//

Geen service/zoeken

Geen service/zoeken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai, Ik heb sinds kort een nieuwe iphone (3gs oude bootrom), en probeerde hem laatst te installeren. Het ging allemaal prima, maar ik had alleen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-05-11, 22:45
Patspeedy Patspeedy is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 35
Standaard Geen service/zoeken

Hai,

Ik heb sinds kort een nieuwe iphone (3gs oude bootrom), en probeerde hem laatst te installeren. Het ging allemaal prima, maar ik had alleen geen service of hij was aan het zoeken. Het apparte is dat hij heel soms voor een minuut of 2 WEL even gewoon aangaf dat hij bereik had, en dat had ik dus ook. Ik heb hem gelijk maar gejailbreaked en ultrasn0w geinstalleerd. Dit lost het probleem ook niet op, ik heb nog steeds geen bereik/zoeken. Het ligt niet aan dat ik echt geen bereik heb, als ik hem in mijn oude Iphone doe heb ik wel gewoon bereik.

Oja, ik heb hem gejailbreaked via redsnow, en heb alleen: install cydia, aangevinkt. Mijn baseband is: 05.16.02 Ook heeft de simkaart van iemand anders erin gezeten en toen had hij wel gewoon bereik.

IEMAND een idee wat ik moet doen om dat "geen service" eindelijk weg te krijgen?

PS: hij draait atm op 4.3.3
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-05-11, 22:46
Patspeedy Patspeedy is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 35
Standaard

oja het gaat trouwens om een orange simkaart, die nu dus op t-mobile draait omdat orange is overgekocht door t-mobile. Hier moet het denk ik echter niet aan liggen, omdat hij het in mijn 3G ook altijd prima deed..
  #3  
Oud 20-05-11, 01:59
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

misshcien kan je oude orange kaart niet om met een nieuwe telefoon ! probeer eens een andere simkaart.
Is hij trouwensl wel origineel simlockvrij?
__________________
Revenge of the nerd..
  #4  
Oud 20-05-11, 20:28
Patspeedy Patspeedy is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 35
Standaard

tja, da's juist het lastige hoe kun je zeker weten of je iphone simlockvrij is? Ik heb heel soms wel eventjes bereik gehad, en daarna ging hij weer zoeken/geen service aangeven.. 't zou jammer zijn als mn oude simmetje weg moet, maar inderdaad goed dat je het zegt.. Misschien da'k maar eens naar de t-mobile shop ga dan..
  #5  
Oud 21-05-11, 10:03
rien67 rien67 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 3
Standaard

Ik heb dat verschijnsel juist sinds ik hem gejailbreaked heb. Meestal gewoon normaal ontvangst en na het jailbreaken "zoeken geen ontvangst". Dit duurt een paar minuten en dan doet hij het weer. Vreemd.
  #6  
Oud 21-05-11, 10:26
ropri ropri is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Den haag
Berichten: 59
Talking re

Ja ik zou het ook graag willen weten want ik word er gek van!!
Ik heb nu vodafone en versie 4.3.3 met redsnow.
Ik merk dat er op internet heeeeeeeeeeel veel mensen zijn met dit probleem, maar niemand echt een oplossing heeft.
Ook zijn er veel topics op dit forum met dit zelfde probleem maar er word niet of nauwelijs op gereageerd!
Ik hoop echt dat iemand dit op pakt!?
  #7  
Oud 21-05-11, 14:51
Patspeedy Patspeedy is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 35
Standaard

tja Ik heb ook al VEEEL gezocht over heel het internet, en veel topics hebben er idd geen antwoord op. Meestal komt het antwoord van: probeer vliegtuigmodus eens aan en uit te zetten, of netwerkinstellingen te herstellen.. 'k Heb zelfs al gehoord van iemand die zei dat je 3G uitzetten voor een halfuurtje, en daarna weer aanzetten, helpt.. Tsja.. Bij mij helpt het in ieder geval niet

IEMAND?
  #8  
Oud 21-05-11, 17:55
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Probeer eens te jailbreaken met sn0wbreeze. Had zelf ook redsn0w geprobeerd, stuitte op het zelfde probleem. Na dat ik sn0wbreeze had gebruikt , is het gelukt!
Je moet wel weten of je iphone simlockvrij is! anders je als nog ipad baseband eorp gooien.
  #9  
Oud 21-05-11, 18:39
Patspeedy Patspeedy is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 35
Standaard

hmmz... Ik doe net de simkaart van mn ma erin (KPN), en ik heb hier hetzelfde probleem als bij mijn t-mobile simkaart, hij blijft maar zoeken.. Ik denk dus dat mn iphone NIET simlock-vrij is... Ik ga het maar eens proberen via het: "WEETJE" (http://forum.iculture.nl/f18/iphone-...officieel.html)
  #10  
Oud 21-05-11, 19:28
ropri ropri is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Den haag
Berichten: 59
Standaard re

