//

redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic

redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Gelukt heb het bestand aangepast en het is goed gekomen dankjullie wel...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #141  
Oud 18-05-11, 21:03
palmertje palmertje is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 10
Standaard

Gelukt heb het bestand aangepast en het is goed gekomen dankjullie wel

Laatst gewijzigd door palmertje; 18-05-11 om 21:25. Reden: wijziging
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 18-05-11, 21:17
aburn aburn is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door palmertje Bekijk bericht
Ik heb dus het probleem dat redsnow niet de ipsw kan vinden of althans niet weergeeft. Als ik de ipsw download dan komt hij op me bureaublad terecht en ik zou niet weten als wat voor bestand hij hem daar neer zet ik kan hem wel openen met winrar.
Maar redsnow vind hem gewoon niet , als ik hem moet selecteren.
Het bestand word opgeslagen als .zip bestand en als ik hem hernoem naar .ipsw dan vind redsnow hem ook niet
HELP

alvast bedankt
Zet je map extensies eens op zichtbaar en probeer daarna het .zip bestand te wijzigen naar .ipsw
  #143  
Oud 18-05-11, 21:24
aburn aburn is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door palmertje Bekijk bericht
Ik heb dus het probleem dat redsnow niet de ipsw kan vinden of althans niet weergeeft. Als ik de ipsw download dan komt hij op me bureaublad terecht en ik zou niet weten als wat voor bestand hij hem daar neer zet ik kan hem wel openen met winrar.
Maar redsnow vind hem gewoon niet , als ik hem moet selecteren.
Het bestand word opgeslagen als .zip bestand en als ik hem hernoem naar .ipsw dan vind redsnow hem ook niet
HELP

alvast bedankt
Download winrar als je die niet hebt, open het winrar bestand dan ga je naar 'bestand'' dan 'archiefkopie opslaan als', kies waar je hem wil opslaan, typ dan achter de bestandsnaam .ipsw (dus gewoon achter .zip) dan alle bestanden aanvinken en opslaan. dan heb je hem!

Laatst gewijzigd door aburn; 18-05-11 om 21:29.
  #144  
Oud 18-05-11, 22:32
AG78 AG78 is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aburn Bekijk bericht
Als het goed is is er niks weg na deze reset.

Het enige is dat je nog even kunt proberen is je cydia apps en tweaks verwijderen en het dan nog een keer proberen.

Anders ben ik bang dat je de telefoon moet herstellen met itunes, tenzij iemand anders hier een andere oplossing weet?!
Ik heb hersteld met iTunes en alles opnieuw gedaan. Safari doet het weer. Dankzij de reservekopie en de backup tweaks alles ook weer terug gekregen.
  #145  
Oud 19-05-11, 11:49
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aburn Bekijk bericht
Download winrar als je die niet hebt, open het winrar bestand dan ga je naar 'bestand'' dan 'archiefkopie opslaan als', kies waar je hem wil opslaan, typ dan achter de bestandsnaam .ipsw (dus gewoon achter .zip) dan alle bestanden aanvinken en opslaan. dan heb je hem!
Da's wel een omweg. Je gaat winrar toch niet downloaden/gebruiken om een bestand te hernoemen. Nergens voor nodig hoor.
Dat doe je makkelijker door een basiswindowsfunctie uit te vinken, waardoor je de extensie zichtbaar maakt.

Voor Windows7: Open verkenner - Klik op Extra - Klik op Mapopties - Klik Tabblad Weergave - In het venster Geavanceerde instellingen zet je het vinkje uit bij: Extensies voor bekende bestandstypen verbergen - Klik ok.
Bij elk bestand zie je nu de extensie.

Voor andere Windowsversies kan dat ook. Het klikwerk zal ietsje verschillen. Gebruik ff de zoekfunctie van jouw windowsversie: Zorg dat je je bureaublad voor je hebt en duw op F1, zoekscherm verschijnt, vul in de zoekregel: extensies weergeven, klik op zoeken ... suc6
  #146  
Oud 19-05-11, 12:53
aburn aburn is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rav3n Bekijk bericht
Da's wel een omweg. Je gaat winrar toch niet downloaden/gebruiken om een bestand te hernoemen. Nergens voor nodig hoor.
Dat doe je makkelijker door een basiswindowsfunctie uit te vinken, waardoor je de extensie zichtbaar maakt.

Voor Windows7: Open verkenner - Klik op Extra - Klik op Mapopties - Klik Tabblad Weergave - In het venster Geavanceerde instellingen zet je het vinkje uit bij: Extensies voor bekende bestandstypen verbergen - Klik ok.
Bij elk bestand zie je nu de extensie.

Voor andere Windowsversies kan dat ook. Het klikwerk zal ietsje verschillen. Gebruik ff de zoekfunctie van jouw windowsversie: Zorg dat je je bureaublad voor je hebt en duw op F1, zoekscherm verschijnt, vul in de zoekregel: extensies weergeven, klik op zoeken ... suc6
Dat klopt en dat heb ik in een vorige post ook aangegeven maar ik heb gewoon meerdere mogelijkheden gegeven, aan de gebruiker de keuze toch. En daarbij hebben de meeste mensen winrar wel op de comp. staan dus dan is het niks geen moeite meer of minder.
  #147  
Oud 19-05-11, 12:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Download .ipsw bestanden met een webbrowser die met zijn tengels van de extentie .ipsw afblijft en daar niet ongevraagd .zip van maakt.

Een .ipsw bestand is een Unix archief maar daarom nog geen zip bestand.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 19-05-11 om 12:58. Reden: Taalfouten
  #148  
Oud 19-05-11, 14:01
cederique cederique is offline
• iOS 3.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Oh, sorry, je hebt helemaal gelijk!

