//

Gaan mijn bestanden verloren bij een upgrade

Gaan mijn bestanden verloren bij een upgrade discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik weet zeker dat deze vraag al 1000x voorbij is gekomen...alleen ik kan er nergens iets over lezen. Mijn iPhone 3Gs zit op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-08-11, 14:18
Jabir_A Jabir_A is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 6
Standaard Gaan mijn bestanden verloren bij een upgrade

Hallo iedereen,

Ik weet zeker dat deze vraag al 1000x voorbij is gekomen...alleen ik kan er nergens iets over lezen.

Mijn iPhone 3Gs zit op dit moment op firmware 4.0.1 en ik wil upgraden naar 4.3.2/3. Mijn SSH is opgeslagen in Cydia en de host is aangepast. Ik kan dus met SHIFT+Herstellen zo upgraden...

Nu is mijn vraag...gaan mijn bestanden zoals foto's, video's muziek en contacten ook verloren? Zo ja, wat kan ik dan het beste doen om dit te voorkomen?

Alvast bedankt voor het antwoord.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-08-11, 14:39
manzara manzara is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Breda
Berichten: 19
Standaard

Voor zo ver ik weet gaan er geen gegevens verloren. Ik heb sowieso van alles een backup dus mocht het mis gaan gelijk over naar de backup. Ik heb meerdere update's gedaan 3g - 3gs en iphone 4 heel erg vaak maar nog geen 1 keer waren de gegevens weg. Succes alvast
  #3  
Oud 17-08-11, 15:06
Jabir_A Jabir_A is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik heb zeker een backup gemaakt.
Dus als ik de firmware 4.3.3 door middel van SHIFT+Herstellen uitvoer dan upgrade hij slechts mijn iPhone, hij wist niks?

- Edit: Hij geeft wel aan dat hij alles gaat wissen =(




Of is dit standaard?
  #4  
Oud 17-08-11, 15:18
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Hij wist alles en biedt later de mogelijkheid om een backup terug te zetten.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gaan je aangekochte apps verloren als je een nieuwe iPhone koopt? Striki1990 iPhone Apps 3 02-10-10 18:34
Blijft mijn belgische 3GS unlocked bij firmware upgrade ? Vashier Archief 1 09-01-10 17:00
TomTom op een andere iphone syncen zonder dat gegevens verloren gaan... zuhoor iTunes 9 31-08-09 17:15
Zogenaamde synchronisatie m ander toestel wrdr gegevens verloren zullen gaan, oplos? YvonneP iTunes 0 24-08-09 12:53
Jailbreaken en Unlocken, gaan mijn bestanden verloren? iPhone3G-er Archief 1 11-07-09 12:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:22.