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis Bekijk bericht
Probeer eens te jailbreaken met sn0wbreeze. Had zelf ook redsn0w geprobeerd, stuitte op het zelfde probleem. Na dat ik sn0wbreeze had gebruikt , is het gelukt!
Je moet wel weten of je iphone simlockvrij is! anders je als nog ipad baseband eorp gooien.
Ik weet niet of hij simlockvrij was toen ik hem kocht,maar nu wel met redsnow.
Ik heb gelezen dat het nu gratis kan en hoe dat moet, maar de mijne is waarschijnlijk via redsnow simlock vrij gemaakt, hoe kan ik hem dan nu `gewoon`simlock vrij maken en dan snowbreeze er op zetten?
Kun je dat uitleggen?
  #11  
Oud 21-05-11, 20:32
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

dan moet je het even nog een keer met sn0wbreeze doen. custom firmware bakken met sn0wbreeze. Welke baseband heb je erop nu dan??
Als je dat gedaan hebt, kun je met ultrasn0w weer unlocken!
  #12  
Oud 21-05-11, 20:48
ropri ropri is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Den haag
Berichten: 59
Standaard re

Ik heb zie ik nu net 4.3.2(8h7) firmware 05.16.02
  #13  
Oud 21-05-11, 21:39
ropri ropri is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Den haag
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ropri Bekijk bericht
Ik heb zie ik nu net 4.3.2(8h7) firmware 05.16.02
Moet ik ook dan een iPad baseband er op zetten?
  #14  
Oud 21-05-11, 21:47
Patspeedy Patspeedy is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 35
Standaard

Ik heb OOK Baseband 05.16.02 !!!
toevallig Ropri
Maar volgens mij moeten we hem inderdaad naar een iPad baseband upgraden.. Tja.. Daar zit ik eigenlijk niet echt op te wachten, want daar komt heel veel bij kijken! Zoals dit:

Fix iPhone 3GS (iPad Baseband) Battery Life Issues on iOS 4.3.3 | Jaxov

Ik heb ff zitten zoeken, en kwam toen dit: How to Unlock iPhone 3GS 05.16.02 Baseband with Ultrasn0w 1.2? | Jaxov tegen ropri, het is een tutorial om te upgraden naar een ipad baseband als je dat wilt.. Tja.. ik zit nog ff te twijfelen wat te doen..
  #15  
Oud 21-05-11, 21:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ropri Bekijk bericht
Moet ik ook dan een iPad baseband er op zetten?
Als je geen GPS en Wi-Fi nodig hebt kan je dat doen.
  #16  
Oud 21-05-11, 21:56
ropri ropri is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Den haag
Berichten: 59
Standaard

Die heb ik wel nodig, dus niet doen dus
  #17  
Oud 21-05-11, 22:02
Patspeedy Patspeedy is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 35
Standaard

Een iPhone zonder gps kan ik mee leven, maar mijn Wi-Fi? NOOIT! BEDANKT voor de waarschuwing timosha !!!
  #18  
Oud 21-05-11, 22:11
ropri ropri is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Den haag
Berichten: 59
Standaard

Weet ik nog niet wat ik moet doen dus!! Dat is wat ik bedoel niemand weet het goede antwoord of uitleg
  #19  
Oud 21-05-11, 23:21
Patspeedy Patspeedy is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 35
Standaard

tja.. Wat je eigenlijk wilt is: unlocken! Maarja, dat gaat dus op dit moment niet zonder naar de iPad base te upgraden.. Misschien is het een idee om eens te kijken naar je SHSH blobs ropri? 'k Weet niet of je dat in de gaten gehouden hebt, maar misschien is het slimmer voor jou om hem te downgraden en dan te jailbreaken/unlocken.. Maar ik weet alleen niet of dat ook te maken heeft met je BB..


Wat ik in ieder geval ga doen is als volgt: Omdat mijn iPhone origineel van een t-mobile abbo komt, ga ik t-mobile opbellen morgen en vragen of ze hem simlock-vrij willen maken ^^ Ik ga er vanuit dat dit gewoon gaat lukken hoor duzja
  #20  
Oud 22-05-11, 00:54
ropri ropri is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Den haag
Berichten: 59
Standaard re

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patspeedy Bekijk bericht
tja.. Wat je eigenlijk wilt is: unlocken! Maarja, dat gaat dus op dit moment niet zonder naar de iPad base te upgraden.. Misschien is het een idee om eens te kijken naar je SHSH blobs ropri? 'k Weet niet of je dat in de gaten gehouden hebt, maar misschien is het slimmer voor jou om hem te downgraden en dan te jailbreaken/unlocken.. Maar ik weet alleen niet of dat ook te maken heeft met je BB..


Wat ik in ieder geval ga doen is als volgt: Omdat mijn iPhone origineel van een t-mobile abbo komt, ga ik t-mobile opbellen morgen en vragen of ze hem simlock-vrij willen maken ^^ Ik ga er vanuit dat dit gewoon gaat lukken hoor duzja
Ik wil gewoon een beter signaal hebben dat is alles!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen service/zoeken provider na val Iphone 3gs jvanofferen iPhone algemeen 30 21-08-11 12:47
iPhone blijft zoeken ( geen service ) angelfromhell84 iPhone algemeen 7 11-01-11 13:48
iPhone: 3.1.2. restore, blackra1n, Cydia crasht, geen SSH en geen AFC2 service nickster46 Jailbreak 13 29-11-10 11:29
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile freediver007 Unlock 9 17-08-10 19:27
t-mobile (geen service/no service) ebbe Odido (T-Mobile) 17 19-12-07 14:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:43.