//

DFU probleem: Itunes moet dit apparaat identificeren

DFU probleem: Itunes moet dit apparaat identificeren discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit met een klein probleempje. Basisinfo: - Iphone 3GS 16Gb, fw 3.1.2, bb 05.11.07, Blackra1ned - Windows Vista 32, Itunes 10.4 Ik JB deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-08-11, 18:46
BaasTurbo BaasTurbo is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 3
Standaard DFU probleem: Itunes moet dit apparaat identificeren

Ik zit met een klein probleempje. Basisinfo:

- Iphone 3GS 16Gb, fw 3.1.2, bb 05.11.07, Blackra1ned
- Windows Vista 32, Itunes 10.4

Ik JB deze enkel voor de unlock, maar wil nu toch updaten om van de gekende Blackra1n problemen vanaf te geraken nadat deze voor de zoveelste maal is gecrashed en ik weer zonder Wi-Fi en gps zit.

Ik koos hiervoor Snowbreeze 2.7.3. Alles ging perfect: cfw 4.3.3 staat klaar, Itunes is geüpdate naar de recentste versie (was nog 9.xx) en Snowbreeze bevestigt dat de Iphone in DFU mode is via iReb - het scherm is ook zwart.

Maar wanneer Itunes opstart krijg ik de volgende melding:

"Itunes moet dit apparaat identificeren via de ipod-software- updateserver", waarna ik uiteraard niet op "zoeken" maar "annuleren" klik. Helaas, geen Iphone te vinden in Itunes en dus ook geen mogelijkheid om te recoveren met mijn verse 4.3.3 cfw.

Dan maar weer home+power ingehouden tot hij weer online komt, geBlackra1ned om uit recovery/DFU te geraken en het hele proces een aantal keer opnieuw herhaald zonder soelaas.

Wat is het probleem toch? Waarom wil Itunes DFU niet herkennen? Ik wil enkel untethered door het leven gaan na anderhalf jaar miserie met Blackra1n.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-08-11, 13:13
BaasTurbo BaasTurbo is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 3
Standaard

Echt niemand? Ik heb de zoekfunctie, Google en meer geraadpleegd maar vind geen antwoord.
  #3  
Oud 11-08-11, 13:22
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Is het probleem niet dat jij op annuleren drukt?
  #4  
Oud 11-08-11, 22:48
BaasTurbo BaasTurbo is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 3
Standaard

Ik weet het niet, ik vrees dat iTunes meteen iOS 4.4.5 zal installeren wanneer ik op "zoeken" druk en dan ben ik proverbiaal gepenetreerd.

Kan ik zonder risico op "zoeken" drukken?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: nieuw telefoonnummer hoe moet dit met itunes en click and buy? nance30 iTunes 1 26-05-11 20:57
Windows: ClickandBuy niet op dit apparaat wordt ondersteund of controleer betalingsgegevens jjbstolk iTunes 24 16-03-11 23:16
autostekker (dit apparaat is niet bedoeld voor de Iphone..) Smoothmold iPhone accessoires en onderdelen 3 12-12-09 14:50
Samsung, dit moet je zien.... Celf Chat en geruchten 15 28-08-08 05:19
Hoe moet ik dit doen? ayoltderoos Overige providers Nederland 3 17-12-07 20:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:17.