//

iPhone 4 start niet met JB

iPhone 4 start niet met JB discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello! Enige tijd geleden heb ik mijn iPhone 4 gejailbreakt. Nu was ik op mijn werk en kapte hij er mee (na paar weken prima ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-09-11, 21:34
chup chup is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Almere
Berichten: 6
Standaard iPhone 4 start niet met JB

Hello!

Enige tijd geleden heb ik mijn iPhone 4 gejailbreakt. Nu was ik op mijn werk en kapte hij er mee (na paar weken prima gebruikt te hebben). Ik kreeg het normale Apple logo te zien (terwijl ik normaal gesproken een ananas zie).

Van alles geprobeerd maar zonder resultaat. Eenmaal thuis kon ik mijn iPhone aan me MacBook hangen zodat ik hem kon opstarten met redsn0w. Zoals je begrijpt heb ik dus een tethered versie.

Ook dit heb ik meerdere malen geprobeerd. Inmiddels zie ik al wel de ananas als opstarticoon maar na drie kwartier (onwerkelijk) heb ik daar ook wel genoeg van..

Kortom, mijn iPhone start gek genoeg niet meer op en heb de stappen naar mijn idee goed uitgevoerd.

Nu dacht ik, laat ik hem maar gewoon weer via iTunes naar fabrieksinstellingen zetten en dan maar die JB achterwege laten, veel voordeel zag ik er namelijk niet in. Je voelt hem al aankomen.. ook in iTunes verschijnt mijn iPhone niet.

Wie kent het probleem of kan me überhaupt helpen?

Ik hoop snel iets van jullie te mogen horen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-09-11, 21:57
rool12 rool12 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 23
Standaard

Mij lijkt het slim om hem in DFU mode te zetten en dan met iTunes te herstellen
  #3  
Oud 01-09-11, 22:21
chup chup is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Almere
Berichten: 6
Standaard

Lijkt te werken. Bedankt.
  #4  
Oud 01-09-11, 23:03
rool12 rool12 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 23
Standaard

Haha, graag gedaan. ik voel me opeens heel slim xD Ik had eerst bijna hetzelfde probleem!
Reageren

Labels
fail, iphone, jailbeak



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone start automatisch met muziek wanneer ik bleutooth verbinding heb met parrot vlote001 iPhone accessoires en onderdelen 2 12-02-13 00:59
PC pakt iPhone 3G niet en start niet volledig op! Lukk iPhone algemeen 3 10-06-11 09:56
iPhone 3GS: 3GS met 3.1.3 geunlockt met blacksn0w start niet meer op rafo Unlock 4 21-05-10 23:30
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 12:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:48.