//

Waar/hoe kan ik goedkoop mijn iphone 4 uit Denemarken/Zweden imei unlocken?

Waar/hoe kan ik goedkoop mijn iphone 4 uit Denemarken/Zweden imei unlocken? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een iphone 4 met een sim lock. Ik heb gezocht op het model nummer : mc603kn en kwam terecht op providers uit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-11-11, 00:22
khalidinio khalidinio is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 35
Standaard Waar/hoe kan ik goedkoop mijn iphone 4 uit Denemarken/Zweden imei unlocken?

Hoi,

Ik heb een iphone 4 met een sim lock. Ik heb gezocht op het model nummer : mc603kn en kwam terecht op providers uit de landen Zweden of Zwitserland. Weet iemand of kan iemand aub voor mij uitzoeken wat de originele provider is van mijn iphone? Dit is mijn imei: 012431005975803.

Ik heb ook een beetje rond gekeken op het internet en marktplaats. Nu zijn er wat websites die een imei unlock aanbieden, maar ik weet dat er ook oplichters tussen zitten. Kan iemand mij een betrouwbare website geven voor een zo laag mogelijke prijs ?

Daarnaast lees ik ook wel eens dat er mensen zijn die contact opnemen met de provider van het toestel en dan vragen om het toestel sim lock vrij te maken. En dat je dan een pre pay sim kaartje moet kopen van die provider en 1x moet bellen. Vervolgens stuur je je telefoonnummer, naam en imei nr naar de provider. Is deze procedure voor mij ook van toepassing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-11-11, 02:00
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Je iphone is van TELENOR NOORWEGEN! Kijk eens een gratis provider check, bespaart je weer 12,50 euro bij delocker.nl ! ik weet niet of er ...unlockers zijn die deze provider aanbieden. Maar reken maar dat je rond 100 euro kwijt bent!! Ik wil wel voor je rondvragen, heb wel wat contacten in die scene...Maar of ze deze provider doen weet ik niet.
__________________
Revenge of the nerd..
  #3  
Oud 03-11-11, 10:02
khalidinio khalidinio is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 35
Standaard

Bedankt voor je snelle reactie..daar heb ik nog eens wat aan.

Ik heb nu al een kerel gevonden op mplaats die dat voor 75/80 euro wil doen. Ik heb wel wat websites gevonden die het voor 60 euro doen, maar ik weet niet of ze betrouwbaar zijn.

http://darkgsm.com/darkgsmserver/en/...-3g-3gs-4.html

Norway Networks - SimlockGSM.pl

Hopelijk ken jij nog een betrouwbare website. Alvast bedankt

Laatst gewijzigd door khalidinio; 03-11-11 om 11:21.
  #4  
Oud 03-11-11, 11:25
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

darkgsm heb ik nooit wat mee gedaan...maar de eingenaar is zeer actief op een andere forum...dus ga er vanuit dat hij gewoon betrouwbaar is! De tweede ken ik niet !
ik zou eens kijken naar GSMFather.com.
  #5  
Oud 03-11-11, 11:43
khalidinio khalidinio is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis Bekijk bericht
darkgsm heb ik nooit wat mee gedaan...maar de eingenaar is zeer actief op een andere forum...dus ga er vanuit dat hij gewoon betrouwbaar is! De tweede ken ik niet !
ik zou eens kijken naar GSMFather.com.
Die gsmfather is tot nu toe de goedkoopste. Schijnt iemand te zijn uit India. Jij hebt goede ervaring met hem of kent hem via via ofzo?
  #6  
Oud 03-11-11, 11:44
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

ik ben ook actief op andere fora dan hier ! daar is hij ook op actief...Ik zou bij hem het gokje wagen
  #7  
Oud 03-11-11, 12:59
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard

Zo'n dingen werken toch niet?
Ik heb al gelezen dat dit allemaal scam is.
  #8  
Oud 05-11-11, 04:49
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Ze werken wel..maar je moet wel weten bij wie! er zit heel veel scam bij. Maar het is mogelijk en er zijn mensen die het bieden...let wel op: niets gaat officieel...(op een paar providers na) ...meestal gaat het allemaal via schimmige kanalen....wees je daar bewust van! Maar ja.......een leven zonder risicos kan best saai zijn
  #9  
Oud 15-11-11, 10:47
leavestone leavestone is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Loenen aan de Vecht
Berichten: 22
Standaard

Gewoon zelf doen even kijken op iclarified.com unlock

Waarom staan hier geen unlock topics?
  #10  
Oud 15-11-11, 11:49
khalidinio khalidinio is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leavestone Bekijk bericht
Gewoon zelf doen even kijken op iclarified.com unlock

Waarom staan hier geen unlock topics?
Hey,

Ik geloof dat dat geen permanente unlock is wat jij bedoeld met die website. Ik denk dat dat een geunlockte firmware is die maar op een aantal basebands past. Of heb ik het mis?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hoe kan ik mijn iphone unlocken yusufbozkurt iPhone algemeen 0 28-10-11 20:34
Video: waar kan ik mijn film terug vinden op mijn iphone henkie73 Muziek, foto & video 2 23-04-11 22:33
waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? uncu129 iTunes 2 03-02-11 13:18
Waar kan ik mijn herstel copie vinden en terug op mijn iphone plaatsen? dakine iTunes 5 12-02-10 17:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:21.