//

iPhone 4 met 4.0.1 vast in recovery mode, wil graag updaten met jailbreak+unlock

iPhone 4 met 4.0.1 vast in recovery mode, wil graag updaten met jailbreak+unlock discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier een iPhone 4 waarop op dit moment firmware 4.0.1 staat, gejailbreaked en unlocked. Tijdens de installatie van de normale facebook app deed ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-08-11, 19:41
Simian's schermafbeelding
Simian Simian is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 13
Standaard iPhone 4 met 4.0.1 vast in recovery mode, wil graag updaten met jailbreak+unlock

Ik heb hier een iPhone 4 waarop op dit moment firmware 4.0.1 staat, gejailbreaked en unlocked. Tijdens de installatie van de normale facebook app deed de installatie niets en heb ik een hard reset uitgevoerd (home+sleep button ingedrukt houden voor 10 sec). Toen presenteerde de iPhone mij met de USB kabel & het iTunes logo (recovery mode).

Ik heb geprobeerd om de iPhone up te daten met behulp van Pwnagetool zonder de BB aan te raken, echter gaf iTunes mij een error "This device is not eligible for the request build". Dit had dan weer te maken met het feit dat Apple de signatures signed van de nieuwere firmwares, en dat ik de SHSH nodig had om up te daten naar 4.3.x

Toen heb ik geprobeerd met behulp van tinyumbrella, na de iPhone te hebben toegevoegd met behulp van de ECID, de SHSH te saven en daarna de TSS server te laten draaien om vervolgens in DFU mode de iPhone up te daten naar 4.3.1 > Ook heb ik de hosts file aangepast, handmatig en met behulp van TinyUmbrella. Werkte niet: Gaf de error "1004", echter gaf de iPhone nu wel aan dat hij aan het restoren was (het balkje liep tot ongeveer 70% voordat de error kwam)

Ik heb ook gelezen op een blog dat de error 1004 normaal is als je iPhone vast zit in recovery mode en je restored met behulp van de TSS server in TinyUmbrella. Ze gaven aan dat je nadat je de error kreeg, hem simpelweg kunt wegdrukken en vervolgens in TinyUmbrella op "Exit Recovery" kan drukken > maar die is grijs en dat lukt dus niet.

Toen geprobeerd om naar de huidige firmware die er al op stond (4.0.1), zonder aanpassingen te updaten in iTunes, met en zonder TSS server. Beide pogingen mislukte, gaf error 1600.

Ook heb ik de iPhone in DFU mode gezet om vervolgens de "fix recovery" optie aan te klikken in TinyUmbrella, maar dat resulteerde in 4 lijntjes code boven aan het scherm dat eindigde in "greenp0ison initialized". Vervolgens deed de iphone verder niets. Ook heb ik geprobeerd de home button lang ingedrukt te houden zodat er nieuwe regels tevoorschijn hoorde te komen, maar dat gebeurde niet.

Ook geprobeerd om met behulp van greenp0ison de nieuwe (mogelijk dus goed geinstalleerde) firmware in 1x te jailbreaken om hem uit de recovery mode te halen, maar greenp0isen crashte nadat de iPhone was gedetecteerd in DFU mode.

Al met al heb ik een hoop geprobeerd, maar de iPhone komt maar niet uit recovery mode. Heeft iemand een idee wat er nog kan worden gedaan om deze iPhone weer werkend te krijgen? Het maakt niet uit welke versie van de 4.x firmware er op staat, zolang hij maar te unlocken blijft. (Als het goed is is de baseband niet aangepast).

Bedankt voor al jullie tijd en moeite!

Tim
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-11, 01:23
herbie65's schermafbeelding
herbie65 herbie65 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 294
Standaard

ik heb exact hetzelfde hier.
Iemand een oplossing?
  #3  
Oud 28-09-11, 16:25
Yilmaz81 Yilmaz81 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 209
Standaard

JB uitvoeren met redsnow. in dfu met redsnow daarna herstellen..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone zit vast in recovery mode madnesman2 iTunes 0 18-08-11 01:32
Upgrade met custom firmware van sn0wbreeze naar 4.2.1. Nu vast in recovery mode Aapje Jailbreak 8 18-04-11 17:22
iPhone: Iphone zit vast in recovery mode!! please help! wolveone Jailbreak 0 29-08-09 19:07
Iphone vast in recovery mode GuidoBogers Archief 5 30-01-09 14:08
iPhone vast in recovery-mode mdstoll Unlock [archief] 4 18-06-08 01:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:20.