//

redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic

redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Marv1977 Zou iemand mij een custom firmware kunnen mailen zodat ik alsnog kan JB 4.33? Zo'n bestand is veel te groot ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #241  
Oud 26-06-11, 15:55
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marv1977 Bekijk bericht
Zou iemand mij een custom firmware kunnen mailen zodat ik alsnog kan JB 4.33?
Zo'n bestand is veel te groot om te mailen...

Daarnaast is het volgens mij ook illegaal; een gemodificeerd bestand met Apple copyright verspreiden.

(zelf aanpassen mag dan weer wel)
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 30-06-11, 15:18
Kanuni Kanuni is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 7
Question Eerst officiële sim unlock daarna jailbreak

Ik ben in het bezit van de 3gs 16gb met firmaware 4.0.1 (8A306) jailbreaked. De modemfirmware 05.13.04

Het is een t-mobile toestel en kan officieel sim unlocked worden. Heb het al eerder met de toestel van mijn broer gedaan die niet jailbreaked was.

Nu wil ik ook de officiële unlock toepassen en os 4.3.3 erop zetten en jailbreak toepassen. Hoe pak ik dit aan? Moet ik voor de officiële unlock eerst updaten naar de officiële versie 4.3.3 en dan jailbreaken?
  #243  
Oud 30-06-11, 15:22
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Officieel simlockvrij maken staat los van de firmware.

Vind hier de t-mobile procedure: http://www.t-mobile.nl/toestelhulp#/...ck-verwijderen
Wat hiervoor wel van belang kan zijn is dat ultrasn0w niet (meer) geïnstalleerd is.

Wat ik zelf heb gedaan is Herstellen naar een nieuwe firmware. Dat werkt ook.
Hiervoor download je eerst de juiste firmware en vervolgens in iTunes kies je dat bestand (LET OP extensie .ipsw) met SHIFT+Herstellen.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #244  
Oud 30-06-11, 16:51
Kanuni Kanuni is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 7
Standaard

Kan ik gewoon officieel eerst updaten naar 4.3.3 (dit is toch op het moment de officieel beschikbare versie) via Itunes en vervolgnes na de officiële t-mobile unlock jailbreak toepassen?
  #245  
Oud 30-06-11, 16:53
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kanuni Bekijk bericht
Kan ik gewoon officieel eerst updaten naar 4.3.3 (dit is toch op het moment de officieel beschikbare versie) via Itunes en vervolgnes na de officiële t-mobile unlock jailbreak toepassen?
Ja dat kan.
  #246  
Oud 30-06-11, 17:47
wimgi wimgi is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 11
Standaard

ik heb een vraag: ik heb mijn iphone als eens gejailbreakt maar nu lukt het niet meer sinds ik hem terug heb van de verzekering. ik heb iphone 3gs 4.3.3 8j2. heb ook al veel iphone's gejailbreakt van vrienden
  #247  
Oud 30-06-11, 17:50
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wimgi Bekijk bericht
ik heb een vraag: ik heb mijn iphone als eens gejailbreakt maar nu lukt het niet meer sinds ik hem terug heb van de verzekering. ik heb iphone 3gs 4.3.3 8j2. heb ook al veel iphone's gejailbreakt van vrienden

Wat lukt er precies niet?
  #248  
Oud 30-06-11, 17:53
wimgi wimgi is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 11
Standaard

hij geeft als eerste al aan . wat ik nog nooit had gehad dat ik moet kijken of ik een nieuwe iphone heb. en als ik dan ja druk, kan ik verder. ik doe alles wat ik altijd doe en dan op het einde als hij lijkt te jailbreaken. start de iphone op en moet ik alles weer herstellen. wat heel lang duurt.
  #249  
Oud 30-06-11, 18:00
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Heb je ook inderdaad een 3GS met fixed bootrom? Welke windows gebruik je? In het geval van Vista of 7 moet je de Windows XP compatibiliteitsmodus instellen. En altijd redsn0w starten als administrator.
  #250  
Oud 30-06-11, 18:04
wimgi wimgi is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 11
Standaard

