//

Restoren naar vorige versie (met TU Blobs)

Restoren naar vorige versie (met TU Blobs) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Er is al zoveel over geschreven maar tot op heden niet een echte duidelijke uitleg en ik (en met mij velen denk ik) komen er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-07-11, 11:38
GeJee GeJee is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Provincie Utrecht
Berichten: 57
Standaard Restoren naar vorige versie (met TU Blobs)

Er is al zoveel over geschreven maar tot op heden niet een echte duidelijke uitleg en ik (en met mij velen denk ik) komen er niet echt uit hoe ze hun iDevice kunnen restoren naar een vorige versie als ze middels Tiny Umbrella blobs hebben van voorgaande versies.

Mijn TU heeft blobs opgeslagen van 4.2.1, 4.3, 4.3.1, 4.3.2, 4.3.3 en 4.3.4.

Op 4.3.4 ben ik overigens nooit geweest dus hoe hij daar nu blobs van kan hebben ?

Maar goed, ik start de TSS in TinyUmbrella, zet de iPhone in DFU en klik op SHIFT-HERSTEL, selecteer de originele Apple FW, bijv. 4.2.1 en laat iTunes z'n werk doen, echter dit eindigt in een error 1013, met hogere FW waarvan ik de blobs heb idem ditto.

Wat doe ik verkeerd?

Kan iemand voor eens en altijd een goede handleiding maken welke stappen gevolgd moeten worden (en of er misschien tussendoor gereboot moet worden, mogelijk dat daar de fout zit).

Ik en met mij velen zullen hier met smart op zitten te wachten.

Laatst gewijzigd door GeJee; 03-08-11 om 15:49.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-11, 01:28
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

nee, ik snap er ook geen hol van, zou een pro aub hier een how-to van kunnen maken?
door diverse problemen bleef er voor mij maar 1 optie over en dat was herstellen naar 4.3.5, en je raad het al, dat wilde ik eigelijk niet, want geen jb.

hoe ga ik nu dus terug naar 4.3.3? of desnoods 4.2.1?
  #3  
Oud 02-08-11, 22:11
sont sont is offline
• iOS 11.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 147
Standaard

Als je ooit Cydia geinstalleerd hebt op je iphone en je hebt ooit op "make my life easy" gedrukt dan zal Cydia de blobs automatisch opslaan die Apple op dat moment signeert bij opstarten Cydia.

Met andere woorden:
Bij iedere verandering van de firmware die Apple uitbrengt moet je dus even een keer Cydia opstarten zodat hij automatisch de blob zal opslaan van de Firmware die op dat moment uitgebracht is door Apple.

Als je Cydia opstart en je zit op de beginpagina dan zie je helemaal bovenin staan welke blobs er gesaved zijn door Cydia. Soms moet je even de pagina herladen.Bij mij nu dus ook 4.3.5 terwijl mijn JB op 4.3.3 is.

Hopende hiermee een hoop vragen beantwoord te hebben.

Op mijn foto is dus te zien dat ik bij Firmare 4.3.2 en 4.3.4 niet op Cydia bent geweest en kan dus niet meer naar deze Firmware terug.

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het onmogelijke mogelijk: 3G downgrade 4.2.1 naar 3.1.3 zonder SHSH blobs Typ 81 iPhone algemeen 38 25-05-11 14:48
iPhone: Toch downgrade 4.02 zonder shsh blobs naar 4.01 antgin Jailbreak 32 12-09-10 13:26
eerst restoren of voldoet jailbreaken naar nieuwere versie dikkie2007 Archief 1 16-02-10 16:18
iPhone: help nodig met restoren naar 3.0 zonder up te daten nakugaka Jailbreak 17 24-08-09 09:53
korte videofilmpjes uit vorige gsm naar iphone? jessemina Archief 1 29-05-09 00:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:28.