3G/ internet doet het niet meer??!! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb mijn iPhone 4 doormiddel van een Gevey-Sim geunlockt. Alles ging perfect en het werkte 3G, bellen etc. Tot vanochtend.. Plotseling deed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G/ internet doet het niet meer??!!
Beste mensen,
Ik heb mijn iPhone 4 doormiddel van een Gevey-Sim geunlockt. Alles ging perfect en het werkte 3G, bellen etc. Tot vanochtend.. Plotseling deed mijn internet het niet meer?? Ik krijg de melding: Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk U hebt geen abonnement op een mobiele dataservice. Alles staat aan: 3G, dataroaming, mobiele data.. Ik heb alles weer opnieuw gedaan, maar het werkt niet. Wie kan mij helpen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Welke provider heb je?>
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook al de hele dag geen 3G internet terwijl statusbalk wel 4 strepen 3G aangeeft. Welke regio woon je? Ik denk een plaatselijke storing.
|
|||
|
|||
Citaat:
Noord-Holland en jij?? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 september 2011 om 13:56 ---------- T-Mobile: Op dit moment kun je problemen ondervinden met dataverbindingen via 3G in de omgeving van Haarlem, Hoofddorp, Beverwijk, Schiphol. Het probleem is in onderzoek en er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Namens T-Mobile mijn excuses voor het ongemak. Zodra er meer informatie beschikbaar is melden we dat in dit topic. Ahhahaha!! |
|
||||
|
||||
Haarlem idd
|
|
|||
|
|||
in lisse ook slecht bereik via tmobile...............
|
|
|||
|
|||
Dus gewoon afwachten ~!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet/Wi-Fi doet het niet | Schepe | iPhone algemeen | 2 | 20-07-11 12:42 |
Internet doet het niet meer | FemkeH | iPhone algemeen | 0 | 03-04-10 14:25 |
mijn iphone 3gs gister nieuw geen service en 3g internet doet het ook niet meer | silverhees | Odido (T-Mobile) | 5 | 22-03-10 11:31 |
Na jailbreaken doet internet het niet meer | nick-p | Archief | 9 | 23-12-09 10:29 |
Wi-Fi en INTERNET doet het niet meer na upgrade | Sandro24 | Wi-Fi | 4 | 21-10-08 00:57 |
|
|