//

Gezocht: com.apple.mDNSResponderHelper.plist iPhone 3G

Gezocht: com.apple.mDNSResponderHelper.plist iPhone 3G discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Allemaal, Ik was gisteravond bezig met mijn iPhone (modden) en ik heb perongelijk het volgende bestandje verwijderd en geen backup daarvan: com.apple.mDNSResponderHelper.plist Deze zorgt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-05-11, 15:45
janvandijk96 janvandijk96 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 14
Stuur een bericht via MSN naar janvandijk96
Standaard Gezocht: com.apple.mDNSResponderHelper.plist iPhone 3G

Hoi Allemaal,

Ik was gisteravond bezig met mijn iPhone (modden) en ik heb perongelijk het volgende bestandje verwijderd en geen backup daarvan:
com.apple.mDNSResponderHelper.plist
Deze zorgt voor het mobiele internet, dus ik kon niet meer op internet vandaag . Zou iemand heel misschien dit bestandje willen uploaden of naar mij mailen (janvandijk1996#gmail.com)? Je kunt het bestandje vinden in /System/Library/LaunchDeamons. Ik heb een iPhone 3G op iOS 4.2.1. Alvast echt heel erg bedankt!

Groeten van Jan
__________________
Iphone 3G 16 GB, Groen! Mac Mini 1,67 GHZ, Mac OS X 10.5.8
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-05-11, 15:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Eerst even dit: mDNSresponder zorgt niet voor het niet voor het mobiele internet. mDNSresponder is een andere naam voor Apple Bonjour.

Als je een reset van de netwerkinstellingen doet zou er een nieuw .plist bestand moeten aangemaakt worden.
  #3  
Oud 24-05-11, 16:24
janvandijk96 janvandijk96 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 14
Stuur een bericht via MSN naar janvandijk96
Standaard

Hoi
Bedankt voor je reactie, maar het lukte helaas niet, dus ik maak denk ik even een backup en ga me iPhone even opnieuw installeren.. De iPhone blijft namelijk Mobiel Datanetwerk Activeren niet mogelijk zeggen.
  #4  
Oud 24-05-11, 16:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je al een backup hebt van vroeger kan je dat .plist bestand met "iPhone Backup Extractor" voor Mac uit het backup bestand plukken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
gezocht nl.plist & en.plist Semmm Jailbreak apps en thema's 3 09-04-09 14:41
Gezocht info.plist (Sprinboard) 1.1.2 ironmanixs iPhone algemeen 2 27-11-07 21:03
REQ: Orginele com.apple.update.plist 1.1.1 TJB Archief 1 24-10-07 19:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:12.