bedankt voor je hulp.maar wat is een fixed bootrom (sorry ik weet er maar een beetje wat van af maar niet alles) ja ik heb viva windows opgestart
  #251  
Oud 01-07-11, 02:37
nilsv nilsv is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 20
Standaard

wanneer komt de jailbreak uit voor de ipad 2 ipsw 4.3.3?
mvg Nils
  #252  
Oud 02-07-11, 11:12
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nilsv Bekijk bericht
wanneer komt de jailbreak uit voor de ipad 2 ipsw 4.3.3?
mvg Nils
1. Een vraag die thuis hoort in het ipad gedeelte.
2. dit forum heeft een zoekoptie. Je staat versteld hoe vaak deze vraag wordt gesteld en hoeveel geruchten er al zijn verspreid.
3. Wanneer een jb (al of niet voor een ipad(2) uitkomt weet alleen degene die hem maakt/uitbrengt. Kortom, het forum in de gaten blijven houden.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 juli 2011 om 10:31 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wimgi Bekijk bericht
bedankt voor je hulp.maar wat is een fixed bootrom (sorry ik weet er maar een beetje wat van af maar niet alles) ja ik heb viva windows opgestart
Wouter1981 bedoelt of je een custom firmware hebt geinstalleerd.
Natuurlijk heb je Windows Vista opgestart, maar Wouter1981 geeft aan dat je in de eigenschappen van de Redsnow-exe (ALS je Windows Vista/7 gebruikt) de eventuele blokkering moet/kunt opheffen, de Compstabiliteitsmodus WindowsXP moet/kunt kiezen en dat de Redsnow-exe als administrator dient te worden opgestart. (Dit zijn dingetjes die je kunt aanvinken en niet de manier waarop jij jouw Windows opstart)

Mss kan ik meehelpen. Daarom mijn vraag: Je zegt: "Hij geeft als eerste al aan .... [knip]"
Wie of wat is hij? iTunes? iPhone? Redsnow?
  #253  
Oud 03-07-11, 12:24
Daniel2929 Daniel2929 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 20
Standaard

"Gewone" 3GS: met nog oude oorspronkelijke basband. Zit te twijfelen. Wat zou het voordeel zijn om de baseband te behouden? Ik wil niet meer terug naar oudere versie, hij is al officieel geunlocket....Dus...Wat zal ik doen? Gewoon "normaal" updaten en dan jeelbreken?
  #254  
Oud 04-07-11, 09:34
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daniel2929 Bekijk bericht
"Gewone" 3GS: met nog oude oorspronkelijke basband. Zit te twijfelen. Wat zou het voordeel zijn om de baseband te behouden? Ik wil niet meer terug naar oudere versie, hij is al officieel geunlocket....Dus...Wat zal ik doen? Gewoon "normaal" updaten en dan jeelbreken?
Als je iPhone officieel unlocked is, zie ik geen enkele reden om je baseband niet te updaten.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 juli 2011 om 08:42 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rav3n Bekijk bericht
Wouter1981 bedoelt of je een custom firmware hebt geinstalleerd.
Nee. Een bootrom is heel iets anders dan de baseband. Voor uitleg zul je even moeten zoeken op dit forum of op google.
Apple heeft in het najaar van 2009 de bootrom van de 3GS gefixed. Redsn0w moet weten of je een iPhone 3GS hebt zonder de fix (old version) of degene met de fix (new version).
  #255  
Oud 07-07-11, 11:03
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard

ik heb mijn iPhone 4 met fw 4.3.3. gejailbreakt via jailbreakme.com. Er verscheen vervolgens geen icoontje van Cydia maar de JB was wel gelukt aangezien ik de JB apps die ik er al op had staan wel gewoon kon gebruiken.

