoneBook card weet ik niet precies hoe dat zit, maar dan alsnog staat er ook bij: je kunt je iphone NIET gebruiken als telefoon het gaat alleen om het activeren!!

EDIT: weet iemand niet of er een of andere jailbreaktool is die voorbij het activeren komt? redsn0w deed dat volgens mij maar nog niet met 4.3.x
  #31  
Oud 21-04-11, 11:50
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Omdat je (agbulut) op diverse andere plekken dezelfde vraag stelt gaat hier een slotje op (om het overzicht te houden).
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: simkaart wordt niet ondersteund, orginele zwitserse simkaart kwijt! leike Unlock 2 04-08-12 05:42
iPhone 3G: 'de simkaart in deze iphone wordt niet ondersteund 3G 8GB ' elyas Unlock 18 22-06-10 01:35
iPhone: de simkaart in deze iphone wordt niet ondersteund 3G 8GB elyas Jailbreak 11 20-06-10 21:09
iPhone 3GS: de simkaart in deze iphone word niet ondersteund smonte Unlock 4 24-11-09 22:27
de simkaart in deze iphone word niet ondersteund fuqua Archief 12 31-07-09 21:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:54.