//

Welk abbonoment nemen met onbeperkt internet voor tethering iPad met iPhone

Welk abbonoment nemen met onbeperkt internet voor tethering iPad met iPhone discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Ik heb een iPhone en een iPad met Wi-Fi. Nu loopt het abonnement van mijn mobiel bijna af en wil ik graag een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-09-11, 19:17
rosaliet1234 rosaliet1234 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard Welk abbonoment nemen met onbeperkt internet voor tethering iPad met iPhone

Beste allemaal,
Ik heb een iPhone en een iPad met Wi-Fi. Nu loopt het abonnement van mijn mobiel bijna af en wil ik graag een nieuw abonnement afsluiten met onbeperkt internet. Dan wil ik graag mijn iphone jailbreaken en de app MyWi erop zetten zodat ik ook op mijn iPad overal kan internetten.

Kan iemand mij advies geven welk abonnement ik het best kan afsluiten en bij welke provider?

Alvast bedankt!
Rosalie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-09-11, 19:31
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Alleen t-mobile hanteert geen harde datalimiet, waarboven je per kB moet betalen. Alleen de snelheid gaat naar beneden. Kpn en vodafone hanteren een harde datalimiet, waarboven je elke kB moet betalen.

Ps update je profiel even, is handig voor volgende / verdere vragen.
  #3  
Oud 04-09-11, 19:33
rosaliet1234 rosaliet1234 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard

Bedankt! Dan ga ik voor t-mobile. Is er nog een bepaalde snelheid die aan te raden is qua abonnement?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sim-Only met onbeperkt internet? sebas156 Odido (T-Mobile) 19 11-05-12 00:50
Tethering via iPhone het internet op met de iPad, kan dat? Zeke_NL iPad algemeen 2 06-08-10 08:34
Internet tethering iPhone OS 3.0 met Windows XP ringojim Archief 7 23-06-09 20:02
Krijg internet niet aan de praat met mijn HI abbonoment. Marc Rosjé Overige providers Nederland 29 22-05-09 12:28
Limiet bereikt met onbeperkt internet... InternetRebel Odido (T-Mobile) 13 26-01-09 13:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:58.