//

IOS 5 vast in recovery mode, kan niet downgraden of herstellen HELPP!!

IOS 5 vast in recovery mode, kan niet downgraden of herstellen HELPP!! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) help mij alstubliefd, ik had ios 5 beta 7 geinstalleerd (ingeschreven bij developer) nadat vandaag mijn batterij op was en dus mijn mobiel uitviel kon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-09-11, 23:41
Ruben Verhoef Ruben Verhoef is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Uitgeest
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar Ruben Verhoef
Exclamation IOS 5 vast in recovery mode, kan niet downgraden of herstellen HELPP!!

help mij alstubliefd,

ik had ios 5 beta 7 geinstalleerd (ingeschreven bij developer)
nadat vandaag mijn batterij op was en dus mijn mobiel uitviel kon ik hem niet meer opstarten met redsnow, hij ging opeens in recovery mode en daar wou hij helemaal niet meer uit, niet met recboot, tiny umberella enz.

toen had ik mijn iphone proberen te herstellen in (DFU mode) naar ios 4.3.5 maar dit doet het niet tijdens de installatie start mij iphone opnieuw op en komt weer in recovery mode na een klein ronddraaiend rontje bij de home button en itunes zegt : error 1 ofzo.

kan iemand mij helpen ik heb alles al geprobeerd, naar elke ios versie geprobeerd te herstellen, ook ios 5.

alvast super bedankt !!
ik kan niet zonder iphone
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-09-11, 20:16
Yilmaz81 Yilmaz81 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 209
Standaard

na error 1 JB uitvoeren. ben je klaar
  #3  
Oud 21-09-11, 00:31
wann0 wann0 is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 42
Standaard

Heren en dames,

ik heb hetzelfde probleem, ben nu al vanaf 20.00 uur bezig om mijn iphone uit de loop te halen, ik blijf nu zitten met error 1 en ben even de weg kwijt.

Ik draai 5.0 beta 7 op mijn telefoon en heb hem vandaag geprobeerd te jailbreaken maar dat is dus volledig misgegaan.

Op dit moment ben ik erg moe dus ik ga voor nun aar bed, graag hoor ik van iemand even een rustige stapsgewijze uitleg ( ik gebruik mac ) hoe ik mijn telefoon weer tot leven kan brengen.

Alvast bedankt!
  #4  
Oud 21-09-11, 08:11
wann0 wann0 is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 42
Standaard

Succes, vanochtend de jailbreak gerund en ik heb weer beeld, nou eens even kijken of ik mn back-up terug kan zetten.

Het waren een paar gefrustreerde uurtjes gister in ieder geval!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 september 2011 om 07:14 ----------

Oke ik heb de iphone nu gejailbreakt in 4.3.5.

Nu blijft er nog een vraag over, er staat nu cydia op maar ik wil weer terug naar 5.0.7 om mijn back-up van gister te kunnen draaien op mijn telefoon, is dit mogelijk zonder dat ik weer in de recovery loop terecht kom?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 september 2011 om 08:07 ----------

Goed, dit is de huidige situatie, graag ontvang ik nog wat advies.

Ik heb de Iphone voordat ik naar mijn werk ging nog snel even gereset op factory settings.

Omdat ik nu toch wel bang ben voor hangende apple logo's en halve statusbalken op de Iphone vroeg ik me af of ik nu met een gerust gevoel vanavond kan herstellen naar de ispw van 5.0 beta 7 waarna ik mijn back-up van voor het jailbreaken erop kan zetten en ik mijn telefoon weer terug heb in zijn originele staat?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen Boktor2 iPhone algemeen 6 30-07-10 02:02
error 29, vast recovery mode mysense iPhone algemeen 4 19-05-10 14:28
iPhone vast in Recovery Mode en niet herkend door PC, iTunes en iBrickr JKamermans iTunes 4 27-09-09 15:09
Vast in recovery mode kvdvelde1 iPhone algemeen 14 23-08-09 14:08
vast in recovery mode kai824 Archief 2 01-08-09 17:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:23.