iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: [Tip/Waarschuwing] BiteSMS + Jailbreakme (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/94975-tip-waarschuwing-bitesms-jailbreakme.html)

RoyalMess 08-07-11 16:16

[Tip/Waarschuwing] BiteSMS + Jailbreakme
 
Even een waarschuwing voor iedereen die BiteSMS en Jailbreakme gebruikt.
Als je BiteSMS en Jailbreakme gebruikt dan kan het even goed gaan en dan crasht je iPhone en blijft ie een loop hangen met herstarten.

Gisteren deed mijn iPhone 4 op 4.3.3 prima en vanochtend kreeg ik een SMS en hoppa iPhone bleef in een restart loop hangen.

Weer opnieuw in DFU gezet, weer Jailbreakme gedaan en ging 2 uur goed en hoppa zelfde verhaal.

Ik zocht net ff rond op het internet en blijkbaar hebben alleen mensen die de Jailbreak methode van Jailbreakme gebruiken er last van, ik ga nu ff via Redsnow proberen en zien of het dan wel goed werkt.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 juli 2011 om 17:26 ----------

Zojuist me iPhone opnieuw jailbreaked (Redsn0w) en BiteSMS erop gezet en paar SMSjes verstuurd en ontvangen en nog geen crash.
Dus als je BiteSMS gebruikt kan je beter wachten tot BiteSMS/Jailbreakme een fix ervoor vind of gewoon op de oude vertrouwde manier jailbreaken.

jajaohnee 11-07-11 13:08

Ik ben gisteren uren bezig geweest om een iPhone 4 (4.3.3) met jailbreak van jailbreakme.com te herstellen. Veroorzaker van het probleem bleek het programma BiteSMS. Het toestel bleef continu opstarten en uitschakelen (appeltje op scherm). Op internet gevonden suggesties (via tinyumbrella uit recovery mode gaan) werkten bij mij niet. Herstellen via itunes werkte niet vanwege fout 1013. Fout 1013 was niet op te lossen door in host bestand verwijzingen naar Apple te verwijderen. Na bijna drie uur via redsn0w de DFU mode kunnen bereiken en iPhone kunnen herstellen naar fabrieksinstellingen (helaas bleek mijn backup nogal oud). BiteSMS werkt aan een oplossing. Tot die tijd is mijn suggestie om na een jailbreak via jailbreakme.com géén bitesms te installeren (en uiteraard voor het jailbreaken eerst te via itunes backupen--> niet alleen synchroniseren!)

swakes 12-07-11 14:56

Beste,

Ik gebruik zelf ook bite SMS op mijn iphone4
JB van jailbreakme.com en ik heb nog altijd geen probleem
Ik heb de JB nu al 3 dagen en verschillende smssen gekregen en die van mij blijft gewoon bollen...

Miss toch een ander probleem?

Grtz
Swa

RoyalMess 12-07-11 17:32

JailbreakMe 3.0 krijgt noodzakelijke update: bugfixes voor BiteSMS en camerakit (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl

Opgelost :D
En de officiële BiteSMS?
Want op alle fora's die ik zag had iedereen er last van.

swakes 12-07-11 20:32

Ja het was de officiële :D
Maar ik heb ook mr den update gedaan voor zeker te zijn....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:29.