//

Vreemde Iphone..

Vreemde Iphone.. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een Iphone 4 met IOS 4.3.2. Daarnaast heb ik mijn Iphone gejailbreaked met redsn0w en Infolock (de laatste versie erop gezet.) Wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-05-11, 14:19
maureeen maureeen is offline
• iOS 7.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Twente
Berichten: 52
Question Vreemde Iphone..

Hallo,

Ik heb een Iphone 4 met IOS 4.3.2. Daarnaast heb ik mijn Iphone gejailbreaked met redsn0w en Infolock (de laatste versie erop gezet.) Wel nu: Ik was vannacht aan het slapen en toen ik wakker werd zag ik dat mijn iphone in de safe-mode was gaan staan. Ik heb hem opnieuw uit en weer aangedaan. Toen ik dat had gedaan waren opeens een paar wachtwoorden weg. Van de Wi-Fi van hier thuis, mijn emailaccount en van de app-store. Geen idee hoe dat komt want heb ik nog nooit eerder gehad.
Daarnaast kwam ik erachter dat de pushberichten van whatsApp en Echofon (twitter) niet meer werken. Heb gezocht via dit forum en Push Doctor via Cylia geinstalleerd. Helemaal goed gegaan en via whats app heb ik weer berichten maar Echofon nog niet.. Ook krijg ik nog steeds via WhatsApp als ik die opstart dit bericht: Verbind met Itunes om pushberichtgeving te gebruiken.
Kortom: WhatsApp geeft wel pushberichten en dit bericht hierboven.
Echofon geeft het bericht niet en geeft ook geen pushberichten..
Wat kan ik hieraan doen?

Groetjes!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
vreemde app op iphone soupload iPhone Apps 5 07-03-10 15:06
Iphone met vreemde firmware Markless iPhone algemeen 6 08-10-09 10:57
Vreemde melding bij opstarten iPhone iPeng iPhone algemeen 7 19-03-09 20:33
vreemde IPHONE.. jdj86 Koopinformatie Nederland 4 14-04-08 17:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:55.