//

3Gs als onderleggertje??

3Gs als onderleggertje?? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Vooreerst wil ik jullie groeten omdat ik helemaal nieuw ben op het forum. Bedankt voor al deze nuttige info. Ik heb een "zwart" probleem. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-07-11, 20:18
chechita chechita is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Mallorca
Berichten: 17
Standaard 3Gs als onderleggertje??

Hi,

Vooreerst wil ik jullie groeten omdat ik helemaal nieuw ben op het forum. Bedankt voor al deze nuttige info.
Ik heb een "zwart" probleem. Ik "had" een iphone 3Gs en had er firm erop: 3.2.1
Nu de modemsoft kan ik men niet meer herinneren. Het probleem is dat ik wou actualizeren naar een hogere soft versie. Ik heb zovele dingen gedaan dat ik het me 100% niet meer kan herinneren wat ik allemaal gedaan heb.
Één ding is zeker dat ik via Itunes geactualizeerd heb naar de recentste software versie. Of heb ik eerst via itunes de fabrieksinstellingen aangevraagd...dan spirit gebruikt. dat was de eerste jailbrak app die ik gebruikt heb. Als ik zag dat het misliep heb ik andere jailbreaksoft gebruikt(rednsow, enz). Daarna heb ik Tinyumbrella gebruikt om de SSHH in de Pc te zetten. Dan heb ik custom software gedonwload en met Tinyumbrella in actie via itunes proberen te actualizeren.
Het ging doodgewoon niet. Om het kort te houden: men screen toont men bootrom aan en dat is het en de rest is "zwart". Ik verbind men iphone met de pc en het komt practisch onmiddelijk in DFU(kabeltje op het scherm). Heel raar.
Kan er nog iets aan gedaan worden?? Of is het gewoon prullenbakmateriaal of zou ik het als "dure" glasonderlegger gebruiken??
Collegas, alvast bedankt maar ik zit er toch al een dikke week aan te werken en heb zovele jailbr.programas uitgeprobeerd. Ik zit nu helemaal "blocked" en weet het doodgewoon niet meer wat te doen.
Bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-07-11, 21:06
bloedzuiger12 bloedzuiger12 is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: In een huis
Berichten: 138
Standaard

En gewoon in DFU zetten herstellen en naar 4.3.3 updaten?
Dan jailbrakme.com gebruiken
  #3  
Oud 14-07-11, 23:53
chechita chechita is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Mallorca
Berichten: 17
Standaard

Ik ga het opnieuw proberen maar nu ligt de iphone3GS al enkele maanden stil. Wat ik me nog herinner is dat ik dat gedaan heb (herstellen via Itunes, dat is toch wat je bedoeld hé) maar er komt steeds een fout op men scherm van Itunes(failure xxx, wasn't posible doing the update and blah blah blah). Ik ga er me terug mee bezig houden want echt goed kan ik het me niet meer herinneren. Maar was het maar zó eenvoudig hoe je het me zegt. Op dit moment leg ik er een stapeltje briven onder.
Bedankt voor het antwoord.Ik heb vanalles geprobeerd...geen oplossing tot hiertoe gevonden.
Ik heb via tinyumbrella denk ik de SHSH gedaan en daarna Tinnyumbrella laten "draaien" omdat anders Itunes je niet toelaat een gedownloade firm te gebruiken. Ik laad de firm via de pagina Itunes waar je je iphone kunt terugstellen op de fabriekswaarden of met een nieuwe firm actualizeren. Of er komt een Itunes fout of via Redsnow komen el witte lettertjes op men idevice en op het einde komt helemaal bovenaan men schermpje de bootrom xxxxx en de rest in zwart zoals de nacht zonder maan.. Hopeloos ben ik ervan geworden....
  #4  
Oud 15-07-11, 13:49
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Klinkt ook een beetje (als ik dit lange verhaal goed begrijp) alsof er in je hostsfile een verwijzing staat die er niet hoort (door tinyumbrella), check dat eerst even voordat je gaat herstellen naar de nieuwste firmware. Kan zomaar zijn dat ie daarom niet goed gaat.

Succes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphoen 3g, filmen als 3gS tommynr7 Jailbreak apps en thema's 2 17-09-10 13:35
Minder geluid als voorheen op 3GS PATRON iPhone algemeen 5 17-08-10 20:01
iPhone 3GS als Accesspoint TheJoker Archief 1 27-08-09 19:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:46.