//

UNlock???

UNlock??? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan me helpen, ik heb een gebruikte iPhone4 via internet gekocht en als ik hemm aanzet geeft ie: No SIM card installed Insert a ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-10-11, 11:11
bprins bprins is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Bovenkarspel
Berichten: 2
Stuur een bericht via MSN naar bprins
Standaard UNlock???

Wie kan me helpen, ik heb een gebruikte iPhone4 via internet gekocht en als ik hemm aanzet geeft ie:
No SIM card installed
Insert a valid SIM with no PIN lock
to activate iPhone
dus ik ging ervan uit dat ie gewoon zou werken maar als ik mijn eigen Vodafone sim erin doe zegt ie:
dat ik aan moet sluiten op iTunes en als dat gedaan wordt dan krijg ik op
pc op iTunes te zien:
De SIM-kaart in deze iPhone wordt niet ondersteund
Alleen compatible SIM-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de iPhone te activeren.
Plaats alstublieft de SIM-kaart die bij uw iPhone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende SIM-kaart.
ik begrijp er niets van want de simkaart komt uit een werkende iPhone4 en is van Vodafone.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-10-11, 11:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bprins Bekijk bericht
ik begrijp er niets van want de simkaart komt uit een werkende iPhone4 en is van Vodafone.
Toch is het niet zo moeilijk om die boodschappen te begrijpen. Om een lang verhaal kort te maken, die iPhone heeft een SIM-lock.
  #3  
Oud 30-10-11, 11:59
bartmobile bartmobile is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Toch is het niet zo moeilijk om die boodschappen te begrijpen. Om een lang verhaal kort te maken, die iPhone heeft een SIM-lock.
Een simlock van een andere provider dan Vodafone dus. Ik zou even navragen bij de verkoper!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:35.