//

Last van simlock na update IOS5, kan niet meer terug.

Last van simlock na update IOS5, kan niet meer terug. discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Bedoel je dat alleen bellen met een SFR dus geblokkeerd/gebarred is? Want als hij gebarred is kan hij niet IMEI simlockvrij gemaakt worden, dan hebben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 17-11-11, 15:08
MargotHG MargotHG is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 29
Standaard

Bedoel je dat alleen bellen met een SFR dus geblokkeerd/gebarred is?
Want als hij gebarred is kan hij niet IMEI simlockvrij gemaakt worden, dan hebben ze misschien toch een punt. Maar jij dacht dat hij niet gebarred was toch iNemesis, dan zou dat toch ergens bij opmerkingen moeten staan?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 09-02-12, 15:28
MargotHG MargotHG is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 29
Standaard

Het is een tijd geleden en mijn telefoon heeft nog steeds een SIMlock. Ik heb mijn 140 dollar niet teruggekregen van mobilephoneunlockers, erg zuur.

Voor zover ik weet is er nog steeds geen unlock beschikbaar toch?
Nog even de feiten op een rijtje:
iPhone 4, simlock SFR France, baseband 04.11.08, versie 5.0.1
  #43  
Oud 09-02-12, 15:56
senna22 senna22 is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 864
Standaard

ik heb zelf delocker geprobeerd maar daar lukte het ze niet om mijn 4 te unlocken.
Iki kreeg een mail dat ik mijn geld terug gestort krijg maar dat is er nog niet.
Ik had mijzelf ook aangemeld bij mobilefoneunlockers maar nooit geld overgemaakt.
het voelde niet vertrouwd aan, ze blijven nu steeds mails sturen dat ik geld moet storten om iets te gaan doen.
maar ik zit nog steeds op movistar spain op ios 5.0.1.
  #44  
Oud 09-02-12, 15:59
MargotHG MargotHG is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 29
Standaard

Ik heb ook eerst DeLocker benaderd, maar zij hebben ook laten weten dat ze het op dat moment niet konden regelen. Heb toen netjes van hen het geld teruggekregen
  #45  
Oud 09-02-12, 19:36
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

MargotHG ? is dus nog niet gelukt? SFR is wel mogelijk op dit moment....! dus nu is het proberen waard..
__________________
Revenge of the nerd..
  #46  
Oud 02-05-12, 11:25
MargotHG MargotHG is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 29
Standaard

Ik blijf balen dat het niet lukt. In eindeloos contact met mobilephoneunlockers blijven ze zeggen dat hij volgens de database unlocked is. Waarom kan ik er dan niet mee bellen? Ze zeggen dat hij 'gebarred' is. Maar dit geloof ik niet, want voordat ik de update naar iOS 5.0.1. uitvoerde heb ik er maanden mee kunnen bellen.
Iemand een idee waarom ik niet kan bellen met mijn iPhone 4? Op het moment dat hij geunlocked werd had ik de laatste versie van iTunes, de laatste iOS (5.0.1) en heb ik het proces precies uitgevoerd zoals zij zeiden.
Het bericht in iTunes blijft: De SIM-kaart in deze iPhone wordt niet ondersteund
  #47  
Oud 03-05-12, 15:26
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Zoals ik al zei, als hij unlocked is. Ook al is hij "barred" dan is dat voor de franse netwerken en kan nooiot voor nederlandse netwerken zijn!
Stuur maar je IMEI nummer ..dan kijk ik of hij echt unlocked is of niet ( 100 % zekerheid!). Ik kan nu veel meer zien !
Reageren

Labels
ios5 unlock simlock sfr



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
CalDav agenda werkt niet meer na IOS5 update. HarmT73 iPhone algemeen 8 27-10-11 14:20
usb poort na update ios5 niet meer herkent bacardiboy iPad algemeen 3 19-10-11 21:18
Ipad 1 schakelt niet meer uit na IOS5 update hvdberss iPad algemeen 0 18-10-11 11:06
iPhone 3G: simlock weer terug na update Robvanr Unlock 8 30-11-10 15:12
Na Restore van Mac, Kan ik mijn nieuwe gegevens niet meer terug syncen! Bobbyoriginal iTunes 0 02-04-10 02:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:13.