//

Updaten of herstellen volledig blokkeren

Updaten of herstellen volledig blokkeren discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Is het toevallig mogelijk dat ik mijn iPhone volledig kan blokkeren met updaten of herstellen? Dit wil ik namelijk doen voor beveiliging als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-06-11, 16:51
sentmen sentmen is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 144
Stuur een bericht via MSN naar sentmen
Standaard Updaten of herstellen volledig blokkeren

Hallo allemaal,

Is het toevallig mogelijk dat ik mijn iPhone volledig kan blokkeren met updaten of herstellen? Dit wil ik namelijk doen voor beveiliging als hij wordt gestolen. Als mijn iPhone wordt gestolen dan kan kan ik zien waar ze zijn, maar als ze hem kunnen herstellen dan kan ik het vergeten.

Als dit niet kan is er een andere optie zodat de app er blijft op blijft staan als mijn iPhone wordt hersteld of wordt geupdate. Het gaat wel om een jailbreak app.

Alvast heel erg bedankt,
Groetjes sentmen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 wil niet updaten en/of herstellen Jeroen1991 iPhone algemeen 1 12-08-10 01:30
iPhone 3GS error met updaten / herstellen Max iPhone algemeen 0 17-11-09 22:56
iPhone: Nieuwe iPhone 3GS updaten naar 3.1 + Backup herstellen borgqueenx Jailbreak 12 23-09-09 11:22
herstellen zonder updaten, is dat mogelijk? werner2009 Jailbreak apps en thema's 3 16-03-09 13:13
Gsm ontvangst valt opeens weg, herstellen of volledig plat laat een da werken staafken iPhone algemeen 10 28-01-09 21:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:27.