//

Probleem met jailbreak bij gebruik van jailbreakme & redsnow. Jailbreaken lukt niet

Probleem met jailbreak bij gebruik van jailbreakme & redsnow. Jailbreaken lukt niet discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb gisterenavond en nacht blijkbaar eea verprutst. Ik wou de Iphone 4 4.3.1. (8G4) van mijn vriendin jailbreaken. Ik had de mijne ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-07-11, 22:13
macsatch macsatch is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Stuur een bericht via MSN naar macsatch
Standaard Probleem met jailbreak bij gebruik jailbreakme & redsnow. iPhone hangt nu in recovery

Hallo allemaal,

Ik heb gisterenavond en nacht blijkbaar eea verprutst. Ik wou de Iphone 4 4.3.1. (8G4) van mijn vriendin jailbreaken. Ik had de mijne via redsnow gedaan maar las op het Dev-Team blog over jailbreakme en dat leek me vrij simpel. (mijn vriendin heeft een windows 7 laptop, ikzelf een mac maar alles is via haar lap gegaan)

Helaas nadat ik via haar iPhone naar de bewuste site was gegaan en de stappen had gevolgd was de iphone niet jailbroken.

Dus dan maar een stock firmware van 4.3.1 gedownload en via Redsnow RC16, de jailbreak gedaan, alles leek goed te gaan, de iPhone reboote vreemd genoeg niet via het bekende ananas logo en wanneer alles klaar was en ik naar Cydia ging kreeg ik de melding "Preparing Filesystem" ... maar dat bleef een eeuwigheid duren, na een halfuur stond dezelfde boodschap nog steeds op het scherm.

Wanneer ik nu naar Cydia ga komt deze boodschap kort tevoorschijn waarna cydia afsluit en ik weer op het homescreen zit. Ik kan verder helemaal niets doen in Cydia.

Ik heb redsnow nog maar eens toegepast zonder resultaat, geprobeerd de iphone te restoren met de stock firmware maar kreeg een foutmelding na de aanvraag via iTunes bij de Apple server.

Ik heb nu echt geen flauw idee meer wat ik kan doen om alsnog haar iPhone te kunnen jailbreaken, eventueel alles weer te herstellen en dan een verse jailbreak toe te passen, ...

Kunnen jullie me aub helpen?

Bedankt alvast.

Peter

Laatst gewijzigd door macsatch; 03-08-11 om 15:35. Reden: Nieuw probleem, iphone onbruikbaar
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-07-11, 22:16
brva07 brva07 is offline
• iOS 8.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 94
Standaard

Tethered boot via redsn0w ??
  #3  
Oud 31-07-11, 22:39
macsatch macsatch is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Stuur een bericht via MSN naar macsatch
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brva07 Bekijk bericht
Tethered boot via redsn0w ??
Hoe dat in zijn werk gaat weet ik niet, kan ik dat ergens terugvinden? En wat levert dit op trouwens?

Thanks alvast.
  #4  
Oud 03-08-11, 06:24
macsatch macsatch is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Stuur een bericht via MSN naar macsatch
Standaard

Inmiddels is het probleem erger en erger geworden, in die mate dat ik de iPhone van mijn vriendin zelfs niet meer kan herstellen Op dit moment krijg ik alleen het iTunes logo te zien met het usb kabeltje, op haar scherm.

Ik ben al uren bezig om de recovery door te voeren, wat helaas zal betekenen, volgens de tekst die iTunes voorschotelt, "Herstellen en upgraden naar de nieuwste software" Dus 4.3.5 en wat een jailbreak helemaal onmogelijk zal maken.

Maar zover geraak ik zelfs niet, elke keer begint het recovery proces, waarbij ik alles kwijt zal raken zo te lezen en dan als het balkje op de iPhone halfvol is stopt de recovery en komt er een foutmelding in iTunes, eerst code 1013, daarna 14xx (sorry ff kwijt) enzovoort. Daarna zegt iTunes natuurlijk dat er een iPhone aangesloten is in de recovery mode en deze hersteld moet worden en zo gaat dat spelletje al uren door

Ik ben nu echt de kluts kwijt. Ik heb nog geprobeerd om shift in te drukken bij de recovery om iTunes de gedownloade stock restore firmware te laten gebruiken (4.3.1, 8G4) maar ook hier kreeg ik een foutmelding.

Iemand verwees me naar Tiny Umbrella, maar dit leverde helaas ook niets op.

Kunnen jullie me aub helpen, ik weet echt niet meer wat ik moet of kan doen? De iPhone volledig uitzetten lukt zelfs niet.

Alvast bedankt!

Peter
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone 3G 05.15.04 wil niet jailbreaken met Redsnow Feetje Jailbreak 3 12-06-11 20:44
iPhone: Jailbreak lukt niet iphone 4.2.1 met redsnow 0.9.6b6 Adluni123 Jailbreak 1 26-12-10 17:19
iPod touch: Jailbreak I-Pod Touch lukt niet met Spirit en JailbreakMe.com PiratJack Jailbreak 7 27-09-10 11:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:01.