//

Unlock iOS 5 met Ultrasn0w

Unlock iOS 5 met Ultrasn0w discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Stop er eens een ander provider simkaart in dan weet je het. Dus of hij is simlock vrij of heeft een KPN simlock....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 14-10-11, 15:25
Jewcookie Jewcookie is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 93
Standaard

Stop er eens een ander provider simkaart in dan weet je het.

Dus of hij is simlock vrij of heeft een KPN simlock.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 14-10-11, 16:14
Freaky448 Freaky448 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 10
Standaard

gejailbreakt en gelocked ios5 maar geen service..
Plz help
  #23  
Oud 14-10-11, 16:42
Jewcookie Jewcookie is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 93
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freaky448 Bekijk bericht
gejailbreakt en gelocked ios5 maar geen service..
Plz help
Ik snap het niet helemaal hoor. Welke modemfirmware staat er nu op je phone?
  #24  
Oud 14-10-11, 17:50
DutchWolf DutchWolf is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Hengelo OV
Berichten: 34
Stuur een bericht via MSN naar DutchWolf
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PartyRico Bekijk bericht
Wat ik gedaan heb is met Sn0wbreeze een IPSW gemaakt en toen geinstalleerd. (Je krijgt te zien dat je hem niet kan activeren zonder een juiste Simcard).
Daarna heb ik hem gejailbreakt met Redsn0w en toen die klaar was kon ik hem (Je krijgt te zien dat je hem niet kan activeren zonder een juiste Simcard).Unlocken met Ultrasn0w en alles werkt.
Gewoonweg belachelijk om een legale telefoon op deze wijze na een update van apple weer normaal aan de praat te krijgen.....
  #25  
Oud 14-10-11, 18:19
Freaky448 Freaky448 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jewcookie Bekijk bericht
Ik snap het niet helemaal hoor. Welke modemfirmware staat er nu op je phone?
ik heb 06.15.00
  #26  
Oud 14-10-11, 20:32
1aquila1 1aquila1 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard

Hallo, ik heb een iphone 3gs bb 06.15

Nu heb ik in snowbreeze een custom ispw gemaakt, die met succes geinstalleerd maar nu ik ios 5 voor het eerst opstart vraagt hij om de originele simkaart, die heb ik echter niet en nu kom ik dus niet verder dan het begin configuratieschermpje van ios 5. iemand iedeen?
  #27  
Oud 15-10-11, 19:17
Redlemon Redlemon is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1aquila1 Bekijk bericht
Hallo, ik heb een iphone 3gs bb 06.15

Nu heb ik in snowbreeze een custom ispw gemaakt, die met succes geinstalleerd maar nu ik ios 5 voor het eerst opstart vraagt hij om de originele simkaart, die heb ik echter niet en nu kom ik dus niet verder dan het begin configuratieschermpje van ios 5. iemand iedeen?
Ik heb precies hetzelfde.. mijn iphone zou simlock vrij moeten zijn aangezien hij nooit moeilijk heeft gedaan met welke update dan ook, maar sinds ik IOS5 er op het gezet geeft hij deze foutmelding.

ook met een custom ispw
  #28  
Oud 16-10-11, 14:14
mister korg mister korg is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 13
Stuur een bericht via MSN naar mister korg
Standaard Gelukt iphone 3GS simlock vrij gemaakt

Hallo iedereen

Even vertellen wat ik gedaan heb eerst heb ik via redsnow de IPSW aangepast naar noBB update nadien de iphone via de zelfde software in DFU gezet

Dan deze software uitzetten en naar Itunes gaan en via de shift toets de aangepaste ipsw gebruiken deze laten installeren er is maar één probleem je hebt wel de juiste simkaart nodig dat bij het toestel wordt geleverd om deze te activeren op de iphone zelf je krijgt daar een hele wizard waar je door moet geraken

Als je er door bent heb ik nadien de iphone via de standaard ipsw gejailbreakt en gezegd dat dit toestel een oude baseband heeft voilà en nu werkt deze iphone op Baseband 06.15.00 versie 5.0(9A334)

voor vragen of info stuur maar een mail als ik jullie kan helpen doe ik dat met veel plezier

groetjes

Dirk
  #29  
Oud 16-10-11, 16:05
DutchWolf DutchWolf is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Hengelo OV
Berichten: 34
Stuur een bericht via MSN naar DutchWolf
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mister korg Bekijk bericht
Hallo iedereen

