//

probleem

probleem discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb mijn ipad 2 3 g gejailbreaked,nu wil ik weer terug naar 4.3.3 maar dat lukt niet.Ik heb ipsw 4.3.3 gedownload en met shift en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-07-11, 16:25
teunis's schermafbeelding
teunis teunis is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Emmen
Berichten: 172
Stuur een bericht via MSN naar teunis
Standaard probleem

Heb mijn ipad 2 3 g gejailbreaked,nu wil ik weer terug naar 4.3.3 maar dat lukt niet.Ik heb ipsw 4.3.3 gedownload en met shift en restore het bestand aangeklikt.Hij gaat tot de helft installeren en geeft dan de fout unknown error(1) aan.Iemand een idee?Heb ook de eerste keer alles opgeslagen met tiny umbrella,maar snap daar niks van.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-07-11, 19:38
djtricky djtricky is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 18
Standaard

Ipad in recovery zetten met home en power button ingedrukt te houden tot het connect to itunes logo komt. Weet niet of je eventuele reservekopie kan terug zettten... Ikzelf backup altijd mijn laatste reserverkopie voor ik een jailbreak uitvoer. Dan kun je een reservekopie zonder eventuele jailbreak resten terugzetten.

Laatst gewijzigd door XIII; 14-07-11 om 20:17. Reden: Opschonen (vraag leidde tot reactie met illegale inhoud)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Netwerk probleem en ander probleem Dannybevers iPhone algemeen 0 21-11-09 01:19
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? satfreak1969 iTunes 0 22-09-09 16:05
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem bart2jes Wi-Fi 0 24-06-09 23:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:01.