Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door zillionz Graag een lijst met compatible cydia apps aub.. Ik vermoed dat 4.3.1 en 4.3.2 zo weinig verschillen dat je zo'n ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Tot nu toe geen problemen met cydia apps.
Laatst gewijzigd door tjapsor; 19-04-11 om 14:25. |
|
|||
|
|||
Ik hoop t..heeft iemand iets gemerkt op t gebied van batterydrainage? Ik gebruik battery logger..daar zie ik bijvoorbeeld dat mn iphone op 4.2.1 4 tot 5% juice p uur gebruikte.nu met 4.3.1 7 tot 8% p uur..
|
|
||||
|
||||
Echt fijn dat je iPhone 4 nu untethered kan jailbreaken ga echt direct doen als ik thuis ben.Maar kan je ook weer animated boot logo's instellen en krijg je er multitask gestures bij
|
|
||||
|
||||
Ooh ja vergeten hoe kan ik nou eigenlijk al mijn cydia backuppen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Denk dat je even moet wachten op een update van sn0wbreeze.
|
||||
|
||||
Nee ik hou niet van custom firmwares
|
|
||||
|
||||
Hoe heb je dan multitasking gestures enabled?
|
|
|||
|
|||
Ik heb een korte vraag..
Ik heb momenteel mijn iPhone 4 gejailbreaked op 4.3.1. Ik wil hem dus updaten naar 4.3.2 en hem weer gejailbreaked hebben. Hoe moet ik precies te werk gaan? Moet ik eerst de officiele update via iTunes doen en daarna de jailbreak van redsn0w uitvoeren? Of kan ik gelijk aan de slag met redsn0w. En ben ik dan al mijn huidige gejailbreakte apps en tweaks kwijt? Thnx |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
daar kan je je cydiaap mee opslaan op je pc en nadien terug plaatsen na de nieuwe jailbreak
|
|||
|
|||
Ik heb de handleiding gelezen, hoop dat ik het zo goed begrijp:
Ik download eerst via Cydia Aptbackup en druk op backup, zodat er een lijst wordt gemaakt van al mijn Cydia apps. Daarna ga ik naar iTunes en maak ik een reservekopie van mijn iPhone. Dan update ik m'n firmware naar 4.3.2. Daarna jailbreak ik mijn iPhone weer met behulp van redsn0w. Via Cydia download ik weer Aptbackup en druk op Restore, waardoor mijn jailbreak apps weer terugkomen. Klopt dat zo? |
|
||||
|
||||
Ik ben het hier niet geheel mee eens.
Citaat:
De vraag van de meeste is dus ook: Kun je vanaf 4.1 of 4.3.1 de firmware downloaden en direct met redsnow aan de gang. Of moet je eerst al op 4.3.2 zitten via iTunes en daarna pas met redsnow en de gedownloade firmware aan de gang gaan?? Maar dat terzijde. Ik ben erg benieuwd of er mensen zijn die een drastische verbetering zien met de batterij op 4.3.2. Want 4.3.1 is bij mij nou niet echt fantastisch, ik heb Ping ook al uitgeschakeld, maar vind nog dat mijn batterij het een stuk minder lang volhoudt dan op ios 4.1. @Birdrain, dat klopt als een bus.
Met je rechteroog dicht over je linkerschouder kijken is niet grappig. Laatst gewijzigd door Flugeltje89; 19-04-11 om 15:38. |
|
||||
|
||||
Denk dat ik persoonlijk even wacht met updaten, aangezien er niet zoveel verbeteringen zijn aangebracht behalve dan de verbetering qua batterijverbruik. Iemand trouwens al ervaringen met 3G[S] in combinatie met jailbreak, hoe verloopt het batterijverbruik? Mijn iPhone gaat maar een dag mee hoogstens.. En dan raak ik 'm niet veel aan!
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door DJxReventon; 19-04-11 om 15:42. |
|
||||
|
||||
Dan kan ik inderdaad nog even wachten. Misschien moet ik eens een keer kijken of ik terug ga naar 4.3, of naar 4.2.1. Verder kan ik niet want toen was ik nog niet in de stand om SHSH's op te slaan.
EDIT: Citaat:
Dat kan, maar bij mij heb ik sinds 4.3.1 weer last van dat mijn batterij veel korter meegaat. Maar kan dit misschien er ook aan liggen dat mijn toestel ongeveer 2 a 2,5 jaar oud is? Laatst gewijzigd door iWiefring; 19-04-11 om 15:43. Reden: toevoeging |
|
|||
|
|||
Op mijn iPhone 4 en 3GS is het accuverbruik met iOS 4.3.2 even goed als op iOS 4.3.1, 4.2.1, 4.0.1 en 4.0
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Wanneer ik vanaf 4.3.1 probeer te jailbreaken naar 4.3.2 blijft de firmware op de iPhone op 4.3.1
Nothing To Declare... Laatst gewijzigd door imagine; 19-04-11 om 16:03. |
|
||||
|
||||
De Firmware verandert ook niet. Het is jailbreak of niet. Maar de FW blijft gewoon hetzelfde en die naam zal dan ook niet veranderen. Het enige wat verandert is dat je dan ook de applicatie Cydia hebt staan als het goed is.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
|
|