//

Unlock/ Jailbreak iphone 4 IOS5

Unlock/ Jailbreak iphone 4 IOS5 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone 4 met IOS 5 besteld van Engeland. Deze is gelockt en kan ik niet opstarten (insert valid simcard with no ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-10-11, 13:29
bmwengines bmwengines is offline
• iOS 5.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Question Unlock/ Jailbreak iphone 4 IOS5

Hallo,

Ik heb een iphone 4 met IOS 5 besteld van Engeland. Deze is gelockt en kan ik niet opstarten (insert valid simcard with no pinlock). Bestaat er al een Unlock voor de IOS5 (downgraden doe ik liever niet)? Ik heb al geprobeerd met redsnow maar deze kan in WINDOWS geen costum IPSW aanvaarden. Ook met Snowbreeze heb ik geen resultaat.

Ik denk dat het vooral het probleem is dat ik met windows (7) werk.

Kan iemand mij helpen?

Bedankt alvast!!

Jan

Laatst gewijzigd door XIII; 01-11-11 om 23:17. Reden: Gevey is strafbaar en mag je daarom niet bespreken
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-10-11, 13:58
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Alleen baseband 01.59.00 (van de iPhone 4) is te unlocken met ultrasn0w.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 29-10-11, 15:27
MargotHG MargotHG is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 29
Standaard

Volgens mij is er wel een trucje om je iPhone te activeren (zonder een originele simkaart die bij de de provider van je simlock hoort). Ik heb het ergens gelezen maar weet niet meer precies hoe.
Een unlock is er helaas nog niet, ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb op internet mijn simlock provider opgevraagd en een IMEI unlock aangevraagd. Hier moet je wel wat geld voor neerleggen (afhankelijk van de provider). Dit kun je bijv. doen bij delocker.nl of mobilephoneunlockers.com
  #4  
Oud 01-11-11, 21:58
reilif11 reilif11 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 1
Standaard

Als je met snowbreeze een custom ipsw firmware aanmaakt kan je die met hetzelfde programma gelijk hacktivaten (activeren zonder originele simkaart)
  #5  
Oud 01-11-11, 22:14
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

ja ja customsoftware maken of direct een IMEI unlock aanvragen voor je provider van waar je iphone is gelockt. Hoef je ook niet meer te hacktivaten...want dan kun je hem met elke kaartje activeren he..
__________________
Revenge of the nerd..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone ios5 jailbreak exploit failed mac Scirocco Jailbreak 4 26-10-11 10:56
Werkt de iOs5 GM jailbreak ook op de iOs5 Final? benna Jailbreak 3 12-10-11 20:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:17.