//

3G Springboard crash naar jailbreak met RedSn0w

3G Springboard crash naar jailbreak met RedSn0w discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Allereerst even vermelden dat ik een trouwe bezoeker ben van deze site en de site mij al veel geholpen heeft, alleen nu kom ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-06-11, 15:27
marcb_1977 marcb_1977 is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Question 3G Springboard crash naar jailbreak met RedSn0w

Hallo,

Allereerst even vermelden dat ik een trouwe bezoeker ben van deze site en de site mij al veel geholpen heeft, alleen nu kom ik er niet meer uit.

Sinds vrijdag heb ik besloten om mijn Iphone 3G IOS 4.2.1 en modemfirmware 05.15.04 te jailbreaken. Ik had namelijk op internet informatie gevonden om mijn Iphone als Wi-Fi-spot om te zetten waardoor ik op diverse plaatsen zonder Wi-Fi toegang mijn Ipad 2 kan gebruiken.

Ik heb de handleiding gevolgd zoals hier maar ook op andere website te vinden is en met RedSn0W de jailbreak uitgevoerd. Eigenlijk probleemloos, maar al snel bleek dat er toch iets niet goed gaat. Externe links in emails of op websites in Safari, maar ook adds in de diverse apps kon ik ineens niet meer openen zonder dat de Iphone in de safemode schoot.

Diverse malen heb ik een restore uitgevoerd, maar helaas zonder succes.

De Cydia apps die ik heb geïnstalleerd zijn:
* SBSettings
* PDANet, voorheen eerst MyWi

De jailbreak heb ik uitgevoerd met ook de achtergrondopties voor het beginsscherm en toegangsscherm.

Ik ben op dit moment dus even de draad kwijt waar het probleem zit. Als de telefoon in de safemode gaat, krijg ik de melding dat MobileSubstrate dit niet veroorzaakt heeft, maar mij juist beschermd heeft

Hoe nu verder?

Een paar zaken zijn voor mij belangrijk:

1. Wat is de beste manier om een jailbreak uit te voeren? Tot nu toe heb ik de telefoon altijd geupdate met Itunes en de telefoon was up tot date
2. Zijn andere 3g gebruikers die dezelfde ervaring hebben en hiervoor een oplossing hebben.

Wellicht een lang verhaal, maar zo maak ik volgens mij wel het probleem duidelijk.

Alvast bedankt.

Gr
Marc
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-06-11, 10:53
xl3igplayer xl3igplayer is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 42
Standaard

Maar staat je jailbreak er nu nog wel op ?,


Ik heb op me iphone ( 3g) ook wel eens dat springboard cracht, maar dat komt vaak door dingen die je via cydia geinstalleerd hebt en die zorgen dan voor een error en dan krijg je de melding dat je springboard is vast gelopen. maar als je al herstelt hebt en je jailbreak is weg :S dan weet ik het niet, misschien nog een keer untheterd jailbreaken met Greenposi0n ? maar ik weet het niet zeker
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic spysical Jailbreak 151 19-01-11 11:39
iPhone: Na jailbreak 2g iphone via Redsn0w alleen nog maar Cydia op mijn springboard!! dankersruud Jailbreak 0 07-07-09 00:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:10.