//

dfu mode blijft

dfu mode blijft discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoop dat iemand mij kan helpen. Zit nu al de 3e dag bezig om dit in orde te krijgen. Heb deze iphone 4 overgekocht van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-09-11, 18:28
gohigher gohigher is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 31
Standaard dfu mode blijft

Hoop dat iemand mij kan helpen. Zit nu al de 3e dag bezig om dit in orde te krijgen. Heb deze iphone 4 overgekocht van kameraad van mij. Hij had natuurlijk nog juist voor hij hem aan mij verkocht heeft 4.3.5 er op geinstalleerd. Ik heb de instructies hier op het forum gevolgd om hem te downgraden naar 4.3.3 zodat ik de jailbreak terug kon uitvoeren. Dit was gelukt. Heb er even kunnen op werken en wou dan de unlock uitvoeren met cydia , deze was trouwens ook goed geinstalleerd. Ik laat de iphone even liggen en wil er op verder werken en er komt geen leven meer in. Volgens mij blijft hij in de dfu mode hangen. Heb al verschillende dingen geprobeerd zoals de home en de power samen voor 20 sec inhouden . Ook heb ik al geprobeerd om de custom firmwire er terug op te zetten ook de originele heb ik geprobeerd. Nog steeds geen succes. Als ik de jailbreak terug wil uitvoeren dan doet hij het wel ( bedoel daarmee dat je vanalles ziet gebeuren op het scherm van je iphone. Als ik dan neem bij redsnow just boot tethered right now dan voert hij de instructies terug uit maar blijft nadien gewoon terug een zwart scherm geven. Als ik probeer met itunes de 4.3.3 terug te zetten krijg ik ofwel code 3194 of 1600 of 1604 enz. Heb hier al vanalles geprobeerd. Nog een beetje en ik eet de iphone op
Hoop echt dat iemand mij kan helpen en niet zegt van ge moet lezen op het forum enz want ik heb nog niet anders gedaan.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 september 2011 om 18:46 ----------

Is er nu echt niemand die mij kan helpen? Er moet toch iemand zijn die ook dit probleem gehad heeft?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-09-11, 22:24
gohigher gohigher is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 31
Standaard

Dit is een klein filmke dat ik genomen heb en op youtube gezet heb. Dit is wat er gebeurd als ik via itunes probeer de versie 4.3.3 te installeren. Ik krijg het apple logo en dan draaid er zo een paar sec een teken onder het apple logo en dat is het dan . Meer kan ik niet doen. Weet er nu echt niemand een oplossing?

Video van Mijn telefoon - YouTube
  #3  
Oud 08-09-11, 18:34
gohigher gohigher is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 31
Standaard

Echt erg gewoon niemand die hier iets kan of wil doen...
  #4  
Oud 08-09-11, 19:15
michiel1996 michiel1996 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 28
Standaard

mmmm... lijkt wel alsof hij halverwege een software update zit.. is dit gebeurd na dat je hem geunlocked hebt of heb je na het unlocken nog een tweak geinstalleerd?

dit is trouwens geen dfu en ook geen recovery mode. mijn advies is langsgaan bij een technicus.
  #5  
Oud 08-09-11, 21:24
gohigher gohigher is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michiel1996 Bekijk bericht
mmmm... lijkt wel alsof hij halverwege een software update zit.. is dit gebeurd na dat je hem geunlocked hebt of heb je na het unlocken nog een tweak geinstalleerd?

dit is trouwens geen dfu en ook geen recovery mode. mijn advies is langsgaan bij een technicus.
Had eerst de jailbreak uitgevoerd en dan de unlock uitgevoerd. Het rare van al is gewoon dat hij werkte hij was er volledig door en ik laat hem gewoon even liggen, wil weer naar het menu gaan en dan deed hij niks meer. Hoe bedoel je bij een technicus?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 september 2011 om 21:16 ----------

tinyumbrella ziet bv ook de iphone niet meer. Normaal stond daar zo links iphone en dit krijg ik nu ook niet meer. Soms staan daar zo gewoon wat getallen.
  #6  
Oud 09-09-11, 20:46
gohigher gohigher is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 31
Standaard

Amai seg zoveel antwoorden dat ik hier krijg kan bijna niet volgen met ze allemaal te lezen. Heb nog een nieuw filmke gemaakt van wat er gebeurd als ik probeer te updaten met itunes. Dit is de link : iphone 4 update problem - YouTube
  #7  
Oud 09-09-11, 21:24
Sjef Sjef is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Ergens in Zeeland
Berichten: 43
Standaard

Weet je zeker dat je SHSH's hebt van 4.3.3 en dat je hosts-bestand is aangepast?
__________________
 iPhone 5S 16GB (White)  iPad Mini Retina Wi-Fi 32GB (White) 
 MacBook Pro 13"  Apple TV 2 
  #8  
Oud 09-09-11, 21:48
michiel1996 michiel1996 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 28
Standaard

