//

4.3.1. Geen DFU mode meer?!

4.3.1. Geen DFU mode meer?! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds vorige week 4.3.1. op me iphone 4, maar ik kan sinds de software update niet meer in dfu mode komen, terwijl ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-04-11, 21:32
whitecobra13 whitecobra13 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 2
Angry 4.3.1. Geen DFU mode meer?!

Hallo,

Ik heb sinds vorige week 4.3.1. op me iphone 4, maar ik kan sinds de software update niet meer in dfu mode komen, terwijl dit eerder geen probleem was (heb heel vaak deze iphone gejailbraked).

Zowel itunes als redsn0w kan geen dfu mode vinden terwijl ik wek denk dat in er in zit, want ik moet 20 sec homebutton + powerbutton inhouden voordat mijn iphone zich weer herstelt.

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen,

grtz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-04-11, 22:33
neoappie neoappie is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Overijssel
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whitecobra13 Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb sinds vorige week 4.3.1. op me iphone 4, maar ik kan sinds de software update niet meer in dfu mode komen, terwijl dit eerder geen probleem was (heb heel vaak deze iphone gejailbraked).

Zowel itunes als redsn0w kan geen dfu mode vinden terwijl ik wek denk dat in er in zit, want ik moet 20 sec homebutton + powerbutton inhouden voordat mijn iphone zich weer herstelt.

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen,

grtz
Ik heb ditzelfde!! Wie weet het?
  #3  
Oud 19-04-11, 23:07
neoappie neoappie is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Overijssel
Berichten: 8
Standaard

Ok ik heb het opgelost door simpel windows opnieuw te starten. Daarna ging het zonder probleem. Ook is het belangrijk voor het verloop in redsnow om redsnow als administrator te runnen en eventueel op xp compatibility.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
itunes herkent geen dfu mode? :/ Guest-20191103144301 iTunes 2 17-07-11 22:20
iPod touch: geen dfu mode Itouch, help, youtube gezien haroldv Jailbreak 8 15-11-10 11:02
iPhone 1e gen.: niet meer uit DFU mode arcovandermeij Unlock 4 29-06-09 11:58
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk SoundForge iPhone algemeen 7 05-11-08 23:06
iPhone: Niet meer in DFU mode RHCPeter Jailbreak 1 24-07-08 22:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:46.