Nu wilde ik via "herstel" in iTunes een clean install van 4.3.3 doen om zo alsnog cydia na een JB te krijgen maar dan krijg ik de melding dat het herstel niet kan worden uitgevoerd door error 1645. Iemand enig idee wat dit voor error is en hoe ik dit op kan lossen?
(Een andere simpele oplossing om Cydia er alsnog op te krijgen is ook welkom).
  #256  
Oud 07-07-11, 12:48
Kanuni Kanuni is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 7
Standaard Zelfde probleem hier.

Heb eerst geupdate via itunes naar 4.3.3 met itunes. Vervolgens de offieciele unlock stappen van T-mobile gevolgd met success. Vervolgens probeerde ik via jailbreakme maar daar ging het cidia icoontje halverwege de installatie gewoon weer weg. Na tig keer proberen, heb ik ergens op een forum gelezen dat je dan eerst weer via itunes moet herstellen. Als ik dat probeer dan krijg ik ook de foutmelding 1645.

Maar uiteindelijk heb ik maar redsnow gebruikt om te jailbreaken.
  #257  
Oud 07-07-11, 14:57
Axel! Axel! is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Breda
Berichten: 6
Standaard

Gisteren een pakket van KPN ontvangen met verlenging abo en nieuwe iPhone.
Nieuwe iPhone connect aan iTunes. Deze bleef maar de melding geven om iPhone te restoren. Wilde niet werken na 2x restoren (methode: Shift + restore, browse naar ipsw). Vervolgens 4.3.3 ipsw in "iPhone Software Updates" map gezet en restoren ging nu wel. Backup van mijn 3G terug gezet, mooi.

Sim laten activeren door KPN/HI, 10min later had ik al signaal, klasse! Vodafone sim van collega geprobeerd, werkt ook = unlocked iPhone.
Vevolgens deze RedSn0w tutorial gevolgd en moet zeggen, netjes duidelijk en werkte in een keer, bedankt!
Trotse bezitter van een nieuwe iPhone met jailbreak op 4.3.3.
  #258  
Oud 07-07-11, 15:54
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

Ik heb hier al een lange tijdje niet gevolgd en er is zoveel nieuws over te lezen, en nu las ik iets over de nieuwe jailbreakme.com vandaar dat ik het even navraag.

Ik heb een gejailbreakte 3GS met firmware 3.0 (oude bootrom) en ben afhankelijk van een unlock.

Nu is mijn vraag of ik mijn iPhone op een 'normale' manier via iTunes kan updaten naar de nieuwste firmware en vervolgens een unlock kan uitvoeren via Cydia - Ultrasn0w zonder problemen.
__________________
Don't tell people your dreams, show them!
  #259  
Oud 07-07-11, 15:58
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DertKesh Bekijk bericht
Ik heb een 3GS met firmware 3.0 (oude bootrom) en ben afhankelijk van een unlock.

Nu is mijn vraag of ik mijn iPhone op een 'normale' manier via iTunes kan updaten naar de nieuwste firmware en vervolgens een unlock kan uitvoeren via Cydia - Ultrasn0w zonder problemen.
Nee. Dan krijg je een baseband die niet te unlocken is.
  #260  
Oud 07-07-11, 16:11
Kanuni Kanuni is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 7
Standaard

Ik heb officieel via t-mobile sim-unlock uitgevoerd. Ben ik nog steeds de software matige unlock nodig? Of in de toekomst?

Inmiddels officieel geupdated via itunes naar 4.3.3 en jailbreak via Redsnow.

Met jalbreakme hield ie steeds bij de helft op.

En krijg via itunes foutcode 1645 als ik wil herstellen naar fabrieksinstellingen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 456 22-01-12 22:06
Alle iDevices: JailbreakMe: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (ook iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 26 18-11-11 21:27
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 17:31
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 981 09-08-11 15:25
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 905 19-12-10 22:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:48.