Even vertellen wat ik gedaan heb eerst heb ik via redsnow de IPSW aangepast naar noBB update nadien de iphone via de zelfde software in DFU gezet

Dan deze software uitzetten en naar Itunes gaan en via de shift toets de aangepaste ipsw gebruiken deze laten installeren er is maar één probleem je hebt wel de juiste simkaart nodig dat bij het toestel wordt geleverd om deze te activeren op de iphone zelf je krijgt daar een hele wizard waar je door moet geraken

Als je er door bent heb ik nadien de iphone via de standaard ipsw gejailbreakt en gezegd dat dit toestel een oude baseband heeft voilà en nu werkt deze iphone op Baseband 06.15.00 versie 5.0(9A334)

voor vragen of info stuur maar een mail als ik jullie kan helpen doe ik dat met veel plezier

groetjes

Dirk
Dit is gewoonweg belachelijk!
Apple heeft niks met je originele SIM te maken!
Dat is net alsof MS gaat uitmaken dat ik naar mijn oude provider moet omschakelen waar je al een hele tijd weg kunt zijn!
  #30  
Oud 16-10-11, 16:22
mister korg mister korg is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 13
Stuur een bericht via MSN naar mister korg
Standaard

Dutchwolf je mag dit belachlijk vinden maar probeer een duidelijk uitleg te geven voor een iphone die normaal een simlock heeft zonder deze simkaart die bij de iphone was kon ik deze niet activeren onder IOS5 daar om mijn antwoordt

in ieder geval deze iphone van mijn vrouw een Iphone van de UK 3GS normaal simlock via O2 werkt nu gewoon met een provider van proximus

groetjes
  #31  
Oud 16-10-11, 20:54
DutchWolf DutchWolf is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Hengelo OV
Berichten: 34
Stuur een bericht via MSN naar DutchWolf
Standaard

Bij de mijne is een half jaar geleden door T-Mobile zelf de SIMlock vrij gemaakt, volledig legaal, dus waarom dit soort geneuzel?

Hier gaat Apple echt problemen mee krijgen, wat ik je brom.
  #32  
Oud 16-10-11, 21:05
mister korg mister korg is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 13
Stuur een bericht via MSN naar mister korg
Standaard

Beste

bij O2 wordt dit niet gedaan spijtig genoeg meer kan ik er niet over zeggen

in ieder geval heb het nu op een andere manier gedaan eerst gewoon de ipsw met no baseband update en nadien gewoon gejailbreakt met de standaard ipsw

en dit werkt ook

dus er zijn verschillende manieren


met vriendelijke groeten

Dirk
  #33  
Oud 16-10-11, 23:31
ErikCreative ErikCreative is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 105
Standaard

Ook ik blijf 'zoeken' en 'geen netwerk' houden na updaten naar iOs 5 (iPhone3GS). Helaas werkt het aanmaken van een custom IPSW niet. Ik krijg hier steeds de foutmelding: cannot close compressed file in IPSW.

Ik beschik alleen over een mac dus werken met snowbreeze is geen optie.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mister korg Bekijk bericht
Hallo iedereen

Even vertellen wat ik gedaan heb eerst heb ik via redsnow de IPSW aangepast naar noBB update nadien de iphone via de zelfde software in DFU gezet
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mister korg Bekijk bericht
Hallo iedereen

Even vertellen wat ik gedaan heb eerst heb ik via redsnow de IPSW aangepast naar noBB update nadien de iphone via de zelfde software in DFU gezet
Hoe doe je dat? Lukt mij niet in redsnow
  #34  
Oud 16-10-11, 23:54
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard

Ik hoop toch toch men ook nog blijft zoeken om de baseband te unlocken?
Er zijn nog altijd heel wat mensen met een lock op hun telefoon.

