//

Vast in herstel modes

Vast in herstel modes discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met de iPhone van een kennis. Ze heeft hem laten unlocken of jailbreaken bij pdashop.nl (we weten niet welke van de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-05-11, 15:08
canaQ canaQ is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 6
Standaard Vast in herstel modes

Ik heb een probleem met de iPhone van een kennis. Ze heeft hem laten unlocken of jailbreaken bij pdashop.nl (we weten niet welke van de twee, een belletje naar pdashop leverde ook niks op). Nu wilde ze hem aan iTunes hangen om muziek e.d. erop te zetten, maar toen kreeg ze de melding dat haar iPhone hersteld moest worden. Echter, aan het einde kreeg ze een foutmelding: 1015. PDAshop.nl kon niks voor haar doen, dus ben ik zelf aan de slag gegaan. Nu blijkt dat de iPhone in de herstel modes vast blijft zitten (ik weet de firmware dus ook niet). Ik heb al vanalles geprobeerd (DFU, redsn0w, blackrain, recboot; bijna alle oplossingen die ik heb gevonden via Google), maar het probleem blijft bestaan.
Wat zou ik nog kunnen doen om dit probleem op te lossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-05-11, 15:33
Leon223 Leon223 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Assen
Berichten: 25
Standaard

Met Tinyumbrella de iPhone geprobeerd uit recovery mode te schoppen?
  #3  
Oud 12-05-11, 15:37
canaQ canaQ is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leon223 Bekijk bericht
Met Tinyumbrella de iPhone geprobeerd uit recovery mode te schoppen?
Ja, heb ik ook al geprobeerd, zonder succes.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 13-05-11 om 17:26.
  #4  
Oud 13-05-11, 11:09
jimspeed1998 jimspeed1998 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Utrecht(provincie)
Berichten: 112
Standaard

Eff een ding je zit in recovery loop. hoe is dat op te lossen(spreek uit eigen ervaring)
1. eerst zelf handmatig in dfu mode zetten(terwijl hij aan de pc zit)
2. open tiny umbrella klik op fix recovery.
3. ga nu naar itunes en herstel de iphone als dit niet werkt is dit ook een oplossing:
1. Zelf in dfu mode zetten terwijl hij aan de pc zit.
2. download ireb rc4 van iH8sn0w.com | Jailbreak your iPod touches and iPhones
3. Ga naar in het programma naar tab blad: Recovery Mode Loop Fixer / SHSH Blobs Grabber.
4. Klik dan op Set Auto-Boot True (Fixes 1015 Errors / Recovery Loops)
5. Herstel hem dan in Itunes en het zou dan opgelost zijn
  #5  
Oud 13-05-11, 14:28
canaQ canaQ is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 6
Standaard

Beide had ik al geprobeerd. Heb het nog eens geprobeerd (eerst voor de zekerheid alles eraf gegooid, rebooten, en opnieuw geïnstalleerd), maar wederom zonder succes.
  #6  
Oud 13-05-11, 14:40
GTFO GTFO is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door canaQ Bekijk bericht
Beide had ik al geprobeerd. Heb het nog eens geprobeerd (eerst voor de zekerheid alles eraf gegooid, rebooten, en opnieuw geïnstalleerd), maar wederom zonder succes.

Of je doet wat verkeerd, of de PDA Shop heeft een wijziging in de Root aangepast.
  #7  
Oud 13-05-11, 14:45
canaQ canaQ is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GTFO Bekijk bericht
Of je doet wat verkeerd, of de PDA Shop heeft een wijziging in de Root aangepast.
Dan denk ik eerlijk gezegd dat laatste. Ik heb persoonlijk weinig tot geen ervaring met Apple producten, maar heb wel veel met andere telefoons gedaan (simlock vrij gemaakt, zelf Android erop zetten, etc.). Heb dus wel enige ervaring met dit soort dingen, en heb alle stappen en tutorials hiervoor netjes gevolgd.
Mocht het zo zijn dat de PDA shop een wijziging in de root heeft toegepast, is dit dan te verhelpen?
  #8  
Oud 13-05-11, 15:34
heijdemann heijdemann is offline
• iOS 10.2
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door canaQ Bekijk bericht
Dan denk ik eerlijk gezegd dat laatste. Ik heb persoonlijk weinig tot geen ervaring met Apple producten, maar heb wel veel met andere telefoons gedaan (simlock vrij gemaakt, zelf Android erop zetten, etc.). Heb dus wel enige ervaring met dit soort dingen, en heb alle stappen en tutorials hiervoor netjes gevolgd.
Mocht het zo zijn dat de PDA shop een wijziging in de root heeft toegepast, is dit dan te verhelpen?
Zelfde gehad mijn oplossing uiteindelijk was, met Revo uninstaller (free) alles verwijdert van de PC van Apple, alles opnieuw geinstalleerd en hij deed het weer.
  #9  
Oud 13-05-11, 15:35
canaQ canaQ is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door heijdemann Bekijk bericht
Zelfde gehad mijn oplossing uiteindelijk was, met Revo uninstaller (free) alles verwijdert van de PC van Apple, alles opnieuw geinstalleerd en hij deed het weer.
Na alles opnieuw geïnstalleerd te hebben, gewoon de iPhone aansluiten en laten herstellen? Of heb je dat nog op een andere manier gedaan?
  #10  
Oud 13-05-11, 16:05
heijdemann heijdemann is offline
• iOS 10.2
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 110
Standaard

