UNlock??? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan me helpen, ik heb een gebruikte iPhone4 via internet gekocht en als ik hemm aanzet geeft ie: No SIM card installed Insert a ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
UNlock???
Wie kan me helpen, ik heb een gebruikte iPhone4 via internet gekocht en als ik hemm aanzet geeft ie:
No SIM card installed Insert a valid SIM with no PIN lock to activate iPhone dus ik ging ervan uit dat ie gewoon zou werken maar als ik mijn eigen Vodafone sim erin doe zegt ie: dat ik aan moet sluiten op iTunes en als dat gedaan wordt dan krijg ik op pc op iTunes te zien: De SIM-kaart in deze iPhone wordt niet ondersteund Alleen compatible SIM-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de iPhone te activeren. Plaats alstublieft de SIM-kaart die bij uw iPhone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende SIM-kaart. ik begrijp er niets van want de simkaart komt uit een werkende iPhone4 en is van Vodafone. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|