iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: 4.1 terugzetten met herstel. (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/95343-4-1-terugzetten-herstel.html)

phoving 14-07-11 12:41

4.1 terugzetten met herstel.
 
Hallo,

Graag wil ik mijn iPhone jb'en met jbme.com. Aangezien ik de (minimale) risico's wil beperken, wil ik graag nog wat informatie.
De iPhone draait nu nog op 4.1 en zal deze updaten naar 4.3.3. Voordat ik dit doe zal ik nog ff een reserve kopie maken.
Is het zo, dat indien er iets fout gaat na de jb, ik 4.1 terug kan zetten dmv de reserve kopie? Bevat de iPhone dan ook weer automatisch een jb?

Bvd voor de reacties!

wouter1981 14-07-11 13:19

Je kunt niet terug naar 4.1 zonder SHSHs. Mocht je deze hebben dan kun je terug.
Indien je je reservekopie niet eerst op 4.3.3 gebruikt dan kun je deze nog terug zetten op 4.1.
Je zult dan nog wel moeten jailbreaken. De jailbreak zit namelijk niet in de reservekopie.

phoving 15-07-11 08:31

Oke, thnx Wouter.

Ik ben ff aan het uitvogelen geweest hoe het zit met SHSHS.
Ik probeer nu Tiny Umbrella te downloaden via The Firmware Umbrella - TinyUmbrella, maar ik kan het bestand (voor windows) niet opslaan. Hij slaat deze op als een webpagina.
Heeft iemand een andere link? Of misschien een bestand zelf?

Bvd!

Sjaakafhaak 15-07-11 08:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door phoving (Bericht 691162)
Oke, thnx Wouter.

Ik ben ff aan het uitvogelen geweest hoe het zit met SHSHS.
Ik probeer nu Tiny Umbrella te downloaden via The Firmware Umbrella - TinyUmbrella, maar ik kan het bestand (voor windows) niet opslaan. Hij slaat deze op als een webpagina.
Heeft iemand een andere link? Of misschien een bestand zelf?

Bvd!

als ik op de link klik heb ik meteen bestand, ff andere browser proberen?

phoving 15-07-11 09:01

Ik moest Java nog ff downloaden..

Zijn er misschien nog ff handige tips zoals bepaalde instellingen binnen Tiny Umbrella die ik aan moet passen?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 juli 2011 om 09:16 ----------

Ik krijg nu de volgende melding:

[FONT=monospaced][SIZE=3]CYDIA DOES [/SIZE][/FONT][FONT=monospaced][SIZE=3]NOT[/SIZE][/FONT][FONT=monospaced][SIZE=3] HAVE YOUR SHSH FOR iPhone4 4.3 (8F190) THERE IS [/SIZE][/FONT][FONT=monospaced][SIZE=3]NO[/SIZE][/FONT][FONT=monospaced][SIZE=3] WAY FOR YOU TO GET THEM. SORRY. YOU ARE JUST TOO LATE.[/SIZE][/FONT]

Wat betekend dit? Dit komt niet voor in de meeste youtube filmpjes ..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 juli 2011 om 09:18 ----------

[SIZE=3]Excuse, hier wat duidelijk hoop ik:[/SIZE]
[SIZE=3][/SIZE]
[SIZE=3]CYDIA DOES NOT HAVE YOUR SHSH FOR iPhone4 4.3 (8F190) THERE IS NO WAY FOR YOU TO GET THEM. SORRY. YOU ARE JUST TOO LATE. [/SIZE]

XIII 15-07-11 09:55

Bekend probleem.

Zet de Cydia optie eens uit?

phoving 15-07-11 10:58

Ten eerste bedankt voor de snelle, en behulpzame reacties.

Ik heb "request SHSHs from Cydia" uitgevinkt, en nu zegt ie dat 4.3.3. succesvol is opgeslagen.
Dit vind ik wat raar, omdat mijn iPhone op 4.1 draait.

Hoe zit dit?

XIII 15-07-11 12:11

Ook dit is een FAQ...

TU kan alleen de handtekeningen die Apple nu uitgeeft (4.3.3) opslaan; niet wat op je device staat.

phoving 15-07-11 12:16

En Cydia kan dat wel?

XIII 15-07-11 15:13

Nee, maar misschien wel met iFaith?

phoving 15-07-11 15:57

Duidelijk!

Maar dan had iemand mij toch gelijk kunnen melden dan TU geen 4.1 meer "ondersteund"?

Iig erg bedankt voor de iFaith tip! Ik ga me daar maar eens op richten.

Wat zijn trouwens de ervaringen daar mee?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 juli 2011 om 17:56 ----------

Wow, dat ging er makkelijk met iFaith.
Ik heb nu een SHSH van 4.1. Dit programma is erg aan te raden!

Na erg veel zoeken ben ik er nog niet echt uit, hoe je precies kunt downgraden met dit programma. In sommige filmpjes doen ze dit via iFaith zelf, maar zover ik weet moet dit toch via iTunes?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:33.