Iphone 4 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja ik lees het dat een iphone4 g kan gejailbreaked worden,maar hoe weet ik of de mijne een 4g is? En toch maar eens exact ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4
Ja ik lees het dat een iphone4 g kan gejailbreaked worden,maar hoe weet ik of de mijne een 4g is?
En toch maar eens exact vragen:Lukt het om deze te jailbreaken, Versie 4.3.3(8J2) Carrier 10.0 Modemfirmware 04.10.01 En wat met de volge,de update? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is er iemand die mij kan uitleggen hoe ik mijn net 1 dag oude iphone 4 kan jailbreaken en dat cydia er dan ook op staat? ik heb via limera1n een jailbreak gedaan en dat ging goed.. alleen staat cydia niet op mijn telefoon nou.
Het gaat om de iphone 4.3.3 16 gb... ik werk met windows 7 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mvg |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
gewoon jailbraken met redsnow,cydia gaat er gewoon op staan
updaten naar ios 5 gaat geen probleem zijn je gaat er geen spijt van krijgen,ik heb mijn iphone 4 een week en direct gejailbraked en het is super !! grtz, |
|
|||
|
|||
Heb mijn ipad gejailbreaked met jailbreakme maar iets houd me nog tegen met mijn iphone.
Nu weer leren werken met cydia. Geeft jailbreakme het zelfde resultaat als redsn0w? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|