Hopelijk komt er een cruciale doorbraak in de brute force.
  #35  
Oud 17-10-11, 00:30
ErikCreative ErikCreative is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 105
Standaard

Het is mij toch gelukt door de eerder beschreven stappen (Solution for IOS 5 can't activate or no service - YouTube) te doorlopen. Voor de zekerheid redsn0w_mac_0.9.9b4 gebruikt ipv 9b5.
  #36  
Oud 17-10-11, 11:06
1aquila1 1aquila1 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard

ooh, ik heb et allang weer gefixed. Je kan namelijk in snowbreeze voor de optie expert kiezen ofzo. Als je dat doet kan je in je custom ispw ultrasn0w al downloaden en installeren waardoor je die instalatiewizard waarvoor je je originele simkaart nodig hebt gewoon kan doen met elke simkaart. En mac gebruikers zoals ik, draai een virtuele windows voor sn0wbreeze
  #37  
Oud 17-10-11, 12:41
MDsvs46 MDsvs46 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ErikCreative Bekijk bericht
Het is mij toch gelukt door de eerder beschreven stappen (Solution for IOS 5 can't activate or no service - YouTube) te doorlopen. Voor de zekerheid redsn0w_mac_0.9.9b4 gebruikt ipv 9b5.
ik heb het zo ook gedaan en werkt perfect
iphone 3gs met ipad baseband van 4.2.1 naar 5.0
gwn de instructies volgen en het lukt
alleen jammer dat je iphone moet booten om email, safari en cydia wil gebruiken als de telefoon uit is of leeg
maar ik ben allang blij dat die het doet
als je dit miss kan oplossen hoor ik het graag
  #38  
Oud 17-10-11, 15:14
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard

Ik update dan maar niet, als ik hoor hoeveel problemen er zijn!
  #39  
Oud 17-10-11, 15:38
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DutchWolf Bekijk bericht
Bij de mijne is een half jaar geleden door T-Mobile zelf de SIMlock vrij gemaakt, volledig legaal, dus waarom dit soort geneuzel?

Hier gaat Apple echt problemen mee krijgen, wat ik je brom.
Wellicht is jouw toestel uit Nederland, dus simlock vrij. De meeste hebben een simlocked toestel vanuit het buitenland, veelal USA ivm de dollar, maar dan is de iphone nu eenmaal simlocked en dat blijft ie. Waarom zou Apple daar problemen mee krijgen? Degene die hem kocht had daar geen problemen mee? Wat is nu het probleem? Als mensen van het gesnotter simlocked af wil koop je gewoon een toestel dat simlock vrij is, doen mensen dat niet, dan zit je aan het geneuzel vast van hierboven, niets mis mee, maar het vergt wat vaardigheden. En je blijft ten alle tijden afhankelijk van anderen, het is dus gewoon een keuze...
  #40  
Oud 17-10-11, 16:48
kuip33 kuip33 is offline
• iOS 5.0
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard GPS FIX

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mister korg Bekijk bericht
Hallo iedereen

Even vertellen wat ik gedaan heb eerst heb ik via redsnow de IPSW aangepast naar noBB update nadien de iphone via de zelfde software in DFU gezet

Dan deze software uitzetten en naar Itunes gaan en via de shift toets de aangepaste ipsw gebruiken deze laten installeren er is maar één probleem je hebt wel de juiste simkaart nodig dat bij het toestel wordt geleverd om deze te activeren op de iphone zelf je krijgt daar een hele wizard waar je door moet geraken

Als je er door bent heb ik nadien de iphone via de standaard ipsw gejailbreakt en gezegd dat dit toestel een oude baseband heeft voilà en nu werkt deze iphone op Baseband 06.15.00 versie 5.0(9A334)

voor vragen of info stuur maar een mail als ik jullie kan helpen doe ik dat met veel plezier

groetjes

Dirk

Ik ben benieuwd of je weer een gps fix hebt. Ik heb namelijk na het installeren van de ipad baseband geen gps fix meer, hier werdt voor gewaarschuwd uiteraard. Nu ben ik benieuwd of IOS5 daar verandering in heeft gebracht
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: iOS 4.1 unlock met ultrasn0w Geen aanbieder kemeel Unlock 4 25-11-10 14:42
iPhone 3G: Kan niet meer bellen naar unlock met ultrasn0w chabirx Unlock 1 24-06-09 11:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:36.