//

Apps werken niet meer na jailbreak

Apps werken niet meer na jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit ook al aangehaald bij jailbreak 4.3.3 topic, maar misschien dat er mensen zijn die dat niet lezen en hier wel antwoord op weten? Gisteren ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-05-11, 09:04
pdavie pdavie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: noorden
Berichten: 128
Standaard Apps werken niet meer na jailbreak

Dit ook al aangehaald bij jailbreak 4.3.3 topic, maar misschien dat er mensen zijn die dat niet lezen en hier wel antwoord op weten?

Gisteren mijn iPhone4 gejailbreakt via Redsnow en alles lukte..Cydia erop en was al druk bezig met apps downloaden uit Cydia..Toen ik even wou hyven/facebooken/whatsappen/krantje lezen, noem maar op....

Niks werkte meer..Safari wel, mail wel, dus wel internet..Wi-Fi uit/aan..Alles geprobeerd..Jailbreak er weer afgegooid en herstel gedaan..Alles kwijt aan apps, wel reservekopie gedaan maar toch? Heb bijna alles er al weer op staan, maar een jailbreak werkt dus niet op mijn iPhone?

Vodafone, simlockvrij, 4.10.01 baseband..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-05-11, 09:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Een antwoord zal niemand kunnen geven denk ik. Niemand weet wat u allemaal uit Cydia geïnstalleerd hebt en zelf schrijft u het ook niet.

Ik zou beginnen met "Troubleshooting by elimination".

1) Doe een herstel naar iOS 4.3.3;
2) Installeer de jailbreak;
3) Klik Cydia en laat Cydia zijn ding doen;
4) Kijk nu of alles werkt wat er op staat, indien dat het geval is zet de backup terug.
5) Kijk na de restore van de backup of alles nog werkt;
6) Ga nu niet "druk doen" met Cydia tweaks te installeren maar installeer tweak na tweak en kijk na elke installatie of alles nog werkt. Op deze manier kan je er achter komen welke Cydia tweak of app het probleem veroorzaakt;

Succes
  #3  
Oud 17-05-11, 10:19
pdavie pdavie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: noorden
Berichten: 128
Standaard

Thanx..Ga vanmiddag weer proberen..Maar eerst aan itunes hangen en backup maken dus? Deze komt dus op mijn macbook dan en als het misgaat kan ik deze terugzetten?

Na herstel gister kreeg ik een vreemde taal met itunes logo op mijn iPhone en de melding dat ik een andere versie moest downloaden..Trok stekker uit iPhone en hij deed het, haha..Weet nog wel dat ik dit ook kreeg met het voor het eerst aandoen van mijn iPhone4...

Maar..Ga weer proberen vanmiddag..Heb het idee dat het kwam door dreamworks dat ik notabene ook nog had gekocht..HTC look etc..Puur om mijn neefje gek te maken, die is helemaal HTC (weg ermee) freak...Zag toen ook SSH ofzo voorbij komen met installen namelijk...
  #4  
Oud 17-05-11, 11:13
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Trok stekker uit iPhone en hij deed het, haha..
Als er één ding is wat je op een OS X (en andere Unix/Linux) machines niet mag doen dan is het "een stekker uittrekken" van devices die gemount zijn. Dat kan de allergrootste problemen veroorzaken.
  #5  
Oud 17-05-11, 11:24
pdavie pdavie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: noorden
Berichten: 128
Standaard

Oh..ok..wist ik niet..duidelijk..maar kon niets meer met iPhone en dit hielp..mijn eerste MacBook hè, nog ontdekken..
  #6  
Oud 17-05-11, 11:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pdavie Bekijk bericht
Oh..ok..wist ik niet..duidelijk..maar kon niets meer met iPhone en dit hielp..mijn eerste MacBook hè, nog ontdekken..
Als je de MacBook begrijpt begrijp je ook vanzelf de iPhone en iPad.

Ze werken allemaal met hetzelfde besturingssysteem, Unix/BSD met de Darwin kernel. En ze hebben allemaal hetzelfde bestandssysteem, HFS+.

Succes gewenst met de nieuwe MacBook
  #7  
Oud 17-05-11, 17:45
brva07 brva07 is offline
• iOS 8.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 94
Standaard

Als je goed met ipods iphones kan omgaan kan je ook goed omgaan met een macbook??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps werken niet meer?! Arjen1 iPhone Apps 8 03-10-11 14:18
Jailbreak apps werken niet. francebramie Jailbreak 3 05-08-10 12:53
Apps werken niet meer. edwin63 Archief 1 07-04-09 10:21
Apps werken niet meer spitsebeest Jailbreak apps en thema's 1 13-10-08 22:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:46.