Na nieuwe install iTunes kon ik gewoon herstellen, wel alles grondig verwijderen met uninstaller.
  #11  
Oud 13-05-11, 16:11
canaQ canaQ is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door heijdemann Bekijk bericht
Na nieuwe install iTunes kon ik gewoon herstellen, wel alles grondig verwijderen met uninstaller.
Bedankt, dit ga ik eens proberen!

Ook dit is niet gelukt. Alles verwijderd (alle mappen, register opgeschoond, stuurprogramma's, etc.), reboot, iTunes opnieuw geïnstalleerd, reboot en vervolgens geprobeerd te herstellen, wederom zonder succes. Ik heb m'n kennis op de hoogte gesteld en haar geadviseerd om eens langs de Macstore te gaan, hopelijk kunnen zij haar helpen.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 13-05-11 om 17:26.
  #12  
Oud 14-05-11, 00:13
GTFO GTFO is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door canaQ Bekijk bericht
Bedankt, dit ga ik eens proberen!

Ook dit is niet gelukt. Alles verwijderd (alle mappen, register opgeschoond, stuurprogramma's, etc.), reboot, iTunes opnieuw geïnstalleerd, reboot en vervolgens geprobeerd te herstellen, wederom zonder succes. Ik heb m'n kennis op de hoogte gesteld en haar geadviseerd om eens langs de Macstore te gaan, hopelijk kunnen zij haar helpen.
Ik denk persoonlijk dat ze toch iets hebben gewijzigd in je root van je Iphone. Ik weet namelijk dat je de Iphone kan bricken doormiddel de hoofd root files te editen. Dat zijn Programma's die de IOS aansturen. Net bij een PC zegmaar een post na bios.
Als ze dat hebben gewijzigd zal ik zeker even bij hun langsgaan....
  #13  
Oud 19-05-11, 15:50
martijnkock martijnkock is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1
Standaard Recovery loop na update custom firmware 4.3.3

Na update custom firmware 4.3.3 blijft mijn iphone 4 hangen in een Recovery loop (zwart scherm).

Volgens:

Exit iOS 4.3.3 Recovery Mode Loop Using TinyUmbrella (Fix Recovery) | Jaxov

Zou ik deze stappen moeten doen, maar na het proces op mijn iphone blijft mijn scherm nog steeds zwart en herkent mijn Mac mijn iphone nog steeds als een iphone in DFU mode. Ik zie ook nooit het herstel modus logo op mijn scherm mijn scherm blijft altijd zwart. Doe ik iets verkeerd? ik heb precies de stappen gevolgd uit de handleiding.

Heeft iemand ditzelfde probleem ervaren?
  #14  
Oud 26-05-11, 17:20
daanjur daanjur is offline
• iOS 6.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 17
Standaard

Je moet 3sec de powerknop indrukken, dan 10sec de power- en de homeknop, en dan 30sec alleen de powerknop.
Als je dan geen Apple logo krijgt, moet je het nog een keer doen. Werkte bij mij
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Loopt vast na herstel joost_ iPhone algemeen 2 26-12-11 21:51
Herstel iTouch loopt vast chrisiam Jailbreak apps en thema's 2 30-03-11 21:15
Ipod touch vast in herstel modus! Helprecoverymode iPhone algemeen 1 23-01-11 22:21
iPhone vast na herstel poging mvp Archief 12 03-04-09 22:14
iPhone 3G vast in herstel modus. Updaten? labo46 iPhone algemeen 13 14-12-08 12:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:14.