iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: iPhone voorgoed gebricked? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/97201-iphone-voorgoed-gebricked.html)

TabloidUltra 11-08-11 15:26

iPhone voorgoed gebricked?
 
Beste Allemaal,

Ik ben in het bezit van een iPhone 3gs en het volgende is er aan de hand;

-De iphone is een lange tijd geleden uitgerust met een iPad baseband (onbekend ) firmware vermoedelijk 4.2.1 ( niet 100% zeker )
-Daarna jailbroken met Greenp0ison
-Toen via het toestel zelf ''alles wissen'' optie gedaan
-Het toestel bleef toen haken bij bij het doodshoofd appeltje van greenp0ison
-Toen heb ik de iPhone proberen te herstellen, en uptedaten naar de nieuweste beschikbare firmware via itunes

Nu zit ik vast bij het ''sluit iphone aan op itunes''' plaatje.

Ik heb naar mijn weten alles geprobeerd wat er te proberen valt. via itunes updaten, custom firmware via redsnow, opnieuw jailbreaken via greenp0ison, kick out off recovery loop via fixrecovery etc etc.

Als ik de iPhone via iTunes wil updaten naar de nieuwste firmware, dan haakt ie telkens op 75% van het laadbalkje op de iPhone af. Fout 1015.

Als ik de iPhone wil herstellen via een custom firmware, dus shift + klikken, en dan een custom fw 4.2.1, zegt itunes dat de firmware niet herkent word.

Als ik via fixrecovery de fix uitvoer, gaat alles goed t/m er staat waiting for device to reboot, maar verder doet de iPHone niks.

Via tinyumbrella kan ik ook geen informatie over het toestel krijgen. Alle vakjes zijn blank en bij toestel staat er INVALID.

Heeft iemand enig idee wat ik nog kan proberen? Alvast heel erg bedankt

simlockvrij 11-08-11 15:51

al geprobeerd via dfu fixrec te doen?

Sick Mic 11-08-11 17:54

Ik heb hetzelfde. Zit ook vast in die recovery loop en krijg hem er niet uit.
Andere firmware er op gooien enz lukt ook niet.
Bij mij geeft TinyUmbrella ook 'Invalid' weer.
Ik heb deze geprobeerd:
- FixRecovery
- TinyUmbrella
- RecBoot
- iReb

Hij reboot wel maar komt terug op 'connect to iTunes' plaatje...

debroei 11-08-11 18:26

Kijk ook eens hier

jimspeed1998 12-08-11 00:44

Is het al opgelost? Zo niet woont u rond de provincie utrecht?

TabloidUltra 14-08-11 22:06

Het probleem is nog niet verholpen. En ik woon niet in de omgeving Utrecht.

Ik ga nogmaals proberen via de fouten guide proberen te achterhalen wat het is.

simlockvrij 14-08-11 22:13

ook vanuit dfu geprobeerd?

TabloidUltra 14-08-11 22:22

Jep, ook al geprobeerd. Dingen die ik nog niet heb gedaan waarvan ik af weet zijn hosts openen in kladblok en gs.apple etc. verwijderen, rlib, maar de vorige x dat ik rlib instaleerde deed geen van mijn usb poorten het meer.

jimspeed1998 14-08-11 22:28

jammer dat u niet in de omgeving utrecht woont anders had ik meschien het een en ander kunnen proberen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:06.