iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 4: Waar/hoe kan ik goedkoop mijn iphone 4 uit Denemarken/Zweden imei unlocken? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/103374-waar-goedkoop-mijn-iphone-4-denemarken-zweden-imei-unlocken.html)

khalidinio 02-11-11 23:22

Waar/hoe kan ik goedkoop mijn iphone 4 uit Denemarken/Zweden imei unlocken?
 
Hoi,

Ik heb een iphone 4 met een sim lock. Ik heb gezocht op het model nummer : mc603kn en kwam terecht op providers uit de landen Zweden of Zwitserland. Weet iemand of kan iemand aub voor mij uitzoeken wat de originele provider is van mijn iphone? Dit is mijn imei: 012431005975803.

Ik heb ook een beetje rond gekeken op het internet en marktplaats. Nu zijn er wat websites die een imei unlock aanbieden, maar ik weet dat er ook oplichters tussen zitten. Kan iemand mij een betrouwbare website geven voor een zo laag mogelijke prijs:) ?

Daarnaast lees ik ook wel eens dat er mensen zijn die contact opnemen met de provider van het toestel en dan vragen om het toestel sim lock vrij te maken. En dat je dan een pre pay sim kaartje moet kopen van die provider en 1x moet bellen. Vervolgens stuur je je telefoonnummer, naam en imei nr naar de provider. Is deze procedure voor mij ook van toepassing?

iNemesis 03-11-11 01:00

Je iphone is van TELENOR NOORWEGEN! Kijk eens een gratis provider check, bespaart je weer 12,50 euro bij delocker.nl :)! ik weet niet of er ...unlockers zijn die deze provider aanbieden. Maar reken maar dat je rond 100 euro kwijt bent!! Ik wil wel voor je rondvragen, heb wel wat contacten in die scene...Maar of ze deze provider doen weet ik niet.

khalidinio 03-11-11 09:02

Bedankt voor je snelle reactie..daar heb ik nog eens wat aan.

Ik heb nu al een kerel gevonden op mplaats die dat voor 75/80 euro wil doen. Ik heb wel wat websites gevonden die het voor 60 euro doen, maar ik weet niet of ze betrouwbaar zijn.

http://darkgsm.com/darkgsmserver/en/...-3g-3gs-4.html

Norway Networks - SimlockGSM.pl

Hopelijk ken jij nog een betrouwbare website. Alvast bedankt

iNemesis 03-11-11 10:25

darkgsm heb ik nooit wat mee gedaan...maar de eingenaar is zeer actief op een andere forum...dus ga er vanuit dat hij gewoon betrouwbaar is! De tweede ken ik niet :)!
ik zou eens kijken naar GSMFather.com.

khalidinio 03-11-11 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis (Bericht 730092)
darkgsm heb ik nooit wat mee gedaan...maar de eingenaar is zeer actief op een andere forum...dus ga er vanuit dat hij gewoon betrouwbaar is! De tweede ken ik niet :)!
ik zou eens kijken naar GSMFather.com.

Die gsmfather is tot nu toe de goedkoopste. Schijnt iemand te zijn uit India. Jij hebt goede ervaring met hem of kent hem via via ofzo?

iNemesis 03-11-11 10:44

ik ben ook actief op andere fora dan hier ;)! daar is hij ook op actief...Ik zou bij hem het gokje wagen :)

Kevin 03-11-11 11:59

Zo'n dingen werken toch niet?
Ik heb al gelezen dat dit allemaal scam is.

iNemesis 05-11-11 03:49

Ze werken wel..maar je moet wel weten bij wie! er zit heel veel scam bij. Maar het is mogelijk en er zijn mensen die het bieden...let wel op: niets gaat officieel...(op een paar providers na) ...meestal gaat het allemaal via schimmige kanalen....wees je daar bewust van! Maar ja.......een leven zonder risicos kan best saai zijn :D

leavestone 15-11-11 09:47

Gewoon zelf doen even kijken op iclarified.com unlock

Waarom staan hier geen unlock topics?

khalidinio 15-11-11 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leavestone (Bericht 736222)
Gewoon zelf doen even kijken op iclarified.com unlock

Waarom staan hier geen unlock topics?

Hey,

Ik geloof dat dat geen permanente unlock is wat jij bedoeld met die website. Ik denk dat dat een geunlockte firmware is die maar op een aantal basebands past. Of heb ik het mis?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:07.