//

Webpagina op springboard lukt niet

Webpagina op springboard lukt niet discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat Google+ niet beschikbaar is voor de iPod Touch moet ik het maar doen met de webversie, op zich niks mis mee Nu zou ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-07-11, 18:00
lolbroeck lolbroeck is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 314
Standaard Webpagina op springboard lukt niet

Omdat Google+ niet beschikbaar is voor de iPod Touch moet ik het maar doen met de webversie, op zich niks mis mee

Nu zou ik graag sneller toegang willen hebben tot de Google+ webpagina, de oplossing een bladwijzer/link op je springboard.
Dus wat doe ik: ik ga naar plus.google.com en tik op "Zet in beginscherm", de gewenste naam invoeren en dan word ik netjes terug geleid naar het beginscherm. Normaal zie je dan het icoontje, nu gebeurt er niets ook komt het icoon nergens tevoorschijn...

Als ik een andere pagina zoals iphoneclub.nl probeer toe te voegen ook niets.
Zou het misschien komen door Gridlock of een andere Cydia app/tweak? Een respring helpt ook niet.

Bedankt voor de moeite, Lolbroeck.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-07-11, 18:05
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Werkt de app niet op de iPod Touch?

EDIT
Zie het nu ook.. wat vreemd...



Ik kan de pagina gewoon in het beginscherm zetten. Het zal liggen aan een cydia tweak. Verwijder een verdachte tool en probeer het opnieuw.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 20-07-11, 18:14
lolbroeck lolbroeck is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 314
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Ik kan de pagina gewoon in het beginscherm zetten. Het zal liggen aan een cydia tweak. Verwijder een verdachte tool en probeer het opnieuw.
Laatst heb ik nog door de geïnstalleerde dingen in Cydia gekeken en niks 'verdachts'.

Iemand een idee hoe het kan dat het niet werkt. Erg raar, snap er echt niets van....

Laatst gewijzigd door lolbroeck; 20-07-11 om 18:53.
  #4  
Oud 20-07-11, 21:16
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Verwijder dan alle tools die je zelf via Cydia hebt geïnstalleerd. Kun je dan wel een icoon aanmaken? Dan kun je de tools weer stuk voor stuk gaan installeren totdat je de boosdoener vindt.
  #5  
Oud 20-07-11, 22:46
lolbroeck lolbroeck is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 314
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Verwijder dan alle tools die je zelf via Cydia hebt geïnstalleerd. Kun je dan wel een icoon aanmaken? Dan kun je de tools weer stuk voor stuk gaan installeren totdat je de boosdoener vindt.
Dat is wel een werkje maar het gaat denk ik niet anders...

Dus als eerst screenshots maken van de instellingen, dan de een verwijderen, kijken of het werkt. Werkt 't niet? Terug installeren, volgende verwijderden kijken of het werkt. Werkt 't niet? enzovoorts...

Ik hoop je op de hoogte (maar ik begin er vrijdag pas mee...)
  #6  
Oud 22-07-11, 19:57
lolbroeck lolbroeck is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 314
Standaard

Het is mij nog steeds niet gelukt om het icoontje op m'n springboard te krijgen, wat wel is gelukt: ik heb de Google+ op mijn iPod Touch geinstalled

Bedankt voor de moeite
Reageren

Labels
beginscherm, bladwijzer, springboard, webpagina



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 plaatjes op webpagina niet helder fish222 iPhone algemeen 2 02-10-10 20:17
Connectie vanuit webpagina's naar iTunes lukt niet albertvanderiet iPhone Apps 2 18-09-10 13:28
Webpagina niet goed weergeven Frankievs Odido (T-Mobile) 2 07-04-10 22:44
Safari laadt helft van webpagina niet Iknietsnap iPhone algemeen 0 15-10-09 22:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:07.