//

Geen Pushberichten na Jailbreak?

Geen Pushberichten na Jailbreak? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey, Ik heb een tijdje terug mijn iPhone 3GS gejailbreakt naar fw 4.3.3, sinds ik die heb krijg ik geen pushberichten meer binnen van apps ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-08-11, 12:42
Daniiel Daniiel is offline
• iOS 6.1.4
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Alkmaar
Berichten: 30
Standaard Geen Pushberichten na Jailbreak?

Heey,

Ik heb een tijdje terug mijn iPhone 3GS gejailbreakt naar fw 4.3.3, sinds ik die heb krijg ik geen pushberichten meer binnen van apps zoals Facebook, WhatsApp enz. Ik krijg alleen nog daadwerkelijk berichten en meldingen binnen van apps die al op de iPhone standaard zitten, zoals Berichten en Telefoon. Ik heb al in de instellingen van zowel mn phone als in de apps zelf gekeken, en in beide staan de instellingen van push berichten gewoon aan. Geprobeerd uit en opnieuw in te schakelen, zonder succes. Ik laat de apps gewoon draaien op de achtergrond dus daar kan het ook niet aan liggen.

Ik heb al alternatieven als pushdoctor geprobeerd om het probleem enigszins te verhelpen maar zonder succes.

Zijn er meer mensen met deze ervaring, weten jullie misschien een oplossing en of dit probleem verholpen kan worden met een nieuwe JB?

Alvast bedankt !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-08-11, 14:50
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

heb je hem officieel geactiveerd? Push problemen ontstaan alleen bij Hacktivation! en in principe niet bij Jailbreak...
__________________
Revenge of the nerd..
  #3  
Oud 08-08-11, 20:45
Daniiel Daniiel is offline
• iOS 6.1.4
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Alkmaar
Berichten: 30
Standaard

Wat bedoel je precies met officieel geactiveerd? Ik heb mn iphone gejailbreakt met sn0wbreeze als dat is wat je bedoeld. Ik heb hem al eens eerder gejailbreakt met oudere fw toen had ik dit probleem niet. En daarvoor was ie gejbt in een winkel in NY waar ze unlockte iphones verkochten.
  #4  
Oud 09-08-11, 10:35
J3001 J3001 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 25
Standaard

Ik had hetzelfde probleem. Pushdoctor heeft het probleem verholpen. Leek in het begin ook niet te werken, maar een paar dagen daarna kreeg ik ineens toch pushberichten. Had volgens mij na de installatie van pushdoctor een harde reset gedaan.
Probeer dat eens.
  #5  
Oud 10-08-11, 20:14
Daniiel Daniiel is offline
• iOS 6.1.4
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Alkmaar
Berichten: 30
Standaard

Misschien was ik iets te voorbarig. Push doctor heeft het probleem (nog) niet opgelost. Ik installeerde de app en krijg aan het einde 2 error berichten, toen ik terug naar cydia ging kreeg ik de vraag of ik de app wou verwijderen omdat ie niet volledig geïnstalleerd was.

Laatst gewijzigd door Daniiel; 10-08-11 om 20:35.
  #6  
Oud 01-10-11, 20:57
ilssdr ilssdr is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

HELP me alsjeblieft!
Ik heb een iphone gekregen van iemand, er stond een jailbreak op. Ik heb 'm opnieuw ge-unlockt. ik kan er verder alles mee, alleen ik krijg geen push berichten. Kan dit ook verholpen worden? Ik heb al gekeken en er is iets met Push fix. alleen ik kan push fix niet installeren, hij geeft steeds een error.
Hoe kan ik dit verhelpen? Is er misschien een andere optie om dit te verhelpen?
  #7  
Oud 01-10-11, 21:04
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

push fix is betaald!! dus die gaat zeker error geven.

Maar probeer eens Pushdoctor ( die werkt in 90 % van de keren!). voeg de volgende repository toe aan cydia:
cmdshft.ipwn.me/apt
  #8  
Oud 01-10-11, 22:12
ilssdr ilssdr is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

huh, ik heb nooit ergens meegekregen dat push fix betaald is. als ik 'm wil installeren geeft hij een error aan.

ik zal pushdoctor dan wel even proberen!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 oktober 2011 om 22:19 ----------

hmm pushdoctor wil ook niet!
zal wel aan mij liggen, mar ik snap er niks van!
  #9  
Oud 02-10-11, 12:44
mdropie mdropie is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 41
Standaard

Zelfde probleem gehad, pushfix.info geïnstalleerd ( betaald ) en alle problemen zijn opgelost, aan de hand van je imei nummer krijg je een nieuw uniek certificaat waardoor de push berichten weer aankomen.

Succes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen pushberichten meer na overzettn naar ipad2 Tom2011 iPad algemeen 3 20-07-11 19:11
Geen pushberichten thunder iPhone algemeen 0 06-12-10 13:57
Pushberichten nieuwe mail muggie85 iPhone algemeen 16 18-09-10 11:58
pushberichten rafaelisgoed Archief 1 21-01-10 17:20
Ongewenste Pushberichten - iPhone 2G superbaz iPhone algemeen 2 16-07-09 19:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:11.