iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPad: iPad 2 performance achteruit na jailbreak? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/96472-ipad-2-performance-achteruit-na-jailbreak.html)

WouterT 30-07-11 23:57

iPad 2 performance achteruit na jailbreak?
 
Mijn iPad 2 is na de uailbreak van jailbreakme.com een stuk langzamer geworden, hebben meer mensen hier last van? Het kan ook aan RetinaPad liggen, iemand daar ervaring mee?

jeroen474 31-07-11 01:16

Retinapad zou er alleen binnen applicaties die dit gebruiken ervoor kunnen zorgen dat de iPad wat langzamer werkt.

IOS zelf zou hier geen last van moeten hebben, heb je in IOS zelf dit probleem ook?

.Jeroen

rubbererobbie 31-07-11 09:54

het lijkt idd dat na de jailbreak de ipad langzamer wordt, ben gisteren van 4.3.3 JB naar 4.3.5 gegaan zonder de jailbreak en zit wel snelheid verschil in , en staan wel iets minder app's op

EDIT: ga nu weer van 4.3.5 naar 4.3.3 JB eens kijken wat het resultaat is ...
.

WouterT 31-07-11 12:28

Oké ik ben benieuwd!

Guest-20180925190238 31-07-11 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen474 (Bericht 695656)
Retinapad zou er alleen binnen applicaties die dit gebruiken ervoor kunnen zorgen dat de iPad wat langzamer werkt.

IOS zelf zou hier geen last van moeten hebben, heb je in IOS zelf dit probleem ook?

.Jeroen

En binnen welk besturingssysteem draait Retinapad? Ook binnen iOS of binnen iets anders misschien?

Een JB op de iPad 2 zorgt voor geen enkele vertraging als je niet alles gaat installeren wat er gratis in Cydia te vinden is. Het is niet omdat vele Cydia tweaks gratis zijn dat je die ook allemaal moet installeren.

Installeer alleen die tweaks en apps uit Cydia die je echt nodig hebt.

rubbererobbie 31-07-11 13:38

Zit wel wat verschil in met name het openen van de foto's , maar echt hinderlijk ?,nee.

Zal met elk bestuuringssysteem zijn, plain geen probleem, hoe meer applicaties des te langzamer"..:)

WouterT 31-07-11 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 695707)
En binnen welk besturingssysteem draait Retinapad? Ook binnen iOS of binnen iets anders misschien?

Een JB op de iPad 2 zorgt voor geen enkele vertraging als je niet alles gaat installeren wat er gratis in Cydia te vinden is. Het is niet omdat vele Cydia tweaks gratis zijn dat je die ook allemaal moet installeren.

Installeer alleen die tweaks en apps uit Cydia die je echt nodig hebt.

Hoe weet ik in welk besturingssysteem het draait?

XIII 31-07-11 20:16

Die opmerking was vast cynisch of sarcastisch bedoeld: op iDevices draait maar 1 OS: iOS.

(alleen op oudere devices draaien sommige hackers een beperkt bruikbare versie van Android)

WouterT 31-07-11 21:57

Update: het scherm van mijn iPad knippert af en toe als ik een spel speel, en sommige apps kan ik niet meer opstarten


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:07.