//

Iphone (Jailbreak) restoren lukt niet

Iphone (Jailbreak) restoren lukt niet discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Dit is mijn 1e post hier dus ik hoop dat jullie een beetje geduldig met me zijn Ik heb een Iphone 3GS. Een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-07-11, 19:14
AlexJef AlexJef is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard Iphone (Jailbreak) restoren lukt niet

Hallo allemaal,
Dit is mijn 1e post hier dus ik hoop dat jullie een beetje geduldig met me zijn

Ik heb een Iphone 3GS. Een vriend van me stelde voor om die te jailbreaken en dat heeft hij ook gedaan. Zelf heb ik hier echt geen verstand van. Deze vriend zit helaas enkele maanden in het buitenland op dit moment dus ik kan hem niet raadplegen.

Nu kom ik bij mijn probleem. De GPS was niet heel nauwkeurig en volgens de helpdesk van Tmobile kon ik proberen mijn iphone te restoren en hier stuit ik steeds op problemen. Ik wil de Iphone gewoon weer werkend krijgen. Of dit met de nieuwste upgrade is of niet maakt niet uiy. Ook hoeft het niet per se gejailbreakt te zijn.

Als ik gewoon op herstellen druk krijg ik nu een melding dat er geen verbinding met het iphone-update center kan worden gemaakt... Maar ok, ik heb de firmware 4.3.4 gedownload en open deze door shift+enter op 'herstellen' te drukken.
Itunes gaat aan de gang en ik krijg de foutmelding 1015.

Na onderzoek op internet probeerde ik TinyUmbrella te gebruiken. Wanneer ik dit aan heb en dan op herstellen druk krijg ik de foutcode 1604 of 1600. Als ik dan in TinyUmrella klik op 'Fix Recovery' krijg ik de foutmelding: '_futil3351942923101413670.exe werkt niet meer'

Ik heb de hele dag 'oplossingen' van internet geprobeerd die niet lijken te helpen en ik begin de moed te verliezen.

Ik heb ook nog wat dingen gelezen over hosts die veranderd kunnen worden, maar ik weet niet zeker of dat voor mij van toepassing is.

Ik hoop dat iemand me kan helpen om mijn iphone weer werkend te krijgen.
Het maakt me niet uit of de jailbreak er nog op zit of niet.

Als er dingen nodig zijn om het duidelijk te maken vraag dan maar raak, maar hou er alsjeblieft rekening mee dat ik hier niet thuis in ben en weinig 'jargon' ken wat dit betreft.

Alvast bedankt.
Alex
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-07-11, 20:09
JohnBo63 JohnBo63 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 5
Standaard

Ik heb precies hetzelfde probleem, ook ik zie graag een oplossing want .....jawat moet ik zeggen
  #3  
Oud 19-07-11, 22:43
normalis666 normalis666 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: westland
Berichten: 64
Standaard restoren lukt niet

heb je het ook als administrator geopend (TinyUmbrella)
dat wil wel eens werken
  #4  
Oud 20-07-11, 01:21
Yilmaz81 Yilmaz81 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 209
Standaard

Kijk hier maar eens naar...

‪How to: FIX ERROR 1013 iPhone 3GS/4 STEP BY STEP! WINDOWS‬‏ - YouTube
  #5  
Oud 20-07-11, 22:24
AlexJef AlexJef is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard

Dank jullie wel, maar het is helaas nog niet gelukt.
Als ik TinyUrl als administrator uitvoer krijg ik nu de foutmelding 1604.

Als ik het youtube filmpje volg lukt krijg ik weel verschillende foutmeldingen.

Als ik beide tegelijk doe krijg ik foutmelding 3194 (het filmpje volgen terwijl TinySummer als administrator uitvoer).

Er gebeurt dus wel wat, maar ik ben er nog niet uit/

Alvast bedankt. Alle hulp is nog steeds welkom. Ik blijf zelf ook verder zoeken.
  #6  
Oud 20-07-11, 23:28
brva07 brva07 is offline
• iOS 8.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 94
Standaard

DFU mode + restore al geprobeerd
  #7  
Oud 22-07-11, 09:06
JohnBo63 JohnBo63 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 5
Standaard Restoren

Ik had ook hetzelfde probleem, de iPhone bleef hangen in herstel modus.
Dus ik kon niet meer herstellen, wat ik ook probeerde, tot......

ik de foutmeldingen telkens weer opnieuw las.

Wat ik heb gedaan is:
eerst in HOSTS de regels waarin GS.APPLE.COM staan via kladblok verwijderd en bestand gewoon opslaan.
iPhone aan computer aangesloten.
Daarna in DFU mode gezet (home knop en aan/uitknop vasthouden, na 10 seconden alleen aan/uitknop los laten tot itunes opstart)
Toen heb ik de itunes geupdate, naar versie 10.4, dus dat was de laatste update nu voor mij.
SHIFT vasthouden als je op herstellen klikt, dan kun je het bestand ISPW zoeken wat je wil herstellen.
Bij mij is het op deze manier wel gelukt, SUCCES.

Gr, John
PS ik ga dus niet meer JAILBREAKEN, ik heb hier van geleerd !
  #8  
Oud 22-07-11, 12:28
Yilmaz81 Yilmaz81 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 209
Standaard

Bij het herstellen van je iPhone, iPad of iPod Touch kan het voorkomen dat er een iTunes foutmelding 1013 verschijnt. Door deze foutmelding blijft je iOS device in de ‘Herstel modus’ hangen en is deze er met geen mogelijkheid uit te krijgen.

Dit probleem wordt veroorzaakt door een verkeerde entry in de host file van je Mac, in de meeste gevallen is TinyUmbrella hiervan de boosdoener. Met behulp van probleem redelijk eenvoudig oplossen, volg hiervoor de onderstaande stappen:
Windows gebruikers kunnen met kladblok het bestand Windows\System32\drivers\etc\hosts alles regels onderaan wissen

Deze regel plakken onderaan.
# 74.208.10.249 gs.apple.com

Nu comp opnieuw opstarten itunes updaten chek wel even of je host bestand zelfde is gebleven.
Controleer je bestand goed of je juiste firmware hebt gedownload. Desnoods opnieuw downloaden.

Firefox werkt bij mij perfect win 7
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Restoren met 3.1.3 lukt niet isanderr0 Jailbreak 2 10-08-10 23:02
iphone restoren lukt niet johnybh iPhone algemeen 1 13-01-10 20:23
restoren lukt niet pieterwillems Archief 4 07-06-09 22:56
Restoren lukt niet Paolo_Totti Unlock [archief] 5 04-03-08 02:21
restoren lukt niet om te unlocken 1.1.1. jaimiefanatic Unlock [archief] 5 30-01-08 19:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:04.