Gelukkig is vandaag ook sn0wbreeze 2.7 (Windows tegenhanger van PwnageTool) uitgekomen:

Sn0wbreeze jailbreaktool nu ook voor iOS 4.3.3 aangepast (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl
super dit is het antwoord waar ik op zoek naar was

ik heb dit toegepast, alles ging perfect tot ik in itunes wou herstellen, dan zij hij dat de aangemaakte ispw niet compatibel is....

Laatst gewijzigd door XIII; 19-05-11 om 16:20. Reden: Berichten samengevoegd
  #149  
Oud 19-05-11, 22:14
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Download .ipsw bestanden met een webbrowser die met zijn tengels van de extentie .ipsw afblijft en daar niet ongevraagd .zip van maakt.

Een .ipsw bestand is een Unix archief maar daarom nog geen zip bestand.
Yep, klopt.
Dit maakt t antwoord helemaal volledig
  #150  
Oud 19-05-11, 22:22
AG78 AG78 is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door palmertje Bekijk bericht
Gelukt heb het bestand aangepast en het is goed gekomen dankjullie wel
Mooi dat het gelukt is.
  #151  
Oud 20-05-11, 09:40
W0utR W0utR is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 5
Standaard

Weet iemand of van iOS 4.3.1 gewoon kan updaten naar deze zonder al mijn data te verliezen?
  #152  
Oud 20-05-11, 09:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door W0utR Bekijk bericht
Weet iemand of van iOS 4.3.1 gewoon kan updaten naar deze zonder al mijn data te verliezen?
Als je voor de update een backup maakt met iTunes is er niets verloren. Als je de update doet met iTunes in OS X vraagt iTunes zelfs of je eerst een backup wil maken.

Na de update vraagt iTunes dan weer of je een backup wil terugzetten en geeft zelfs de laatste backup aan.
  #153  
Oud 20-05-11, 12:51
W0utR W0utR is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 5
Standaard

Ok bedankt, waarschijnlijk heb ik nog iets fout gedaan ofzo, want nadat ik via PwnageTool de 4.3.3 erop gezet had kan ik opeens geen carrier meer selecteren, terwijl ik op de vorige hier geen problemenen mee had.
  #154  
Oud 20-05-11, 19:43
dropkick01 dropkick01 is offline
• iOS 10.2.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 15
Standaard

Er waren geruchten dat de batterijduur langer zou meegaan met deze 4.3.3, klopt dat?
  #155  
Oud 20-05-11, 21:38
MrMuilie MrMuilie is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 3
Standaard

Ik heb na JB een witte Cydia icon. Ik klik erop gaat wat instellen. Nog steeds wit. Reboot mijn Ipad en hop alle standaard ipad apps zijn wit.
zie


what to do? Eerste keer JB en nu alles wit....
  #156  
Oud 21-05-11, 11:08
Econz's schermafbeelding
Econz Econz is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrMuilie Bekijk bericht
Ik heb na JB een witte Cydia icon. Ik klik erop gaat wat instellen. Nog steeds wit. Reboot mijn Ipad en hop alle standaard ipad apps zijn wit.
zie


what to do? Eerste keer JB en nu alles wit....

Heb je al geprobeerd om te herstellen (restore) met I-Tunes ?
Misschien dat dit werkt....
  #157  
Oud 21-05-11, 15:21
iLuviPhone iLuviPhone is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 3
Standaard

Lang getwijfeld maar vol moed en gewapend met de dummie-handleiding van iPc ging ik aan m'n 1e jailbreak. Alle instructies nauw gevolgd en alles verliep goed totdat de iPhone nadat er lappen teksten erop verscheen, bleef hangen bij het Apple logo. Na wat gegoogled te hebben kwam ik op YouTube uit waar iemand zei dat je de iPhone met redsn0w tethered moet booten en zodra het pineapple logo tevoorschijn komt zou alles goed komen. Nou dat ook gedaan, maar ditmaal bleef ie ook weer hangen op het pineapple logo!
Nu wil m'n iPhone niet meer opstarten, loopt steeds vast bij het Apple logo
ik heb alle posten en trouble shoots in dit topic al gelezen en geprobeerd maar niks werkt, iTunes ziet h'm niet meer als m'n iPhone maar vraagt om herstel..wie weet er alsjeblieft raad?

Laatst gewijzigd door iLuviPhone; 21-05-11 om 15:56.
  #158  
Oud 21-05-11, 17:41
boy1308 boy1308 is offline
 
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Sint-Truiden
Berichten: 173
Standaard

Raar jb met iphone 4 maat...

je moet dan da progje optstarten en dan een firmware kiezen... maar als je de 4.3.3 koos, ging het jb nooit.. op net oplossing gevonden. ipv firmware 4.3.3 te selecteren selecteer je 4.3.2 (ook al stond er 4.3.3 op zijne Iphone4...)

Miss kan dat mensen van dienst zijn
  #159  
Oud 21-05-11, 17:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boy1308 Bekijk bericht
Miss kan dat mensen van dienst zijn
Ik denk het niet

Want met jouw methode ga je de kernel van iOS 4.3.2 patchen en die dan op een iDevice met iOS 4.3.3 zetten
  #160  
Oud 21-05-11, 18:19
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Ik denk eerder dat dit een oude versie van redsn0w is. Daar moest je 4.3.2 laden om 4.3.3 te bevrijden...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 456 22-01-12 21:06
Alle iDevices: JailbreakMe: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (ook iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 26 18-11-11 20:27
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 16:31
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 981 09-08-11 14:25
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 905 19-12-10 21:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:28.