Appeltje in het scherm discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ls, Ik heb net een jailbreak gedaan. Mijn eerste met redn0w_w0.9rc17 en versie 4.3.2 nu krijg ik bij herstart alleen de Apple te zien. Kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Appeltje in het scherm
Ls,
Ik heb net een jailbreak gedaan. Mijn eerste met redn0w_w0.9rc17 en versie 4.3.2 nu krijg ik bij herstart alleen de Apple te zien. Kan ik hem nu op nieuw opstarten. Of is er iets fout gegaan. Ik heb een Iphone 3GS. Alvast bedankt voor de reacties. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Tikfout, of heb je echt rc17? Waar komt die vandaan?
De laatste "officiële" iPhone Dev Team release is rc16 dacht ik...
|
|||
|
|||
Sorry een type fout moet zijn rc14
|
|
|||
|
|||
Probleem opgelost.
Met behulp van de Power en Home button en aangesloten op Itunes hersteld. |
|
||||
|
||||
Mooi!
Slotje dan maar. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic | croiman | iPhone algemeen | 1007 | 11-10-23 13:04 |
Iphone 4 Freezed op het appeltje, maar itunes vind hem niet... Wat te wat te doen? | tom91 | iTunes | 2 | 25-12-10 16:25 |
3G met fw 3.0. continu appeltje-zwart-appeltje. | marcfuhren | Archief | 11 | 28-10-09 15:20 |
Artwizz screenprotector op scherm, lijkt alsof water op het scherm zit | Excellence | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 09-12-08 16:23 |
Iphone dood alleen het appeltje niet | mark. | Archief | 1 | 23-11-08 18:18 |
|
|