//

Ipad 2 kopen ...waar op letten voor jailbreak?

Ipad 2 kopen ...waar op letten voor jailbreak? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) precies zoals de titel zegt. ik heb nu een ipad 1 en ben van plan om vandaag een ipad 2 te halen.... volgens mij overal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-08-11, 08:28
xziller xziller is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 63
Standaard Ipad 2 kopen ...waar op letten voor jailbreak?

precies zoals de titel zegt. ik heb nu een ipad 1 en ben van plan om vandaag een ipad 2 te halen.... volgens mij overal genoeg op voorraad dus dat zal het probleem niet zijn maar ik wil deze ook graag jailbreaken....waar moet ik op letten? zijn ze standaard al voorzien van firmware 4.3.5 of 4.3.4 of nog met oudere? kan ik zoiets zien aan de buitenkant van de doos of is het kopen op goed gelukt???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-08-11, 08:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Het is kopen op goed geluk.

Op de verpakking kan je niet zien welke iOS versie er op zit. Is de iPad 2 al wat langer in voorraad bij de dealer bestaat de kans dat er nog eentje bij is op iOS 4.3.3

Maar ik geloof niet dat er ook maar een dealer bestaat die heel zijn voorraad iPad 2 gaat uitpakken voor jou tot hij er eentje gevonden heeft met iOS 4.3.3
  #3  
Oud 24-08-11, 09:07
xziller xziller is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 63
Standaard

nee oke logisch natuurlijk... worden de nieuwste meest recente ipads al gelijk geleverd met de nieuwste firmware of niet?
  #4  
Oud 24-08-11, 09:13
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xziller Bekijk bericht
nee oke logisch natuurlijk... worden de nieuwste meest recente ipads al gelijk geleverd met de nieuwste firmware of niet?
De meest recente iPad 2 worden geleverd met de meest recente iOS versie. En aangezien de iOS 4.3.4 en 4.3.5 zeer serieuze veiligheidsproblemen oplossen denk ik niet dat Apple nog iPad 2 uitlevert met de "lekkende" iOS 4.3.3
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waar ga je de iPad kopen? Matthipad iPad algemeen 6 22-07-10 19:41
waar moet je op letten bij het kopen van een iphone sportingboy Koopinformatie Nederland 0 26-02-10 20:40
jailbreak iphone 3g 3.1.2 maar waar op te letten? goofyboy1 Archief 7 04-12-09 09:46
Waar op letten tweedehands Iphone. prep02 Koopinformatie Nederland 11 19-09-08 23:02
Iphone kopen, waar moet ik letten? Geertvangils Archief 2 31-03-08 22:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:23.