//

Iphone geupdate naar 4.3.5

Iphone geupdate naar 4.3.5 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag! Allereerst; ik heb gezocht op het forum om te zien of ik mijn probleem tegenkwam, maar ik zie er niks over. Misschien zoek ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-07-11, 19:39
babette93 babette93 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 4
Standaard Iphone geupdate naar 4.3.5

Goedemiddag!
Allereerst; ik heb gezocht op het forum om te zien of ik mijn probleem tegenkwam, maar ik zie er niks over. Misschien zoek ik op de onjuiste keywords; ik weet dan ook niet zo goed hoe ik het probleem kort moet beschrijven. Vandaar dit topic!

Vanmiddag heb ik mijn gejailbreakte iPhone 4 geupdate naar 4.3.5. Stom, grote paniek! Maar ik had er totaal niet bij nagedacht dat er nog geen jailbreak uit was voor 4.3.5. Vervolgens heb ik heel de middag geprobeerd om te downgraden naar 4.3.3, maar dat lukt totaal niet. Of ik volg de verkeerde tutorials, dat kan ook.

Hebben jullie misschien enig idee wat ik nu nog kan doen? Want om nou te wachten tot de jailbreak voor 4.3.5 uitkomt.. Dat duurt nog lang, heb ik mij laten vertellen. Alvast bedankt voor jullie hulp!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-07-11, 20:59
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze (beter) te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Discussie gesloten

Labels
jailbreak



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iphone naar 4.1 geupdate reax Jailbreak 1 21-09-10 16:22
iPhone: Iphone 3G geupdate naar 4.0 official, hoe kom ik naar 4.0 custom? Tom11 Jailbreak 1 26-06-10 09:06
iPhone: Gejailbreakte iphone geupdate naar OS 4.0 Innoh Jailbreak 3 24-06-10 18:53
iPhone geupdate naar 2.0 en nu? Drumpie Archief 2 06-08-08 23:42
geupdate geunlockte 1.02 die per ongeluk geupdate is naar 1.1.2 mrgoolie Unlock [archief] 2 20-11-07 12:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:35.