Download ireb (zoek het bij Google) selecteer je iPhone en volg de stappen als het goed is kom je dan in DFU mode en dan moet je nog eens proberen te restoren. Laat me even weten of het lukt en als het niet lukt wat voor melding je krijgt.
  #9  
Oud 09-09-11, 21:48
gohigher gohigher is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 31
Standaard

Ja ik denk het wel. Tinyumbrella heeft die opgelagen in de map C:\Users\Jo\.shsh.
Ik had eerst geen shsh bestanden. Ik heb via jullie tutorial de stappen gevolgd om een downgrade uit te voeren zonder shsh bestanden. Deze was gelukt. Ik heb cydia geinstalleerd , dat ging ook allemaal zonder problemen. Maar dan heb ik via die link van repo66 ofzoiets geprobeerd van de unlock uit te voeren. Dat was volgens mij ook gelukt , alle dat dacht ik toch want ik laat hem even op tafel liggen en ik wil er weer verder mee werken en ik kan niks meer doen. Trouwens heb intussen nog zitten testen. Als ik redsnow probeer voor cydia opnieuw uit te voeren dan komt die harde schijf op mijn scherm , dan heel even de tekst en dan normaal moet die afbeelding er op komen van de jailbreak maar dat gebeurd niet bij mij, het is gewoon heel even die tekst en dan valt hij terug uit. De persoon die hier een oplossing op weet ben ik echt eeuwig dankbaar.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 september 2011 om 21:00 ----------

Dit is trouwens e filmke van als ik probeer met redsnow : jailbreak redsnow fail - YouTube

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 september 2011 om 21:03 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michiel1996 Bekijk bericht
Download ireb (zoek het bij Google) selecteer je iPhone en volg de stappen als het goed is kom je dan in DFU mode en dan moet je nog eens proberen te restoren. Laat me even weten of het lukt en als het niet lukt wat voor melding je krijgt.
Had dit ook al geprobeerd , ik krijg dan de melding 1618. Heb al mijn usb poorten al geprobeerd. Links zijn het 2 3.0 usb poorten en rechts 2 2.0 en op allemaal is het hetzelfde.
  #10  
Oud 09-09-11, 22:53
Sjef Sjef is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Ergens in Zeeland
Berichten: 43
Standaard

Ik bedoelde eigenlijk meer SHSH's opgeslagen via Cydia.
Trouwens, je toestel is niet origineel SIMlockvrij als ik het zo lees? Als dat zo is dan gaat een unlock niet lukken als je toestel al eens een update heeft gehad naar 4.3.5.
  #11  
Oud 10-09-11, 00:49
gohigher gohigher is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjef Bekijk bericht
Ik bedoelde eigenlijk meer SHSH's opgeslagen via Cydia.
Trouwens, je toestel is niet origineel SIMlockvrij als ik het zo lees? Als dat zo is dan gaat een unlock niet lukken als je toestel al eens een update heeft gehad naar 4.3.5.
Ik heb zo een gevey chip besteld hoop dat die werkt. Maar eerst moet ik mijn iphone weer aan de praat krijgen. Waar slaat cydia dan de shsh's op?
  #12  
Oud 11-09-11, 11:04
michiel1996 michiel1996 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Had dit ook al geprobeerd , ik krijg dan de melding 1618. Heb al mijn usb poorten al geprobeerd. Links zijn het 2 3.0 usb poorten en rechts 2 2.0 en op allemaal is het hetzelfde.
Probeer een andere pc met iTunes 10.4 en als het gaat alleen maar 2.0 poorten.
  #13  
Oud 11-09-11, 20:09
gohigher gohigher is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michiel1996 Bekijk bericht
Probeer een andere pc met iTunes 10.4 en als het gaat alleen maar 2.0 poorten.
Het is al op de 3e pc dat ik probeer. En op al die pc's krijg ik hetzelfde. Heb vandaag bij iemand geweest met mijn iphone die veel doet aan jailbreaks enz. Hij kreeg het ook niet in orde. Weet er hier iemand hoeveel dit ongveer zo kosten moest ik mijn iphone bij itunes zelf binnen brengen om hem te laten opereren? En waar ergens? Ik ben van Belgie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3gs blijft hangen in DFU of Recovery mode, blijft of zwartscherm staan Frenky40 iPhone algemeen 4 16-08-11 18:09
iphone blijft in dfu mode fatihtopal iPhone algemeen 2 12-05-11 18:30
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen Boktor2 iPhone algemeen 6 30-07-10 02:02
Gloednieuwe iPhone 4 blijft in DFU mode v/a begin cprins iPhone algemeen 6 21-07-10 10:12
iphone blijft in DFU mode hangen? benno13 iPhone algemeen 9 20-05-10 16:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:55.