//

Jailbreak lukt niet. Wit scherm.

Jailbreak lukt niet. Wit scherm. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goed, ik ben nu al sinds gisteren bezig en nog altijd lukt het niet. Heb iPhone 3GS, zwart, 16gb. Altijd jailbreak gehad. Nu had ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-05-11, 18:35
Jenn Jenn is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Den Bosch
Berichten: 1
Standaard Jailbreak lukt niet. Wit scherm.

Goed, ik ben nu al sinds gisteren bezig en nog altijd lukt het niet.
Heb iPhone 3GS, zwart, 16gb. Altijd jailbreak gehad. Nu had ik even mijn laptop niet binnen handbereik en wilde ik mijn iPhone opladen aan iMac. Et voila. Sukkel dat ik ben. Update en dus jailbreak kwijt. Gelukkig maak ik dagelijks backup van apps en ook al m'n foto's enzo staan op compu plus gisteren nog reservekopie gemaakt op MacBook.

Maar ik ging zoeken en kwam erachter dat jailbreak met 4.3.3 ook mogelijk is. Dus Redsn0w (redsn0w_mac_0.9.6rc16) en firmware (iPhone2,1_4.3.3_8J2_Restore.ipsw) gedownload. Ondertussen MacBook erbij gepakt omdat ik daarmee altijd m'n iPhone sync dus daar staat ook reservekopie enzo op. Heb nogmaals hersteld zodat 'ie helemaal 'clean' was.

Ik weet inmiddels al niet meer precies wat er allemaal al in beeld gekomen is maar laatste paar uur gaat Redsn0w al wat verder. Hij vraagt alleen (als 'ie 'm in DFU wil zetten) alleen om het inhouden van de powerknop. De andere twee stappen niet.
Vervolgens eerste stappen van jailbreak. Maar dan wacht 'ie op reboot, schiet iPhone op wit scherm en komt in beeld van Redsn0w te staan dat er een unexpected error is, moet ik device proberen opnieuw op te starten en USB port veranderen. En verder niks.

Dit is nu steeds zo. Ook iTunes doet raar. Op MB zegt 'ie steeds dat ik een nieuwe versie van iTunes nodig heb en kan ik niks met foon doen. Op iMac ben ik inmiddels ook gaan werken omdat ik dacht dat dat het misschien was. Deed 'ie eerst hetzelfde en nu steeds na een mislukte jailbreak-poging zegt 'ie dat m'n iPhone hersteld moet worden.

Ik heb al overal gezocht maar kan het gewoon niet vinden.
Iemand een idee? Iemand die me kan helpen? Ben best een nerd maar kom er niet meer uit. Knap frustrerend. Vooral omdat ik overal zie dat het wél lukt. Dus wát doe ik verkeerd?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
4.3.3, iphone, jailbreak, redsn0w, wit scherm



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone blijft hangen op wit scherm! (resetten en herstellen werkt niet!) Palme Jailbreak 2 03-03-11 12:54
aanraking van het scherm lukt niet demies iPhone algemeen 0 02-03-10 09:23
Wit scherm Chris03 iPhone algemeen 6 15-02-10 17:52
iPhone: Jailbreak DFU Wit scherm DouweM Jailbreak 15 24-03-09 21:26
gprs instellen lukt niet, scherm springt weg ! wout76 Archief 3 09-02-08 14:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:50.